Tuoksuyliherkkä vaativana ruuhkabussissa
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yrittänyt ottaa kanssaihmiset huomioon. Olen puhelias, joten jatkossa alan keskustella muiden bussimatkustajien kanssa. Kyselen, utelen ja tenttaan niin kauan, että saan vastaukset. Minun ei tarvitse istua vieressä, pystyn kyllä puhumaan niin kovalla äänellä, että kaikki kuulee enkä lopeta, ennen kuin minulle vastataan tai puhekaveri lähtee pois bussista.
Mikä fg sulla on? Asperger?
Missä vaiheessa puheliaisuus on ollut jonkun diagnoosin takana? Käy joskus ulkomailla, siellä ihmiset juttelevat toisilleen. Vain Suomessa jokainen jurnottaa omissa oloissaan naama nurinpäin.
Juuri näin. Vähän nyt mallia ulkomailta. Suomessa ollaan niin hiljaisia, mauttomia ja huomaamattomia. Vai mitenkäs tuolla aikaisemmin ruodittiin?
Sehän voisi olla vähän niin kuin kutsukoodi. Kuka tuoksuu vahvalle hajustecoktailille, niin toivoo kaikkien kanssaihmisten keskusteluseuraa. Olisi sitä ulkomaalaisuutta, mitä täällä on huudeltu ja tulisi myös huomatuksi. Myös kutsuviesti kiirii kauas hajun muodossa, eikä tarvitse edes itse suuta avata seuraa etsiäkseen!
Vierailija kirjoitti:
Maskit tuoksuherkkien naamoille?
No ei ju*lauta! Sinne maskin taakse ne hajut oikein imeytyy, ikeniin, nenän limakalvoille ja kitalakeen! Tämä on koettu hississä. Siitä hajusta ei pääse eroon kuin ajan kanssa!
Ok, VAU miten monta kommenttia on hävinnyt ketjusta sitten viime katsoman. Sellaisiakin mitkä ei loukkaa kumpaakaan osapuolta.
Tuoksuyliherkkyys on meemisairaus
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä osittain ihan korvien välissä
Osittain mutta ei ole psyykkistä alkuperää vaan hormonaalista, ilmaantuu esivaihdevuosivaivojen myötä ja katoaa vähitellen menopaussin mentyä.
Ymmärrän kyllä yliherkkyyksiä, mutta ehkä julkinen liikenne ei ole sitten oikea matkustusväline tälle henkilölle. On aika vaikea vaatia muilta ihmisiltä dödöjen ym. hajusteiden karttelua. Se ei vaan toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä yliherkkyyksiä, mutta ehkä julkinen liikenne ei ole sitten oikea matkustusväline tälle henkilölle. On aika vaikea vaatia muilta ihmisiltä dödöjen ym. hajusteiden karttelua. Se ei vaan toimi niin.
Itse en ymmärrä yliherkkyyksiä. Eihän sellaista ole olemassakaan? Se on täysin itse kuviteltu asia.
Tuoksuyliherkkyys on yleensä itse aiheutettu asia
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavoin kuin itseaiheutettu astma. Johonkin on paineet purettava.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuyliherkille viesti: lättys kii
6 yläpeukkua sen todisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavoin kuin itseaiheutettu astma. Johonkin on paineet purettava.
Juuri näin. Oikein jos ottaa aivoon, voi vetäistä kerrasta keliakian ja maitoproteiiniallergian. Tiukimmat hommaavat kyytipojaksi vielä vähän siitepölyallergiaa.
Se on tytöt nimittäin niin, että asenne ratkaisee!
Vierailija kirjoitti:
Luitko ketjun? Ei karttelua, vaan normaalia = hillittyä käyttöä.
Jos juot aamulla kahvia, et ehkä vedä pannullista. Jos rasvaat kasvot, et ehkä ui siinä rasvassa. Jos poltat tupakan, et ehkä tunge kuonoa täyteen niitä tupakoita ja sitten pössytä kaikkia kerralla. Jos tilaat baarissa oluen, otat luultavasti tuopin, et koko hemmetin loppu pönttöä sieltä tiskin alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko ketjun? Ei karttelua, vaan normaalia = hillittyä käyttöä.
Jos juot aamulla kahvia, et ehkä vedä pannullista. Jos rasvaat kasvot, et ehkä ui siinä rasvassa. Jos poltat tupakan, et ehkä tunge kuonoa täyteen niitä tupakoita ja sitten pössytä kaikkia kerralla. Jos tilaat baarissa oluen, otat luultavasti tuopin, et koko hemmetin loppu pönttöä sieltä tiskin alta.
Luitko itse ketjun?
Miksei tuoksuherkät vaan laita maskia
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuoksuherkät vaan laita maskia
Kuonokopat vaan naamaan niin kaikki meemisairaudet (coronabiirus ja herkkyydet) poistuu
Tuoksuyliherkät voisi lopettaa valittamisen ja keskittyä muihin asioihin, kiiitos
oon impannu ainakin 100 tuntejakin impannu ja oon silti ihan kunnosa vaikka oon impannu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistinkin juuri tuossa 200 euron hajuvesiostokset menemään black fridaysta. Ostin muun muassa Good Girliä https://t.ly/LrLd kun se tuppasi olemaan niin hyvässä alessa. Hyvää päivän jatkoa kaikille tuoksuherkille :)
Laitoi itsekin 100e hajuvesiostokset tilaukseen tuoksuherkkien peppukivuksi :D
Itse parin huntin :D
Vierailija kirjoitti:
Älkää antako tuon sanamuodon hämätä. On oikeasti allergisia ja migreenin omaavia, joille tulee myös oireita. Jotkut kemikaalit tai tuoksut vaan ovat voimakkaita tai joku väärä yhdistelmä. Ei melu ja kirkas valokaan kaikille sovi, vaikkei olisi stressiä.
Pysy kotona jos ahdistaa, muiden ei tarvitse olla sinun takiasi varpaillaan.
Ja jälleen yksi, joka ei ymmärrä, että pesullakin voi käydä. Mistä teitä sikiää?