Tuoksuyliherkkä vaativana ruuhkabussissa
Kommentit (809)
Minä olen yrittänyt ottaa kanssaihmiset huomioon. Olen puhelias, joten jatkossa alan keskustella muiden bussimatkustajien kanssa. Kyselen, utelen ja tenttaan niin kauan, että saan vastaukset. Minun ei tarvitse istua vieressä, pystyn kyllä puhumaan niin kovalla äänellä, että kaikki kuulee enkä lopeta, ennen kuin minulle vastataan tai puhekaveri lähtee pois bussista.
Outoa väkeä nuo hajusteherkät, tykkäävät enemmän luomupierun hajusta kuin luomukukkasten tuoksusta.
Tuoksuherkät voi hengittää suun kautta
Tuoksuherkille vinkki että paperipussin läpi pystyy hengittää tai naamavaipan
Maskit tuoksuherkkien naamoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto tuoksuherkät on rasittavaa porukkaa.
Niin on! Hirveän vaativia
Niin, aatelkaa jos kaikki vaan joutuis elämään ilman keinotekoisia hajusteita! Eiks olis ihan hirveetä!?!
Mitä keinotekoista niissä muka on jos ne haisee kukkasilta? Ihan luonnontuote
Osaat kirjoittaa, niin luultavasti osaat myös lukea. Sen pikkutekstin kun siitä haisupullosta lukaisee, alkaa selvitä, kuinka luomua tuote oikeastaan onkaan.
Kun lista aineista on katsottu, voit vähän googlettaa. Siinä voi sitten miettiä, minkä verran myrkkyä se elimistö kestää. Ja kauanko kestää.
Kärsin tuoksuyliherkkyydestä, en tee numeroa.
Oottekos muute huomannu että aina nää "tuoksuyliherkät" haisee vegaaneille yms
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yrittänyt ottaa kanssaihmiset huomioon. Olen puhelias, joten jatkossa alan keskustella muiden bussimatkustajien kanssa. Kyselen, utelen ja tenttaan niin kauan, että saan vastaukset. Minun ei tarvitse istua vieressä, pystyn kyllä puhumaan niin kovalla äänellä, että kaikki kuulee enkä lopeta, ennen kuin minulle vastataan tai puhekaveri lähtee pois bussista.
Mikä fg sulla on? Asperger?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ihmispelko vai miksi pelkäät kun kanssatoverisi tulevat juttelemaan sinulle? Kulje autolla jos et kestä muita ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Tuoksun miltä haluan ja siihen ei setämiehillä ole sanomista
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ootteko huomannu että nää "tuoksuherkät" haisee ihan vegaaneille jotenki ummehtuneelle ja ku suunsa avaa niin tunkio haisee
Ja haistat sen oman tuplapilvesi läpi vai? :D
En
Tuoksuyliherkät on aina niitä pahimpia pilven polttajia lähes poikkeuksetta
Vierailija kirjoitti:
Hajuveden liikakäyttö on tyylitöntä. W ja T.
Paskalta haiseminen on tyylikästä ja kuuluu eliiteille 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa puheliaisuus on ollut jonkun diagnoosin takana? Käy joskus ulkomailla, siellä ihmiset juttelevat toisilleen. Vain Suomessa jokainen jurnottaa omissa oloissaan naama nurinpäin.
Laitoin tänäänkin tuoksua junaan
Tein oman hajuvesicocktailin ja lähden nyt junaan
Vierailija kirjoitti:
Tuoksun miltä haluan ja siihen ei setämiehillä ole sanomista
Boss lady mindset
Mitä keinotekoista niissä muka on jos ne haisee kukkasilta? Ihan luonnontuote