Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksuyliherkkä vaativana ruuhkabussissa

Kommentit (809)

Vierailija
61/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörinyt sen verran akateemisissa ympyröissä, että voin kertoa, etteivät korkeasti koulutetut koskaan kylve hajusteissa. Pahojen hajujen peittäminen puolen pullon hajustekylvyillä on proletariaatin juttu. Rikkaat haisevat puhtailta ja korkeintaan lievästi ja raikkaasti hajustetuilta.

Ruuhkabusseissa on nimenomaan se ongelma, että jos lähelle istuu joku hajusteissa liotettu otus, paikkaa ei pysty vaihtamaan tungoksen takia. Normaali asiallinen hajusteiden käyttö ei ole ongelma, vaan noin prosentin tapa kyllästää itsensä halvoilla pistävähajuisilla keinotekoisilla hajusteilla.

Vierailija
62/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluimmat laittavat hajusteita juuri ennen uimahalliin lähtöä ja sitten koko altaassa löyhkää, kun ne liottavat hajusteet altaan veteen. Eivät käy nähtävästi edes peseytymässä ennen altaaseen menoa. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää hajuherkät rakastaa siis sianpaskan, pakokaasun ja tupakan katkua. Mutta jos bussissa on ihminen joka on pessyt vaatteet niin tulee kahden päivän migreeni. Kuulostaa enemmän siltä että haluavat vain määräillä muita ihmisiä.

Nuo kaikki hajut kyllä yhdistyy niissä samoissa ihmisissä. Ne ei käy suihkussa eikä osaa pestä pesukoneitaan.

No miksi sitä et maininnut? Pelkästään omot ja parfyymit on täällä aiheuttaneet kuoleman. Minulla on kotona koira. Jos en pese hajusteilla, vaatteet tuoksuvat märälle koiralle. Kiva tietää että se on enemmän teidän hajuherneiden mieleen.

Jos sinun vaatteet haisee märälle koiralle, niin teillä kotona on jotain pahasti vialla. Enkä tarkoita sitä koiraa.

Vierailija
64/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millakaan ei oikeasti kärsi kuin mt -ongelmista ja jakaa sitten tätä ilosanomaansa myös kanssakulkijoille. Onkohan sillä sähköallergia kanssa, en jaksanut lukea koko ulinaa.

Vierailija
65/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää hajuherkät rakastaa siis sianpaskan, pakokaasun ja tupakan katkua. Mutta jos bussissa on ihminen joka on pessyt vaatteet niin tulee kahden päivän migreeni. Kuulostaa enemmän siltä että haluavat vain määräillä muita ihmisiä.

Nuo kaikki hajut kyllä yhdistyy niissä samoissa ihmisissä. Ne ei käy suihkussa eikä osaa pestä pesukoneitaan.

No miksi sitä et maininnut? Pelkästään omot ja parfyymit on täällä aiheuttaneet kuoleman. Minulla on kotona koira. Jos en pese hajusteilla, vaatteet tuoksuvat märälle koiralle. Kiva tietää että se on enemmän teidän hajuherneiden mieleen.

Vinkkinä: Älä peitä hajua toisella, vaan poista se. Eli etikka käyttöön. Ja tuuletus päälle.

Vinkkinä: sinä et määrää mistä tuoksuista pidän, niin kauan kuin et ole täällä pesemässä pyykkiä.

Vierailija
66/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyörinyt sen verran akateemisissa ympyröissä, että voin kertoa, etteivät korkeasti koulutetut koskaan kylve hajusteissa. Pahojen hajujen peittäminen puolen pullon hajustekylvyillä on proletariaatin juttu. Rikkaat haisevat puhtailta ja korkeintaan lievästi ja raikkaasti hajustetuilta.

Ruuhkabusseissa on nimenomaan se ongelma, että jos lähelle istuu joku hajusteissa liotettu otus, paikkaa ei pysty vaihtamaan tungoksen takia. Normaali asiallinen hajusteiden käyttö ei ole ongelma, vaan noin prosentin tapa kyllästää itsensä halvoilla pistävähajuisilla keinotekoisilla hajusteilla.

Mitä tollanen "akateemisissa ympyröissä" pyörinyt hienohelma tekee duunareitten kanssa ruuhkabussissa? Et kai ole wt-kiipijä, joka yrittää ujuttautua parempiin piireihin? Kyllä sun duunarikodin haju on suhun niin pinttynyt, että et tule koskaan kelpaamaan niille.

Vierailija
67/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on kiusattu 5 vuotta siitä että "haisen", ja sain koulussa lempinimeksi Hygienia. Että todellakin joka päivä käyn suihkussa tuoksuvin shampoin, laitan dödöä, pesen pyykkini hajustetulla pesu- ja huuhteluaineella ja muutenkin katson että olen huoliteltu. Se on vain kohteliasta muita kohtaan, plus lievittää sosiaalisten tilanteiden ahdistusta kun en ainakaan usko haisevani pahalle.

Voi pieni. Siksi juuri haiset.

Te hajuihmiset, tehkääpä niin, että pistätte pussiin niitä omia vaatteitanne ja painutte puhtaaseen ympäristöön viikoksi. Sitten nuuhkaisu pussista. Herättää aivot kerrasta.

Itse käytin tuoksupesuaineita. Kunnes tapasin pahasti astmaattisen miehen. Siirryin kaikessa hajustamattomaan ja voi elämä, kun otin viikon loman jälkeen lakanat kaapista. Oikein silmiä kirvelsi. Kaikki lähti kiertoon. Niin kyllä mieskin, eri syystä, mutta silti en koskaan hajusteisiin palannut. Tajusin, kuinka inhottavaa se oikeasti on.

Ei tarvitse. Tiedän että tuoksun hyvältä ja jokainen joka esim. meillä käy sanoo että koko meidän kämppä tuoksuu ihanalta. 

Vierailija
68/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on kiusattu 5 vuotta siitä että "haisen", ja sain koulussa lempinimeksi Hygienia. Että todellakin joka päivä käyn suihkussa tuoksuvin shampoin, laitan dödöä, pesen pyykkini hajustetulla pesu- ja huuhteluaineella ja muutenkin katson että olen huoliteltu. Se on vain kohteliasta muita kohtaan, plus lievittää sosiaalisten tilanteiden ahdistusta kun en ainakaan usko haisevani pahalle.

Te hajuihmiset, tehkääpä niin, että pistätte pussiin niitä omia vaatteitanne ja painutte puhtaaseen ympäristöön viikoksi. Sitten nuuhkaisu pussista. Herättää aivot kerrasta.

Itse käytin tuoksupesuaineita. Kunnes tapasin pahasti astmaattisen miehen. Siirryin kaikessa hajustamattomaan ja voi elämä, kun otin viikon loman jälkeen lakanat kaapista. Oikein silmiä kirvelsi. Kaikki lähti kiertoon. Niin kyllä mieskin, eri syystä, mutta silti en koskaan hajusteisiin palannut. Tajusin, kuinka inhottavaa se oikeasti on.

Noin epäempaattisen ihmisen takia en kyllä laita tikkua ristiin. Ehkä ostan tuoksuvampaa pesuainetta.

Anteeksi? Mikä tuossa oli epäempaattista?

Sanot että toinen haisee. Ja mitä empaattistakaan on sanoa toiselle sarkastisesti "voi pientä"? En ainakaan itse koe että olen tuollaiselle ihmiselle itse velkaa kiltteyteni, vaan aion jatkaa omaa elämääni sinusta ja hajuherkkyydestäsi piittaamatta.

Koulussa kiusataan. Lohtuna, voi pieni. Miksikö? No kiusaaminen hajusta on varmaan ihan hirveää. Voin vain kuvitella.

Ja toisten mielestä jos haisee, niin lohtuna. Et haise itse, vaan ne kaikki hajusteet haisevat. Eli asia on oikeasti hoidettavissa.

Joko ymmärsit?

Vierailija
69/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkipoika nenässä toimii valittajallakin.

Vierailija
70/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään pois, jos hajuskunkki tulee bussiin. Voimakas hajuvesi tai tupakanhaju voivat laukaista päänsäryn.

Odotan seuraavaa bussia, jossa ei toivottavasti ole haisunäätiä. 

Vierailija
71/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun vaatteet haisee märälle koiralle, niin teillä kotona on jotain pahasti vialla. Enkä tarkoita sitä koiraa.

Täh? Eli siis et tiedä miltä märkä koirankarva haisee? Sitä karvaa on kaikkialla, se on ihan normaalia. Vai oletko yliherkkä lemmikeillekin, että et tiedä tällaisia asioita? :D

Vierailija
72/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tämä on toisinto tai kolmas, kenties neljäs versio aiemmasta keskustelusta samasta aiheesta. Onko pari vuotta mennyt kun edellinen tyrehtyi.

Vaan ei ole sivistys lisääntynyt tässä välissä, edelleen vaan pitää vääntää.

Sitä en opi ikinä ymmärtämään, miksi kuin uhalla vielä lisätään toisten kärsimystä. Onko kasvatus kotona ollut niin puutteellista, ettei edes alkeellista myötäelämistä opeteta? Luulisi ihmisten huomioivan paremmin kanssaihmisiä ja loukkaantumisen, jopa hyökkäämisen sijasta otettaisiin opiksi. Mutta kun ei. Minä, minä, minä saan tehdä niin kuin haluan, muut kärsiköön tai pysyköön poissa. Julkinen liikenne on JUURI minua varten olemassa!

Vierailija
73/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin epäempaattisen ihmisen takia en kyllä laita tikkua ristiin. Ehkä ostan tuoksuvampaa pesuainetta.

Sanot että toinen haisee. Ja mitä empaattistakaan on sanoa toiselle sarkastisesti "voi pientä"? En ainakaan itse koe että olen tuollaiselle ihmiselle itse velkaa kiltteyteni, vaan aion jatkaa omaa elämääni sinusta ja hajuherkkyydestäsi piittaamatta.

Koulussa kiusataan. Lohtuna, voi pieni. Miksikö? No kiusaaminen hajusta on varmaan ihan hirveää. Voin vain kuvitella.

Ja toisten mielestä jos haisee, niin lohtuna. Et haise itse, vaan ne kaikki hajusteet haisevat. Eli asia on oikeasti hoidettavissa.

Joko ymmärsit?

Haisin koulussa koska kotona oli asiat huonosti. Nyt on varaa puhdistautua ja tuoksua hyvälle. Joko ymmärsit? Jos se haisee sun nenään niin "voi pieni" vaan itsellesi.

Vierailija
74/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, miksi yhden prosentin väestöstä pitäisi antaa määrillä kuinka loppu 99% käyttäytyy. Ikäviä vaivoja on joka lähtöön, muttemme voi alkaa kaikkia miellyttämään tai elämisestä tulee yhtään helvettiä jokaiselle.

Siksi neutraali maailma palvelee kaikkia. Kukaan ei piereskele bussissa. Musiikkia ei huudateta bussissa. Kukaan ei laula bussissa.

Se on toisten huomioimista. Sillä pääsee pitkälle.

Ja bussiin ei saa tulla jos on pessyt vaatteet? Tai laittanut dödöä

Pesun tarkoitus lienee poistaa lika ja hajut? Ei lisätä jompaakumpaa? Eli varmaan vastauksen tiedät.

Ja dödö on eri, kuin pilvi hajuvettä tai pullo hiuslakkaa. Tai myrkynhajuinen huuhteluaine, joka tappaa kaikki kissaa pienemmät ja vahingoittaa siitä suurempia.

Vierailija
75/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkinä: Älä peitä hajua toisella, vaan poista se. Eli etikka käyttöön. Ja tuuletus päälle.

Ihana tuoksuton etikka jee

Vierailija
76/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ymmärsit?

Haisin koulussa koska kotona oli asiat huonosti. Nyt on varaa puhdistautua ja tuoksua hyvälle. Joko ymmärsit? Jos se haisee sun nenään niin "voi pieni" vaan itsellesi.

Tottakai ymmärsin, kun noin asiaa avasit aikuismaisesti keskustellen. Et siis olekaan pieni. Pahoittelut.

Vierailija
77/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Eli siis et tiedä miltä märkä koirankarva haisee? Sitä karvaa on kaikkialla, se on ihan normaalia. Vai oletko yliherkkä lemmikeillekin, että et tiedä tällaisia asioita? :D

Tiedän, mille märkä koira haisee. En tunne yhtäkään ihmistä, jonka vaatteet haisevat koko ajan märälle koiralle. Teillä on kotona kosteusongelma ja paha.

Vierailija
78/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen allegrinen melkein kaikille eläimille. Ei koiria busseihin tai kissankarvoja penkeille, kiitos. Eikä hevostallilta saa tulla, tai mennä. Olen hevosille myös allerginen. Onneksi pomo ymmärtää, kun olen joka päivä 4 tuntia myöhässä. Bussit menee ohi, kun näen koiria kyydissä. Tallilta tullaan kyytiin, jään pois. Sit ne matkat kestää.

Vierailija
79/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana tuoksuton etikka jee

Etikka ei tuoksu kuivana. Paitsi jos sitäkin lotraa apinana.

Vierailija
80/809 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan migreenikohtauksen kirkkaasta auringonvalosta.

Aurinko pitää sammuttaa. Heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi