Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuoksuyliherkkä vaativana ruuhkabussissa

Kommentit (809)

Vierailija
581/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksu sähkö ja muut herkkikset muuttakoot metsiin asumaan. Siellä on tilaa.

Vierailija
582/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksu sähkö ja muut herkkikset muuttakoot metsiin asumaan. Siellä on tilaa.

Karhun kakka haisee ja ei voi uhriutua netissä joten ei käy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"– Kerran minulle esimerkiksi tiuskaistiin, että miksen hanki ajokorttia ja autoa, jos en kestä matkustaa julkisissa kulkuvälineissä. Mielestäni kaikilla tulisi kuitenkin olla samat oikeudet käyttää julkista liikennettä ongelmitta, "

Nämä on vähän tällaisia asioita, jotka liittyy lähinnä kontrollintarpeeseen toisia ihmisiä kohtaan.  Minun mielestäni taas kaikilla pitää olla samat oikeudet käyttää laillisia hajusteita myön julkisissa liikennevälineissä ongelmitta.

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin kaikilla tulee olla myös oikeus vapaasti piereskellä kovaan ääneen julkisissa liikennevälineissä, jos kerran sellainen tarve on.

Kyllä julkisissa saa ihan piereskellä? Ei se ole kiellettyä

Vierailija
584/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tänään parfuumia kostoksi

Vierailija
585/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuyliherkkyydestä ison numeron tekevät menettävät minun respectini heti

Vierailija
586/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tänään parfuumia kostoksi

Go girl!

Vierailija
587/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin hajuhaitta on ne hajustetut huuhteluaineet.

Etenkin kun niitä lotrataan liikaa ja ne kuidut alkaa lämmetä ihoa vasten niin se voimistuu.

Naisten parfyymit erottaa, ne sulautuu yleensä ihoon mutta nuo huuhteluaineet jää leijumaan ympärille ja kirvelee suuta ja silmiä.

Marketin huuhteluainehyllyn luona alkaa ottaa pahemmin henkeen kuin minkään tavaratalon parfyymiosaston luona.

Vierailija
588/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin kun niitä lotrataan liikaa ja ne kuidut alkaa lämmetä ihoa vasten niin se voimistuu.

Naisten parfyymit erottaa, ne sulautuu yleensä ihoon mutta nuo huuhteluaineet jää leijumaan ympärille ja kirvelee suuta ja silmiä.

Marketin huuhteluainehyllyn luona alkaa ottaa pahemmin henkeen kuin minkään tavaratalon parfyymiosaston luona.

Huuhteluaineet ei haise miltään.

Vierailija
589/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan se HAJUTON huuhteluaine ei haise.

Vierailija
590/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen käyttänyt vaikka mitä huuhteluaineita ja koskaan ei ole haissut

Vierailija
591/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

lättys kii

Vierailija
592/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meemitauti

Vierailija
593/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodari-Make kirjoitti:

Olin suihkaissut salin jälkeen hieman antiperspiranttia kainaloihin ja laittanut menneniä vasta sheivatuille poskilleni. Lähes tyhjässä bussissa sitten mummo tuli lähelleni istumaan ja alkoi valittamaan hajusteita. Kehotin menemään bussin etuoven viereiseen mummopaikkaan jossa ilma vaihtuu aina kun ovi avataan. Mummo huusi "mene sinä!", sanoin "asia selvä", nousin ja pueraisin mummon vieressä kunnon heraproteiinipierun. Sanoin "it's all organic" ja mummon naama muuttui, punaiseksi,. mutta ei saanut sanaa suustaan! Ilmeisesti kuitenkaan tämä luonnollinen haju ei käynyt tajuntaan!

Sitten kaikki bussissa taputtivat.

Nousivat pystyyn ja koko bussi taputti

Vierailija
594/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen käyttänyt vaikka mitä huuhteluaineita ja koskaan ei ole haissut

Tuohan on vähän niinkö jos värisokeana väittäis jonkun olevan harmaa, vaikka muut sen värikkyyden pystyy aistimaan

Vierailija
595/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen liikenne on julkista ja yksi ei voi määrätä sen hajuja. se on vaan niin, laita maskia tms suojaksi.

Vierailija
596/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa tuoksuherkät!

Vierailija
597/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuyliherkkä voi saada ulostaessa vessassa psykosomaattisen astmakohtauksen ja menehtyä, miltä sinusta tuntuisi elää viikatemiehen ainaisessa varjossa?

Vierailija
598/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuosittu mielipide: hajustamaton ihminen haisee tosi helposti pahalle. Työskentelin aikaisemmin yleislääkärinä (sittemmin erikoistuin) ja pakollisilta terveyskeskus/ päivystysajoilta jäi mieleen ne monet erilaiset pahat ihmisruumiin hajut, kitkerä hormonihiki, jalat, alapäät jne. Puhumattakaan tietysti kestovaippalasten pissanhajusta, tupakasta, vanhasta viinasta, pesemättömän ihmisen ominaislemusta. Itse koin oikein positiivisena sen kun välillä kävi nuori nainen joka tuoksui joltain hajuvedeltä.

Joo yleislääkärin homma ei ollut mun alaa, ei tartte alkaa nyt siitä. Mutta tämä vain muistutukseksi siitä että hajustamaton ihminen ei suinkaan ole sama kuin hajuton ihminen. Siihen omaan ominaishajuunsa kun tottuu. Bussinaapurisi saattaa hyvinkin pitää mietoa parfyymia parempana kuin luontaishajuasi, hajusteherkäthän on oikeasti pieni vähemmistö.

Vierailija
599/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuosittu mielipide: hajustamaton ihminen haisee tosi helposti pahalle. Työskentelin aikaisemmin yleislääkärinä (sittemmin erikoistuin) ja pakollisilta terveyskeskus/ päivystysajoilta jäi mieleen ne monet erilaiset pahat ihmisruumiin hajut, kitkerä hormonihiki, jalat, alapäät jne. Puhumattakaan tietysti kestovaippalasten pissanhajusta, tupakasta, vanhasta viinasta, pesemättömän ihmisen ominaislemusta. Itse koin oikein positiivisena sen kun välillä kävi nuori nainen joka tuoksui joltain hajuvedeltä.

Joo yleislääkärin homma ei ollut mun alaa, ei tartte alkaa nyt siitä. Mutta tämä vain muistutukseksi siitä että hajustamaton ihminen ei suinkaan ole sama kuin hajuton ihminen. Siihen omaan ominaishajuunsa kun tottuu. Bussinaapurisi saattaa hyvinkin pitää mietoa parfyymia parempana kuin luontaishajuasi, hajusteherkäthän on oikeasti pieni vähemmistö.

Haiset itse 😂

Vierailija
600/809 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi Mennen kuin nivushiivan ja persehien haju.