Ahdistuslääke joka OIKEASTI toimisi
Kun on se hirvittävä, tuskainen ahdistus ja ssri-lääke ei vielä kunnolla toimi, mikä on kunnolla ahdistusta poistava tilapäinen ensiapulääke?
Kokemuksia kiitti.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ahdistaa? Onko ahdistuksen syy vältettävissä vai ei?
Ahdistuksen syy ei ikävä kyllä ole vältettävissä, vaikea tilanne on jatkunut niin pitkään ja nyt tuli henkinen romahdus. Tilanne nyt alkaa korjaantua pikkuhiljaa mutta ensiapua tarvittaisi todella kipeästi nyt tähän hetkeen että jaksaisi.
Oletko kokeillut luontaistuotteita, valeriaanaa ja muita? Ne voisivat auttaa edes vähän siihen asti kunnes ssri-lääkkeesi alkaa toiminaan.
Eikös Valeriaana ole unilääkemäinen? Auttaako hankalaan ahdistukseen? Saako sitä syödä tämän lääkekoktailin kanssa?
Ssri lääkettä on mennyt nyt ehkä 6 viikkoa, milloin se yleensä on teillä muilla tasoittunut ja poistanut ahdistusta. Sama lääke oli aiemmin mutta vähensin sitä ja olotila ei tykännyt yhtään.
Tuurista kiinni määrääkö. Osalla on teksti etteivät anna joten ei kanmata kokeilla heitä. Jos pystyt maksamaan eikä ole väliä vaikka tulee merkinnät käynnistä niin kokeile pois.
Vierailija kirjoitti:
Sjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor
Narkkaritkin tietää, että bentsoissa on kauheimmat vieroitusoireet
Ei ole vieroitusoireita ollut tuosta. En ole narkkasi enkä sekakäyttäjä. En käytä edes alkoholia ollenkaan. Mutta lääkäri ei määrää.
Kokeiltu Buspiron, Ketipinor, Atarax ei auta kitumiseen.
Miksi narkkarit jäävät koko iäksi koukkuun aineisiin mutta minä lopetin reseptillä monta vuotta olleet bentsot ihan itse?
Söin Opamoxia 30mg 3 lähes kuuden vuoden ajan ja lopetin lääkityksen itse kotona.
Sjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuksen syy ei ikävä kyllä ole vältettävissä, vaikea tilanne on jatkunut niin pitkään ja nyt tuli henkinen romahdus. Tilanne nyt alkaa korjaantua pikkuhiljaa mutta ensiapua tarvittaisi todella kipeästi nyt tähän hetkeen että jaksaisi.
Oletko kokeillut luontaistuotteita, valeriaanaa ja muita? Ne voisivat auttaa edes vähän siihen asti kunnes ssri-lääkkeesi alkaa toiminaan.
Eikös Valeriaana ole unilääkemäinen? Auttaako hankalaan ahdistukseen? Saako sitä syödä tämän lääkekoktailin kanssa?
Ssri lääkettä on mennyt nyt ehkä 6 viikkoa, milloin se yleensä on teillä muilla tasoittunut ja poistanut ahdistusta. Sama lääke oli aiemmin mutta vähensin sitä ja olotila ei tykännyt yhtään.
Mä oon kokeillut vaikka mitä luontaistuotteita, ei mitään vaikutusta millään. Valeriaanakin oli sama kuin olisi kalkkitabletin syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Sjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor
Ei ole vieroitusoireita ollut tuosta. En ole narkkasi enkä sekakäyttäjä. En käytä edes alkoholia ollenkaan. Mutta lääkäri ei määrää.
Miksi narkkarit jäävät koko iäksi koukkuun aineisiin mutta minä lopetin reseptillä monta vuotta olleet bentsot ihan itse?
Sinulle sattui hyvä tuuri ja pääsit helposti eroon. Kaikilla ei ole niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor
Miksi narkkarit eivät sitten vierottaudu subutexista yms?
Vierailija kirjoitti:
Tuurista kiinni määrääkö. Osalla on teksti etteivät anna joten ei kanmata kokeilla heitä. Jos pystyt maksamaan eikä ole väliä vaikka tulee merkinnät käynnistä niin kokeile pois.
Eli yksityiselläkö näin? Mitkä merkinnät käynnistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor
Koska siinä on kauheat vieroitusoireet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor
Sinulle sattui hyvä tuuri ja pääsit helposti eroon. Kaikilla ei ole niin helppoa.
Söin opamoxia, stillnochia ja venlafaxinia lääkärin määräämänä monta vuotta ja lopetin lääkkeet itse. Toki aluksi oli vaikeaa mutta yllättävän nopeasti helpotti. Se toi itseluottamusta kun tajusi mihin pystyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor
Söin Opamoxia 30mg 3 lähes kuuden vuoden ajan ja lopetin lääkityksen itse kotona.
Olen myös käyttänyt Opamoxia ahdistushäiriöön aikoinani. Lopetus ei ollut ongelma, pikkuhiljaa vähensin pois ja lopetin kokonaan. Eikö siis näitä lääkkeitä enää terveyskeskus anna???
Vierailija kirjoitti:
Ahdistuslääkkeet eivät usein auta. Sun pitää etsiä se syy sun ahdistukseen.
Oletko kokeillut esimerkiksi olla 3kk kokonaan pois netistä?
Miten se netistä poistuminen auttaa aivojen kemialliseen toimintahäiriöön joka ei johdu netistä.
Ahdistuksen juuri syyhän on tietysti hoidettava, tavalla tai toisella, koska muutenhan tosiaan hoidetaan vain oiretta.
Mulla itselläni on auttanut Opamox sekä itsensä kehittäminen, asioiden kohtaaminen, mmuutosten tekeminen sairaista toiminta- ja ajatusmalleista ja ympyröistä parempaan. Vaivalloista, mutta toimii. Itselläni yli 20 vuotta jatkunut vakava traumatausta eli siihen nähden menee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Sjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kokeillut vaikka mitä luontaistuotteita, ei mitään vaikutusta millään. Valeriaanakin oli sama kuin olisi kalkkitabletin syönyt.
Anna kun arvaan. Huuhtelit kaljalla alas ja palasit takaisin sohvalle makaamaan?
2mg Xanor 3x päivässä vie varmasti huolet pois. Tosin muutkin kyllä huomaavat, että olet päihtynyt ja et kykene työhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xanor
Koska siinä on kauheat vieroitusoireet.
Subutex on huume. Sitä aletaan käyttämään päihtymisen vuoksi.
Bentsoja, masennuslääkettä ja nukahtamislääkkeitä taas lääkäri määrää esim traumaattiseen tilanteeseen.
Lääkkeitä ja huumeita ei voi verrata keskenään.
Ihan samaa mieltä että ahdistuksen syy on poistettava, sitä on käyty läpi vuosia ja kohdattu ja kohdattu, nyt vaan tuli henkinen romahdus kaiken jälkeen ja ensiapulääkitys olisi tarpeen kun ei auta tämä koktaili ahdistukseen, ainoastaan pää menee sekaisin, ja pelon kierre jatkuu ja jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä että ahdistuksen syy on poistettava, sitä on käyty läpi vuosia ja kohdattu ja kohdattu, nyt vaan tuli henkinen romahdus kaiken jälkeen ja ensiapulääkitys olisi tarpeen kun ei auta tämä koktaili ahdistukseen, ainoastaan pää menee sekaisin, ja pelon kierre jatkuu ja jatkuu...
Tämä siis ap, en pääse pelon kierteestä.
Sjk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rentouttava, sitten on kärsimyskukka ahdistukseen. Kamomillatee jne.
https://askelterveyteen.com/12-luonnollista-helpotusta-ahdistukseen/
Bentsot toimii varmasti. Ja jos ei ole ahdistusta jatkuvasti, ei tarvi syödä kuin tarvittaessa. Itsellä Rivatril ollut jo 10 vuotta, ja on varmasti lopun ikää. Ja joo, olen käynyt terapiassa vuosia, ei mitään hyötyä siitä minun tapauksessa. Psykiatri sanoi, että osalla ihmisistä se on vain puhtaasti hermotoiminnan ja aivokemian toimintaongelma, ei sille ole sen enempää mitään psyykkistä syytä jonka voisi terapiassa puhumalla löytää. Mutta siis joo, mulla lääke toimii pienellä annoksella, jota ei ole tarvinnut kaikkien näiden vuosien aikana nostaa, en huomaa mitään sivuvaikutuksia. Ahdistus poistuu, mutta esim. tunteet ei latistu kuten SSRI:stä (jotka ei mulla edes toimineet), libido ei mene jne. Mutta tosiaan kaikki lääkärit ei helposti noita määrää, itse käyn yksityisellä joka onneksi määrää.