siis häh? "pitää syödä suolaista, kun on ollut auringossa"
sanoi kaveri mulle tänään? siis olenko nyt näin tyhmä, että en tuollaista tiennyt, vai oliko kaveri itse vähän pihalla? miten se aurinko muka vie kehosta suolaa, eihän keho nyt sitä niin peljon tervitse...!?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiki on suolaista ja että vettä pitää juoda ja paljon, en vaan ole koskaan kuullutkaan että pitää syödä erikseen jotakin suolaista, mutta varmaan riittää ihan ruoassa oleva suolan määrä...
apMe syödään yleensä niin vähäsuolaista ruokaa, että helteillä pitää välillä erikseen syödä suolaista.
Siis nimenomaan EI tarvitse änkeä kehoon kaloreita vaan opetelkaa syömään sitä suolaa erikseen. Suolatabletti tai merisuolanokare. Ja mielellään tosiaan harmaata merisuolaa mineraaleineen eikä mitään tiedemiesten pöytäsuolia.
Tiedemiesten pöytäsuolet kuulostavat hirveiltä... kuka sellaisia syö?
Mulla on töissä kesäisin taskussa pieni pillerirasia, jossa merisuolakiteitä. Siitä nappailen suuhun imeskeltäväksi ja vissyä päälle. Mulla tavallinen hanavesi liikaa juotuna jää mahaan hölskymään ja tulee vaan huono olo. Vissy imeytyy paremmin.
Muistakaa myös kalium. Siihen on syynsä miksi labrokokeissa nestearvot ei tarkoita pelkästään natriumia vaan myös kaliumia.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa myös kalium. Siihen on syynsä miksi labrokokeissa nestearvot ei tarkoita pelkästään natriumia vaan myös kaliumia.
Kunnollista mineraalivettä kannattaa juoda hanaveden sijaan. Värska esimerkiksi on hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hiki on suolaista ja että vettä pitää juoda ja paljon, en vaan ole koskaan kuullutkaan että pitää syödä erikseen jotakin suolaista, mutta varmaan riittää ihan ruoassa oleva suolan määrä...
apMe syödään yleensä niin vähäsuolaista ruokaa, että helteillä pitää välillä erikseen syödä suolaista.
Siis nimenomaan EI tarvitse änkeä kehoon kaloreita vaan opetelkaa syömään sitä suolaa erikseen. Suolatabletti tai merisuolanokare. Ja mielellään tosiaan harmaata merisuolaa mineraaleineen eikä mitään tiedemiesten pöytäsuolia.
Tiedemiesten pöytäsuolet kuulostavat hirveiltä... kuka sellaisia syö?
Mikä siinä niin hirveältä kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Häh sanan käyttö kertoo työväenluokkaisesta matalan älykkyydeen omaavasta henkilöstä
Ja sinun kommenttisi kertoo 87-vuoden iästä.
Häh sanan käyttö kertoo työväenluokkaisesta matalan älykkyydeen omaavasta henkilöstä