Nuori nainen jätti koiransa kuolemaan
Kytätkääpä vähän lisää näitä koiranomistajatyttösiä kun he voivat olla näin pimpoja päästään. Ja puuttukaa jos näyttää yhtään sille.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009225709.html
Kommentit (179)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota eläintenpitokielto voi valvoa, jos ei tiedetä kelle eläintä ei saa antaa. Luotetaan tuohon idioottiin, että hän ei ota eläintä?
Valvonta ei toimi. Tästä ongelmasta julkaistiin väitöskirja hiljattain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuota eläintenpitokielto voi valvoa, jos ei tiedetä kelle eläintä ei saa antaa. Luotetaan tuohon idioottiin, että hän ei ota eläintä?
Valvonta ei toimi. Tästä ongelmasta julkaistiin väitöskirja hiljattain.
Toimisi jo media hoitaisi hommansa ja julkaisisi näiden tuomittujen nimet! Tuomiot ja nimet ovat julkista tietoa, mutta Suomessa on tehty päätös, ettei alle 2 v ehdotonta saaneiden nimiä julkaista. Kahden vuoden ehdottomaan pitää Suomessa jo melkein ta paa joku, edes lasten rai**aajat eivät saa aina yli 2 v tuomioita.
Vierailija kirjoitti:
Kovastippa täällä jaksetaan öyhöttää ja päteä. "Voi kauhia sentään, kun minä olin sinkku niin minä minä minä vain mietin jos minulle sattuisi jotain, miten kävisi koirille, miten joku voi tehdä näin, yhyy." Pahimpia tietenkin nuo epäsuorat uhkaukset. Ja olette muka niin parempia ihmisiä. Sairasta!
Tosi surullinen tapaus, mutta selvästi ollut vaikeaa jutun naisellakin ja tuskin on tahallaan tuota tehnyt. Varmaan pelottanut mennä kotiin katsomaan miltä tilanne näyttää. :(
No kyllä sietääkin saada paskaa niskaan. Läheiset on kysellyt koirista ja valehdellut että on hoidossa. Aivan tietoisesti on tuon tehnyt, joten nyt tulee rangaistus. Joka tosin on aivan liian lievä siihen nähden että on kiduttanut eläimiä. Mitä pääs silittelyä tuossa pitäisi antaa. Ihan sama onko tahalleen vai ei , mutta noi ei vain tehdä. PISTE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskaltanut edes linkata juttua, koska eläinrääkkäys aiheuttaa itselleni unettomia öitä.
Joo, sulje silmäsi vaan kaikelta kauhealta.
Just sun kaltaiset totuudenkieltäjät mahdollistavat tällaisten eläinrääkkäjien teot.
Se, että ei haluta tietää, kun se saa, nyyh nyyh, oman olon niin kurjaksi, aiheuttaa sen, että eläinrääkkäys jatkuu.
Seisotaan tumput suorina eikä puututa asioihin.
Pääasia, että itsellä on kivaa. Sitten voidaan kauhistella ja mässäillä eläinten kärsimyksillä puoli minuuttia netissä.
Häpeäisit.
Kuules, häpeäisit itse. Oletettavasti ihminen tietää jo valmiiksi, että maailmassa on kamalia ihmisiä jotka voi tehdä eläimille julmia asioita, joten mikä konkreettinen hyöty alkaa lukemaan yksityiskohtaisia tarinoita asiasta? Eläinsuojelullisesta näkökulmasta juuri tuon kyseisen jutun tarkemmalla tiedostamisella ei ole merkitystä. Sulla tais tulla asian takia paha mieli ja purit sen kommentillas viattomaan sivulliseen, joka tekee ihan viisaan päätöksen sillä, että katsoo mille asioille kannattaa energiaansa ja huomiotansa antaa. Omia rajoja kannattaa vetää, eikä ottaa itteensä kaikkia maailman murheita, jos on esimerkiksi taipuvainen jäämään märehtiin niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En toivo tuolle "ihmiselle" mitään hyvää, itse asiassa toivon hänelle todella paljon pahaa. Vaikuttaa siltä että mt-ongelmat ovat vain uskottava selitys ja oikeasti vaivasi lorvikatarri ja muu saamattomuus.
Monet pahasti mt-ongelmaiset hoitavat kuitenkin lemmikkinsä vaikkeivät muuta jaksa, tai antavat pois parempaan kotiin.
Itsekäs p**ka.Tyttö tulee vielä uskoon.
Jeesus armahtaa ja antaa anteeksi.
Sinä ateisti joudut h...lvettiin.
Kristin uskon mukaan koira ei pääse taivaaseen vaan on saastainen.
Olemme kaikki syntisiä.
Jeesus auttaa!!!
On kyllä pahoja nämä mielenterveysongelmat ja eläimet joutuvat kärsijöiksi.
Ai jumankauta että ottaa sieluun! Mitenhän mä yhdistän myös kotimaiset pentutehtailijat naisiin, irti päässeet pikkukoirien tappajakoirat naisiin? Itsekin nainen.
Siis voi apua. Tuohan on vaarallinen ihminen. Poikkeusluvalla tai pakosta ste rili saatio sille myös mielestäni. Jos voit tehdä noin koirallesi niin varmaan myös lapsellesi. Ihan hirveetä koirat kuukausien ajan eläneet um metuspskoissaan ja varmaan myös syöneet sitä kun ei ole ollut mitään ravintoa. Sitten kuolleet. Hir te hen tuo..
Aika karmeaa, että vielä noin nuori ihminen ja noin tik tok.
Oma lapsi on yhtä vanha. En osaa kuvitella häntä tuohon henkiseen tilaan. Onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Ai jumankauta että ottaa sieluun! Mitenhän mä yhdistän myös kotimaiset pentutehtailijat naisiin, irti päässeet pikkukoirien tappajakoirat naisiin? Itsekin nainen.
Hullun kissamummon nuorempi versio.
Nimi on Minfossa! Osio muut rikokset, ketju eläinsuojelurikokset
Vierailija kirjoitti:
Onko itse keksinyt nimen vai onko vanhemmatkin olleet ihan sekaisin?
Minulle tuli ihan hirveä itkukohtaus ja fyysinen paha olo. Oli pakko mennä halimaan ja rapsuttamaan omaa koiraa ja antaa sille pari namia.
Ihmiset osaa olla järkyttävää saastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko itse keksinyt nimen vai onko vanhemmatkin olleet ihan sekaisin?
Tällä meinattiin siis murha.infoa eli minfoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis voi apua. Tuohan on vaarallinen ihminen. Poikkeusluvalla tai pakosta ste rili saatio sille myös mielestäni. Jos voit tehdä noin koirallesi niin varmaan myös lapsellesi. Ihan hirveetä koirat kuukausien ajan eläneet um metuspskoissaan ja varmaan myös syöneet sitä kun ei ole ollut mitään ravintoa. Sitten kuolleet. Hir te hen tuo..
Mistä tulee tämä teidän joidenkin käsitys että koirat voisi elää kuukausia kerrostalokämpässä ilman ruokaa ja vettä? Koirat kuolee muutamassa päivässä tuollaisissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Eläinsuojelurikoksia tekee miehet hieman enemmän kuin naiset.
Ymmärrän, että mielenterveysongelmat vaikeuttaa todella paljon elämänhallintaa ja saada laiminlyömään velvollisuuksia. Ymmärrän, että kun on mokannut pahasti, on todella korkea kynnys mennä paikan päälle selvittämään asiaa. Mutta en ymmärrä, miten tuo ihminen ei voinut jollekin taholle sanoa ääneen, että nyt minä en pärjää, en pysty menemään asunnolle johon on jäänyt eläimiä. Olisi sanonut sen jollekin läheiselle, soittanut paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen tai eläinlääkärille, hätänumeroon, johonkin. Edes yksi puhelu. Kun ei tuota puhelua tehnyt, minusta se vaikuttaa siltä, että ei oikeasti välittänyt.
Ja kuten moni muukin on todennut, tällaisen ihmisen ei kyllä pitäisi hankkia lapsia.
Mikä Äänekoskea vaivaa? Siellähän oli pari vuotta sitten tämä toinenkin tapaus jossa nuoret miehet ja nainen hakkasivat hengiltä koiranpennun. Myös useita muita eläinsuojelurikoksia löytyy heti googlella vaikka pieni paikkakunta.
Kaikille äänekoskelaisille kollektiivinen eläintenpitokielto? Älkää ainakaan myykö sinne pentuja, asenteissa tuntuu olevan vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala kun ahdistaa ajatella noiden koirien hidasta nälkäkuolemaa :( Itse kun olen sinkku koiranomistaja, minun yksi peloistani on se, että jos vaikka kuolisin kotiini sairaskohtaukseen, ja kukaan ei huomaisi ja puuttuisi ja koira kuolisi janoon ja nälkään... Ja tuo ihminen on jättänyt tahallaan siihen tilanteeseen. Kyllä jotain pahoja mt-ongelmia täytyy olla taustalla.
Kävi kuitenkin töissä ja oli rahaa. Ei mene läpi mielenterveysselitykset. Kyllä hän on tiennyt mitä tapahtuu. Harmittaa ehdolliset tuomiot näin vakavissa tapauksissa. Pitäisi antaa ehdotonta.
No mielenterveysongelmiakin voi olla monenlaisia ja erilaisia ja ne vaikuttaa eri tavalla eri ihmisiin. En puolustele yhtään, mutta haluan tämän sanoa. Varmaan suljetulle kuuluisi toikin nainen.
Todella pahalta tuntuu koiraparkojen puolesta. Olisipa joku naapuri vaikka kuullut niiden hädän ja ne olisi saatu pelastettua:(
Nimi tänne ettei kukaan vaan myy hänelle enää koiria. Nämä tapaukset yleensä nimittäin hankkivat heti uusia.