Miksi yks mies lähetti tämmöisen viestin? Analyysiä kaivataan :D
Eli olin pari päivää sitten varatun miehen kanssa. Alkoholilla oli paljonkin osuutta asiaan, mutta ei se ole mikään puolustus. Hän lähetti seuraavana päivänä mulle viestillä suunnilleen näin: Mä haluan pyytää sulta anteeks, mun olis pitäny olla mies ja mennä kotiin. Oon koko päivän miettiny mitä sulle laittaisin. Mä en koskaan halua sulle mitään pahaa, sä oot ihan huippu tyyppi. Mä oon niin pahoillani. Sun ei tarvi mua jännittää sit kun nähään.
Se on siis sellanen entuudestaan tuttu mies jota joutuu välillä näkemään ihan muissa merkeissä, niin toi loppu tarkotti sitä. Mutta mitä se mulle pahoitteli? En ihan ymmärrä, itse olin kyllä mukana yhtä lailla.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En halua sulle mitään pahaa: vastaisin varmaan hänelle, että kerrotko tarkemmin, että mitä pahaa tästä nyt minulle koitui?
Eli onkohan tuo mennyt tunnustamaan vaimolleen ja nyt on odotettavissa, että vaimo käy sun kimppuun vai mitä. Ja siis vaimolleen tuo pahoittelu varmaan kuuluisi eikä sulle. Miesten ajatuksia on kyllä vaikea ymmärtää.
Siis toisinpäin, jos varattu nainen panee sinkkumiestä, niin tulisi kellekään mieleenkään laittaa varattuna naisena sille sinkkumiehelle jotain itkua siitä, että en tarkoita sulle mitään pahaa. Siis mitä pahaa siinä on, että sai seksiä?
Tai sitten sillä on joku sp-tauti. Eli tosiaan, kysypä, että mitäs pahaa tästä nyt sitten seurasi/on voinut seurata?
Vierailija kirjoitti:
En halua sulle mitään pahaa: vastaisin varmaan hänelle, että kerrotko tarkemmin, että mitä pahaa tästä nyt minulle koitui?
Eli onkohan tuo mennyt tunnustamaan vaimolleen ja nyt on odotettavissa, että vaimo käy sun kimppuun vai mitä. Ja siis vaimolleen tuo pahoittelu varmaan kuuluisi eikä sulle. Miesten ajatuksia on kyllä vaikea ymmärtää.
Siis toisinpäin, jos varattu nainen panee sinkkumiestä, niin tulisi kellekään mieleenkään laittaa varattuna naisena sille sinkkumiehelle jotain itkua siitä, että en tarkoita sulle mitään pahaa. Siis mitä pahaa siinä on, että sai seksiä?
Oikeasti on aina olemassa sekin mahdollisuus, että mies ei itse harrasta irtosuhteita ja omaa jotain herkkyyttä ja moraalia ja pahoittelee nyt sitä, että esineellisti ap:n ja käytti häntä. Tajuamatta sitä, että ap:lle tommmonen toiminta on normisettiänja ihan ok.
Ööööö.... mitäpä jos kysyisit tyypiltä itseltään? H*elvetistäkö se täällä tiedetään, mitä tarkoitti!
"Kiitos viimeisestä. Pidäthän suusi kiinni siitä?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti on aina olemassa sekin mahdollisuus, että mies ei itse harrasta irtosuhteita ja omaa jotain herkkyyttä ja moraalia ja pahoittelee nyt sitä, että esineellisti ap:n ja käytti häntä. Tajuamatta sitä, että ap:lle tommmonen toiminta on normisettiänja ihan ok.
No kyllähän sinkulle onkin ok harrastaa seksiä jonkun vaan kanssa kännissä. Kyllä se varattu sen ymmärtää. Siksihän se tilaisuuteen tarttuikin.
Kyllähän hän tuossa jätti pienen raon sille että asia saattaisi tapahtua uudestaan. Tai ainakin toive siitä. Muuten mies olisi sanonut ehkä että unohdetaan koko juttu, ei tule toistumaan tms. Ja sillä selvä. Pahoitteli puhdistaakseen omaatuntoaan, ei sen kummempaa. Varmasti valmis samaan heti kun tilaisuus koittaa, pidä varasi. Et halua sekaantua tuollaisiin miehiin kun niitä kunnollisiakin jossain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kuulostaa ennemminkin ihan ammattilaisen toiminnalta (siis tuo miehen toiminta). Että syö pelkeinpä kuormasta, kun tuttu nainen kyseessä, tosta noin vaan pettää vaimoaan (varmasti tehnyt sen ennenkin) ja sitten tottuneesti lähettää tosi krototiilin kyyneleitä vuodattavan pahoitteluviestin perään, ettei tää toinen nainen tule katkeraksi ja käräytä häntä vaimolle, ja että tavatessa esitetään, ettei mitään edes tapahtunut. Siis miehelle ei tule seuraamuksia ja voi jatkaa tuota toimintaansa.
No, minä kans harkitsin laittavani vastaavan tyyppisen viestin yhdelle mieshenkilölle jonka kanssa flirttailin ja oli pientä sutinaa (ei sänkyyn asti kuitenkaan), vaikka ollaan varattuja molemmat. Ja miksi, koska koen itse käyttäytyneeni väärin enkä halua häneltä oikeasti mitään (tai no, ehkä haluaisin mutta ei tule tapahtumaan), enkä halua että hänelle jää sellainen kuva että haluaisin jotain muuta vielä. Ehkä se on siis vähän huonon omatunnon paikkaamista siis myös, ja kun ei tiedä millä ajatuksella se toinen on, varminta pahoitella. Eli siis suomeksi, uskoisin että kyseinen mies katuu tekoaan eikä halua että se vaikuttaa teidän väleihinne jatkossa. Anteeksipyyntö siltä varalta että olit kuvitellut jotain muuta.
Stereotyyppinen ajattelumalli. Nyt puhutaan enemmän kuin koskaan siitä miten nainen voi käyttäytyä, jne ja kaikkea ollaan rajoittamassa naiseuteen tai mieheyteen.
Mies luulee, että sinä luulet seksistä seuraavan jotain suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti että nussinu.
Ei nussinu, mutta anaalia annoin.
Kantsii mennä sp-testeihin parin viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hän tuossa jätti pienen raon sille että asia saattaisi tapahtua uudestaan. Tai ainakin toive siitä. Muuten mies olisi sanonut ehkä että unohdetaan koko juttu, ei tule toistumaan tms. Ja sillä selvä. Pahoitteli puhdistaakseen omaatuntoaan, ei sen kummempaa. Varmasti valmis samaan heti kun tilaisuus koittaa, pidä varasi. Et halua sekaantua tuollaisiin miehiin kun niitä kunnollisiakin jossain on.
Miksei sekaantuisi? Ei kaikki har jotain kunnollista perheenisää vaan panoa.
Perus. Antaa sun ymmärtää että häntä kaduttaa, jotta jos sua kaduttaa, et kerro eteenpäin. Hän tekee asiasta yhteisen ja samalla kyselee sun fiiliksiä uusintakierrokseen.
Vierailija kirjoitti:
Perus. Antaa sun ymmärtää että häntä kaduttaa, jotta jos sua kaduttaa, et kerro eteenpäin. Hän tekee asiasta yhteisen ja samalla kyselee sun fiiliksiä uusintakierrokseen.
Jep. Hitto että miehet on väsyneitä.
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos viimeisestä. Pidäthän suusi kiinni siitä?"
Niimpä juuri. Ja uusintaa odotellessa. Eikä ollu miehelle eka eikä vika kerta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Kuulostaa ennemminkin ihan ammattilaisen toiminnalta (siis tuo miehen toiminta). Että syö pelkeinpä kuormasta, kun tuttu nainen kyseessä, tosta noin vaan pettää vaimoaan (varmasti tehnyt sen ennenkin) ja sitten tottuneesti lähettää tosi krototiilin kyyneleitä vuodattavan pahoitteluviestin perään, ettei tää toinen nainen tule katkeraksi ja käräytä häntä vaimolle, ja että tavatessa esitetään, ettei mitään edes tapahtunut. Siis miehelle ei tule seuraamuksia ja voi jatkaa tuota toimintaansa.
Tyypillistä ressukkamiehen toimintaa. Ja joku vielä a) erehtyy tuollaisen matkaan b) on mennyt tuollaisen kanssa naimisiin ja haluaa pysyä siinä c) kuvittelee olevansa onnellinen tuollaisen häntäheikin kanssa ja d) kyselee täällä mitähän se nyt tarkoitti tuolla. Sallikaa mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Jos mies haluaisi unohtaa koko jutun niin olisi kyllä sen ilmaissut selvästi, tai sitten ei olisi laittanut mitään viestiä. Tiedän miesten metkut ja tuollaiset epäselvät viestit tarkoittaa juuri sitä että rivien välistä tiedustellaan halukkuutta uusintakierrokseen. Toki täytyy muodon vuoksi pahoitella asioita myös.
Tarkoittaa sitä että et ollut tarpeeksi hyvä pano ja katuu asiaa.Sanoi noin että ei tule toistumaan erehdys ja tajuaisit pitää ystävällisen viileät välit jatkossa.
Kyllä huomaa täältä av:ltakin että pikkujoulukausi on taas käynnistynyt.
Toivottavasti että nussinu.