Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomesta on tullut minä, minä yhteiskunta eikä ihmisiä auteta edes hädässä

Vierailija
25.11.2022 |

Surullista luettavaa

Mies putosi junaraiteelle Espoossa, kukaan ei auttanut

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a63573ce-fce9-4def-b838-e65f8f415f07

Nainen elvytti tuupertunutta, samalla ohikulkijat yrittivät varastaa tavaroita

https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009224471.html

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on

Vierailija
2/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Koski oli aika älyttömän rehellinen ihmisyyden ytimestä mitä tulee auttamiseen tai myötätuntoon. Vaasa noi ylipäätään on kunnostautunut sairauden ja heikkouden halveksunnassa ja kiusaamisessa, mutta kyllä muuallakin Suomessa osataan.

Minä En Ole Mikään Hyväntekijä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kohta joku tulee kitisemään, että Suskin ei ole Vaasasta: Vaasa on äänestänyt Susannan kaupunginvaltuustoonsa. Että näin. Eugeniika rules.

Vierailija
4/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi myös tietää mitä tuupertuneen naisen taskuista ja kantamuksista on mahdollisesti kähvelletty ennen kuin sai apua.

Vierailija
5/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolainen "vastuun ulkoistaminen systeemlle" ideologia on saatu jalkautettua nyt kaikkialle, sitä tässä nyt niitetään. 

Vierailija
6/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä auttamisen merkitystä ymmärrä ennen kuin sattuu omalle kohdalle. 

Vierailija
7/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti-kansa.

Vierailija
8/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on galluppien ykkönen, kertoohan se jo jotain.

Vierailija
9/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus on galluppien ykkönen, kertoohan se jo jotain.

Kertoo paljon. Ellen omistaisi kuolinapteekkia, hakeutuisin muualle etanasiaan. Suomi on demoninen varjomaa. Pahuuden ydintä.

Vierailija
10/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo on jo aika brutaalia katsoa vain raiteilla makaavaa ja odottaa junan saapumista. Huhhuh. 

Vierailija
11/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla olla aika ajaa yhteiskunta alas. Viimeinen sammuttaa valot

Vierailija
12/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvyttäjän tavaroita yritettiin varastaa? Noh, ei me sentään vielä olla yhtä pitkällä tässä kehityksessä kuin vaikkapa Ruotsi jossa tulipaloa sammuttavia palomiehiä heitellään kivillä. Eikä yhtä pitkällä kuin Australia jossa elvyttäviä ambulanssihoitajia pahoinpidellään.

Eli hyvinhän meillä täällä Suomessa vielä menee :) Siis menee hyvin vielä 5-10 vuotta kunnes me ollaan yhtä pitkällä kuin Ruotsi ja Australia. Täältä kannattaa paeta aika kauas pois ennen sitä, jos joku vain suinkin keksii että mistäpäin maailmaa mukamas enää löytyy jokin turvallisempi paikka.

Vierailija
13/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään epätavallista Espoossa. Ehkä kuntalaiset vaan alkavat näyttää vastineeksi ulospäin sitä kohtelua, jota saavan kunnan viranomaisilta ja kuntapäättäjiltä. Kun tulee kaltoinkohdellyksi ja mitätöidyksi riittävän monelta taholta riittävän kauan, alkaa se ihmisyys rapista. Se ei ole hyväksyttävä syy jättää auttamatta, mutta se on vääjäämätön prosessi, kun ihmisarvoa aletaan möykyttää. Paha lähtee kiertoon. Sanoisin, että parempi vaan on olla joutumatta pulaan, ja jos joutuu pulaan, kannattaa olla niin kekseliäs, että selviää siitä itse omin avuin. Elottomaksi ei kannata joutua mistään syystä, siitä ei tule selviämään.

Vierailija
14/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomushan tätä spämmää kokoajan että verot alas ja rahat minulle

Vierailija
15/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tarvitse muita auttaa!!

Täällä vastuu kaikesta on ulkoistettu valtiolle.

Kyllä sosiaaliturva ja virkamieskunta hoitaa kuten  Neuvostoliittossa, Kuubassa ja Pohjois-Koreassa.

Vierailija
16/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä tulkinta, ihmiset eivät yksinkertaisesti vain uskalla puuttua enää mihinkään vaikka huomaisivatkin jonkun olevan hädässä. 

Vierailija
17/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan oikeistolle ja rahaa palvovalle asenteelle, joka on jyrätty yhteiskunnassa vakioksi.

Ihan oma syy. 

Siksi minäkin olen mieluummin yhteiskunnan laidalla, koska tämä tunnevammainen asenne ei paljon nappaa.

Vierailija
18/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhallituksen aikaansaama tämä muutos. Eikä tosiaankaan ole positiivinen muutos.

Vierailija
19/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolainen "vastuun ulkoistaminen systeemlle" ideologia on saatu jalkautettua nyt kaikkialle, sitä tässä nyt niitetään. 

Syy on kyllä oikeiston ja sinäkin sen kyllä tajuat, ellet ole Ulilaudan jonne trollaamassa.

Vierailija
20/40 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on niin väkivaltainen ettei enää uskalleta puuttua toisten tilanteisiin. Saat puukosta tai sinut ryöstetään. Turhaan viranomaiset syyllistä, tekisivät tilanteelle itse jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi