Miksi yks mies lähetti tämmöisen viestin? Analyysiä kaivataan :D
Eli olin pari päivää sitten varatun miehen kanssa. Alkoholilla oli paljonkin osuutta asiaan, mutta ei se ole mikään puolustus. Hän lähetti seuraavana päivänä mulle viestillä suunnilleen näin: Mä haluan pyytää sulta anteeks, mun olis pitäny olla mies ja mennä kotiin. Oon koko päivän miettiny mitä sulle laittaisin. Mä en koskaan halua sulle mitään pahaa, sä oot ihan huippu tyyppi. Mä oon niin pahoillani. Sun ei tarvi mua jännittää sit kun nähään.
Se on siis sellanen entuudestaan tuttu mies jota joutuu välillä näkemään ihan muissa merkeissä, niin toi loppu tarkotti sitä. Mutta mitä se mulle pahoitteli? En ihan ymmärrä, itse olin kyllä mukana yhtä lailla.
Kommentit (49)
Minun mies käyttäyty pikkujoulujen jälkeen niin kummasti ettei vaan olis kyseesssä..kerroppa tuntomerkkejä?
Hänellä oli kivaa, mutta on huono omatunto. Ei halua, että suutut tai pahoitat mielesi siitä, että ei haluakaan nyt kanssasi enempää. Haluaa pitää välit sekä sinuun että vaimoon.
Minusta hän yrittää tossa luoda itsestään parempaa kuvaa sulle. Saattaa pelätä että ette olleetkaan yhteisymmärryksessä touhuista ja maalaa kiiltokuvaa itsestään just siks että elättelee toivoa uusinnan suhteen.Mitä minä miehiä tunnen niin asia on näin.
Kyllä sua vähän kiinnostaa, kun et jätä viestiä omaan arvoonsa. Ei kannata varatulle ajatusta uhrata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti että nussinu.
Ei nussinu, mutta anaalia annoin.
Tämä kommentoija en ollut minä.
Ap
No mies tajusi olleensa typerä kun humalassa sortui lorttoon.
Miksi hemmetissä varatun miehen kanssa paneskelet. Häpeä.
Mikset ollu nainen ja itse menny kotiin. Ai niin. Olit kännissä kuin Ellun kanat.
Jeps. Mies ei varmasti ole ekaa kertaa pappia kyydissä.Uusintakierrokset myös mielessä luultavasti.