Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yks mies lähetti tämmöisen viestin? Analyysiä kaivataan :D

Vierailija
25.11.2022 |

Eli olin pari päivää sitten varatun miehen kanssa. Alkoholilla oli paljonkin osuutta asiaan, mutta ei se ole mikään puolustus. Hän lähetti seuraavana päivänä mulle viestillä suunnilleen näin: Mä haluan pyytää sulta anteeks, mun olis pitäny olla mies ja mennä kotiin. Oon koko päivän miettiny mitä sulle laittaisin. Mä en koskaan halua sulle mitään pahaa, sä oot ihan huippu tyyppi. Mä oon niin pahoillani. Sun ei tarvi mua jännittää sit kun nähään.

Se on siis sellanen entuudestaan tuttu mies jota joutuu välillä näkemään ihan muissa merkeissä, niin toi loppu tarkotti sitä. Mutta mitä se mulle pahoitteli? En ihan ymmärrä, itse olin kyllä mukana yhtä lailla.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sulle mitään pahaa: vastaisin varmaan hänelle, että kerrotko tarkemmin, että mitä pahaa tästä nyt minulle koitui?

Eli onkohan tuo mennyt tunnustamaan vaimolleen ja nyt on odotettavissa, että vaimo käy sun kimppuun vai mitä. Ja siis vaimolleen tuo pahoittelu varmaan kuuluisi eikä sulle. Miesten ajatuksia on kyllä vaikea ymmärtää.

Siis toisinpäin, jos varattu nainen panee sinkkumiestä, niin tulisi kellekään mieleenkään laittaa varattuna naisena sille sinkkumiehelle jotain itkua siitä, että en tarkoita sulle mitään pahaa. Siis mitä pahaa siinä on, että sai seksiä?

Oikeasti on aina olemassa sekin mahdollisuus, että mies ei itse harrasta irtosuhteita ja omaa jotain herkkyyttä ja moraalia ja pahoittelee nyt sitä, että esineellisti ap:n ja käytti häntä. Tajuamatta sitä, että ap:lle tommmonen toiminta on normisettiänja ihan ok.

Höpöhöpö. Kuulostaa ennemminkin ihan ammattilaisen toiminnalta (siis tuo miehen toiminta). Että syö pelkeinpä kuormasta, kun tuttu nainen kyseessä, tosta noin vaan pettää vaimoaan (varmasti tehnyt sen ennenkin) ja sitten tottuneesti lähettää tosi krototiilin kyyneleitä vuodattavan pahoitteluviestin perään, ettei tää toinen nainen tule katkeraksi ja käräytä häntä vaimolle, ja että tavatessa esitetään, ettei mitään edes tapahtunut. Siis miehelle ei tule seuraamuksia ja voi jatkaa tuota toimintaansa.

Jeps. Mies ei varmasti ole ekaa kertaa pappia kyydissä.Uusintakierrokset myös mielessä luultavasti.

Vierailija
42/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies käyttäyty pikkujoulujen jälkeen niin kummasti ettei vaan olis kyseesssä..kerroppa tuntomerkkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli kivaa, mutta on huono omatunto. Ei halua, että suutut tai pahoitat mielesi siitä, että ei haluakaan nyt kanssasi enempää. Haluaa pitää välit sekä sinuun että vaimoon.

Vierailija
44/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän yrittää tossa luoda itsestään parempaa kuvaa sulle. Saattaa pelätä että ette olleetkaan yhteisymmärryksessä touhuista ja maalaa kiiltokuvaa itsestään just siks että elättelee toivoa uusinnan suhteen.Mitä minä miehiä tunnen niin asia on näin.

Vierailija
45/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sua vähän kiinnostaa, kun et jätä viestiä omaan arvoonsa. Ei kannata varatulle ajatusta uhrata.

Vierailija
46/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti että nussinu.

Ei nussinu, mutta anaalia annoin.

Tämä kommentoija en ollut minä.

Ap

Vierailija
47/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tajusi olleensa typerä kun humalassa sortui lorttoon.

Vierailija
48/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä varatun miehen kanssa paneskelet. Häpeä.

Vierailija
49/49 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ollu nainen ja itse menny kotiin. Ai niin. Olit kännissä kuin Ellun kanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme