Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja niin hiipui taas orastava parisuhteen alku

Vierailija
25.11.2022 |

Ehkäpä taas viiden vuoden kuluttua uskallan yrittää uudelleen.. Alkuun oli ihanaa ja mies oli kiinnostunut, ehdotti tapaamisia ja oli yhteydessä usein. Sitten tapahtui jotain (en ole varma mitä) ja mies vetäytyi. Nyt ei ole moneen päivään kuulunut enää mitään. Heippa.

Kommentit (310)

Vierailija
41/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Voi että kun saisi tietää tarkalleen mitä näissä vetäytymisissä aina tapahtuu. Ovat kyllä tosi raskaita ja ärsyttävää epätietoisuus ja varsinkin se alkuaika kun viestittely harvenee ja ei oikein tiiä missä kohti antais vain olla. 

Mies toimii täysin kuinka deittailet naista 101 ensimmäinen ohjeessa sanotaan. Eli miehen pitää larppaa vaikeasti tavoiteltavaa. Naisille nimittäin suurin turn-off on takertuva mies, joten minimoidekseen takertuva vaikutelma pitää välillä aina olla täydessä radiohiljaisuudessa. Erittäin vastenmielistä ja etovaa, mutta toimii.

Vierailija
42/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Voi että kun saisi tietää tarkalleen mitä näissä vetäytymisissä aina tapahtuu. Ovat kyllä tosi raskaita ja ärsyttävää epätietoisuus ja varsinkin se alkuaika kun viestittely harvenee ja ei oikein tiiä missä kohti antais vain olla. 

Sekö olisi sitten vähemmän raskasta, jos toinen antaisi yksityiskohtaisen selityksen siitä mikä sinussa aiheuttaa sen ettei hän halua viedä juttua eteenpäin?

Isossa osassa ne on vetäytyjän itsensä ongelmat eikä mikään vastapuolessa. Siksi ei selitystä.

Useimmissa tapauksissa se on vain sitä että on huomattu ettei kiinnostakaan, mutta whatever...

Jos on harrastettu seksiä ja tapailtu, kukaan nirmaalikäytöksinen ja täyspäinen ihminen ei lähde sanomatta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies toimii täysin kuinka deittailet naista 101 ensimmäinen ohjeessa sanotaan. Eli miehen pitää larppaa vaikeasti tavoiteltavaa. Naisille nimittäin suurin turn-off on takertuva mies, joten minimoidekseen takertuva vaikutelma pitää välillä aina olla täydessä radiohiljaisuudessa. Erittäin vastenmielistä ja etovaa, mutta toimii.

Tuo on traumasiteen luomista. Sairasta käytöstä sairastuttaa toisia.

Vierailija
44/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka lannistuu ja heittää hanskat kehään. Jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja ei ollut tarkoitettukaan. Next. Jos nimenomaan tykkää olla hetken yksin niin ok. Jos haluaa parisuhteen, niin uutta matoa koukkuun. Mitä sitä parkumaan sellaisen perään, joka ei ollut susta tarpeeksi kiinnostunut.

En ole ap, mutta suhteen alku huumassa, rakastuminen ja pettyminen on aika energiaa vievä prosessi. Mulla on esim. kaksi lasta ja vaativa työ, ja vaikka kumppani olisikin kiva (ei ehkä yhteenmuuttoa, eikä enää mitään lapsia tms., vaan ihan vain kahden itsenäisen aikuisen vakava parisuhde), niin ei mulla ole resursseja jatkuvasti olla tuollaisessa alkuhuumahärdellissä pettymyksineen. Nytkin ollut kohta vuoden ilman, että olisin edes etsinyt mitään/ollut markkinoilla.

Ja silti siis kumppani olisi kuitenkin kiva. Kyllä se vähän traumatisoikin, kun luulee löytäneensä, ja toinen sitten ei ollutkaan yhtä rakastunut kuin itse olit, että kyllä siinä vähän miettii, että jaksaako tällaista vuoristorataa koko ajan, kun olisi vastuita ja muutakin elämää, johon pitäisi keskittyä ilman, että on jatkuvasti jossain tunnemyllerryksessä.

Tuossa on se virhe, että heittäydyt huumaan ja rakastut jo mitä... 2kk aikana. Ei ei ei. Vähän kontrollia nyt. Minä en salli itseni heittäytyä, huumaantua ja rakastua ennen kuin olen varma tyypistä. Tämä ei tarkoita, ettenkö panostaisi suhteeseen. Pidän vain kaikki hälytyskellot äärimmäisen viritettyinä. Mennään järki eikä sydän edellä. Kunnes tyyppi on varma ja aito. Ja kyllä. Omiin tunteisiin ja ajatuksiin pystyy vaikuttamaan. Kerrot itsellesi, että rauhoitutaan, olo on kiva ja hyvä, mutta koko loppuelämä aikaa, niin katsotaan rauhassa tätä.

Vierailija
45/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti naiset on tyhmiä hahaha

Vierailija
46/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö olisi sitten vähemmän raskasta, jos toinen antaisi yksityiskohtaisen selityksen siitä mikä sinussa aiheuttaa sen ettei hän halua viedä juttua eteenpäin?

Isossa osassa ne on vetäytyjän itsensä ongelmat eikä mikään vastapuolessa. Siksi ei selitystä.

Useimmissa tapauksissa se on vain sitä että on huomattu ettei kiinnostakaan, mutta whatever...

Jos on harrastettu seksiä ja tapailtu, kukaan nirmaalikäytöksinen ja täyspäinen ihminen ei lähde sanomatta mitään.

Tässähän mies ei ole lähtenyt vielä minnekkään, vaan ollut pelkästään hiljaa. Koska useat naiset sysää keskusteluiden ja viestittelyjen aloitukset täysin miehen harteille, niin se on jo kriisin paikka, kun mies ei laita pariin päivään viestiä.

Miesten näkökulmasta aika yksinkertainen testi katsoa, että välittääkö nainen yhtään on se, että on pari päivää hiljaa ja odottaa sitä, että nainen laittaa itse viestiä. Jos nainen ei reagoi, niin siinä on riittävä vastaus.

Vierailija
47/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisiä, jotka lannistuu ja heittää hanskat kehään. Jos ei onnistunut niin sitten ei onnistunut ja ei ollut tarkoitettukaan. Next. Jos nimenomaan tykkää olla hetken yksin niin ok. Jos haluaa parisuhteen, niin uutta matoa koukkuun. Mitä sitä parkumaan sellaisen perään, joka ei ollut susta tarpeeksi kiinnostunut.

En ole ap, mutta suhteen alku huumassa, rakastuminen ja pettyminen on aika energiaa vievä prosessi. Mulla on esim. kaksi lasta ja vaativa työ, ja vaikka kumppani olisikin kiva (ei ehkä yhteenmuuttoa, eikä enää mitään lapsia tms., vaan ihan vain kahden itsenäisen aikuisen vakava parisuhde), niin ei mulla ole resursseja jatkuvasti olla tuollaisessa alkuhuumahärdellissä pettymyksineen. Nytkin ollut kohta vuoden ilman, että olisin edes etsinyt mitään/ollut markkinoilla.

Ja silti siis kumppani olisi kuitenkin kiva. Kyllä se vähän traumatisoikin, kun luulee löytäneensä, ja toinen sitten ei ollutkaan yhtä rakastunut kuin itse olit, että kyllä siinä vähän miettii, että jaksaako tällaista vuoristorataa koko ajan, kun olisi vastuita ja muutakin elämää, johon pitäisi keskittyä ilman, että on jatkuvasti jossain tunnemyllerryksessä.

Tuossa on se virhe, että heittäydyt huumaan ja rakastut jo mitä... 2kk aikana. Ei ei ei. Vähän kontrollia nyt. Minä en salli itseni heittäytyä, huumaantua ja rakastua ennen kuin olen varma tyypistä. Tämä ei tarkoita, ettenkö panostaisi suhteeseen. Pidän vain kaikki hälytyskellot äärimmäisen viritettyinä. Mennään järki eikä sydän edellä. Kunnes tyyppi on varma ja aito. Ja kyllä. Omiin tunteisiin ja ajatuksiin pystyy vaikuttamaan. Kerrot itsellesi, että rauhoitutaan, olo on kiva ja hyvä, mutta koko loppuelämä aikaa, niin katsotaan rauhassa tätä.

No joo, myönnän olevani aika heittäytyjätyyppi. Toimii hyvin esim. työelämässä, kun uskallan ottaa haasteita vastaan ja riskillä lähteä sellaiseen, missä ei välttämättä alkuun tunnu olevan mitään järkeä. Olenkin nyt tällä mentaliteetilla päässyt todella hyville palkoille, ja olisin voinut jäädä pienemmällä palkalla tasaisempaan duuniin, mikä ehkä tuntui järkevämmältä vaihtoehdolta.

Ihmissuhteissa tuo heittäytyminen ei sitten tosiaan toimi yhtään, mutta ei sen kontrolloiminen olisi keinotekoista. Jos rakastun, niin rakastun. Minkäs teet.

Vierailija
48/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on traumasiteen luomista. Sairasta käytöstä sairastuttaa toisia.

Mitään traumasiteen luomista ole, vaan osa deittailua. Jokaisella miehellä on 100 omaa kokemusta siitä, kuinka mies itse pilasi hyvin alkaneen jutun olemalla yli-innokas ja needyn oloinen. Ja älä valehtele muuta. Needy ja yli-innokkuus on se pahin turn-off naiselle.

Vierailija
49/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän mies ei ole lähtenyt vielä minnekkään, vaan ollut pelkästään hiljaa. Koska useat naiset sysää keskusteluiden ja viestittelyjen aloitukset täysin miehen harteille, niin se on jo kriisin paikka, kun mies ei laita pariin päivään viestiä.

Miesten näkökulmasta aika yksinkertainen testi katsoa, että välittääkö nainen yhtään on se, että on pari päivää hiljaa ja odottaa sitä, että nainen laittaa itse viestiä. Jos nainen ei reagoi, niin siinä on riittävä vastaus.

Juuri näin. Viestittelemätön nainen ei tunnu ymmärtävän, että hän on itsekin kadonnut. 

Toki ei miehen nyt tarvitse edes mitään testailla. Jos tapailu ei etene, niin muu elämä tulee väliin. Kun ap:sta ei kuulu, niin jossain vaiheessa homma voidaan katsoa taputelluksi. 

Vierailija
50/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli minä "vetäydyn", niin silloin koen, että en kiinnosta naista.

Toinen täällä esitetty selitys on se, että tyyppi on jo saanut ja ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Valitse siitä.

Vierailija
51/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus on : jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Lopeta haikailu sellaisen perään, joka ei vain välitä sinusta tarpeeksi. Välitä sen sijaan itsestäsi enemmän,ja lakkaa olemasta muiden tahtoon mukautuja ja kiltti tyttö.

Niinpä.

Soita ja ilmaise oma mielesi.

Jos ei vastaa tai ota yhteyttä, niin ethän sinä sellaisen kanssa halua olla, joka ei ole sinusta kiinnostunut.

Sinä haluat olla sellaisen kanssa, joka kiinnostaa sinua ja on sinusta kiinnostunut.

Nin sen olisi hyvä

Olla.

Nuo suhteet on oppeja. Etiäpäin vaan. Ole utelias.

Näin minä ajattelen.

Vierailija
52/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että kun mies lähtee parisuhteesta 30 yhteisen vuoden jälkeen ja näin 49v:nä jää sinkuksi niin tätä palstaa on ihan pelottava lukea. En osaa näitä parisuhteen hakujuttuja laisinkaan. Toki teen etätöitä, en harrasta mitään ja olen 99% vapaa-ajastani yksin, eli en voi vahingossakaan tavata ketään. Olen kyllä päätynyt siihen, että totuttelen elämään yksin loppuelämäni.

Vierailija
53/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä kiinnostunut?

Vierailija
54/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kävi samoin juuri, todella pahalta tuntuu kun ehdin jo kovasti ihastua. Pahinta oli että tämä oli jo toinen kierros saman miehen kanssa, otti uudestaan yhteyttä 6kk jälkeen muutama kk sitten. Omapa oli vikani kun en kerrasta oppinut...

Mitenhän tästä taas selviää. Ikääkin alkaa olla sen verran että kai se vanhapiikuus pitää jo ajatuksen tasolla hyväksyä.

Vierailija
55/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Itse olen täyspäinen, rehellinen ja normaali ja etsin hyvää ja pysyvää oikeaa parisuhdetta. Kun mies testaa ja on pari pv hiljaa, lähden ja itken itkuni, että olinkin rakastunut tyhmään pelailijaan.

Vierailija
56/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kiinnostus on hiipunut, jos viestittely hiipuu. Ja monen päivän tauot, joiden aikana ei kuulu mitään, 2kk tapailun ja seksisuhteenkin jälkeen ei kyllä lupaa hyvää. Ei ole etenemässä vakavaksi parisuhteeksi. Kyllä tuossa vaiheessa molemmat jo tietää, että haluaako viedä suhdetta eteenpäin vai ei, ja jos haluaa, niin ei kukaan pidä monen päivän taukoja, ettei viestittele yhtään mitään.

Ja jos joku laskelmoiden jättää viestittelemättä, koska pelikirjassa lukee, niin unohda koko tyyppi. Ei suhde ole mikään peli ja 2kk jälkeen pitäisi olla kyllä jo selkeää ihastusta molemmin puolin, jos homma olisi toimiakseen. Jos sitä on, ei millekään pelailulle ole tarvetta.

Vierailija
57/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen vetäytymisestä että pieni muna kutistuu ja vetäytyy taaksepäin nolona piiloon pallien luo 🤣

Vierailija
58/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kävi samoin juuri, todella pahalta tuntuu kun ehdin jo kovasti ihastua. Pahinta oli että tämä oli jo toinen kierros saman miehen kanssa, otti uudestaan yhteyttä 6kk jälkeen muutama kk sitten. Omapa oli vikani kun en kerrasta oppinut...

Mitenhän tästä taas selviää. Ikääkin alkaa olla sen verran että kai se vanhapiikuus pitää jo ajatuksen tasolla hyväksyä.

Ghostaajaa ei ikinä oteta takaisin! Toka kierros on aina pahempi ja usein myös lyhyempi. Päävamma on tullut esille ensimmäisessä ghostaamisessa.

Vierailija
59/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha totuus on : jos mies on kiinnostunut, hän ottaa yhteyttä. Lopeta haikailu sellaisen perään, joka ei vain välitä sinusta tarpeeksi. Välitä sen sijaan itsestäsi enemmän,ja lakkaa olemasta muiden tahtoon mukautuja ja kiltti tyttö.

No jaa, itse tapailin kk erästä kusipäätä joka olikin taas tinderissä vaikka väitti että seurustellaan. En kertonut että tiedän vaan jätin sen ruman paskaläjän ja vetosin työkiireisiin jne. Säälittävä runkku otti yhteyttä vielä pari kertaa, luuli että käy silti panemassa. Ehei, estin koko paskan.

Vierailija
60/310 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, itse tapailin kk erästä kusipäätä joka olikin taas tinderissä vaikka väitti että seurustellaan. En kertonut että tiedän vaan jätin sen ruman paskaläjän ja vetosin työkiireisiin jne. Säälittävä runkku otti yhteyttä vielä pari kertaa, luuli että käy silti panemassa. Ehei, estin koko paskan.

Tinderissä on myös aika monen aviomies. Vähän ollut vaikeuksia suhtautua ko. henkilöön, kun lapseni kaverin isä esim. tuli tinderissä vastaan ja on kyllä ihan naimisissa ja vaimonsa juttelee, että miehen kanssa mennään lomalle viikonloppuna jne., että ihan hyvin menee varmaan kuitenkin. Tuskin on mikään avoin suhde, kun epäilisin ennemminkin hiukan konservatiivisemmiksi ja profiilissa ei todellakaan mainittu vaimoa (lapset kyllä, millä tekosyyllä varmaan voi sitten perustella, miksei voi viedä naista kotiin tai tavata aina).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän