En kiinnosta vain yhtään enää naisia
Pitkään ollut jo sinkkuna ja en kiinnosta ketään naisia. On deittisovelluksia mutta ilmaa niissä. Otan yhteyttä tai saan joskus ehkä tinderissä osuman, juttu voi alkuun kulkea, ehdotan tapaamista mutta naista ei oikein koskaan kiinnosta, tää on jotenki niin turhauttavaa ja ei saisi valittaa tiedän. Jatkunu jo vaan niin kauan ja meinaa ärsyttää olla sinkkuna
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
No sitten et saatana kiinnosta. Lopeta valitus ja tee elämälläsi jotain järkevää.
Aika rumasti sanottu, teen kyllä ja käyn töissä
Ihmiset kylmiä nykyään ja monet viihtyy vain sinkkuna.
Klikkaile niitä lihavia naisia. Joku niistä tarttuu. Epätoivoisia
Sinä jankutat samaa päivittäin.
Onko vikaa korvien välissä?
Jos miehet olisivat kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Klikkaile niitä lihavia naisia. Joku niistä tarttuu. Epätoivoisia
Olen kyllä yrittänyt myös tukevempia
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet olisivat kiinnostuneita?
En ole kiinnostunut sori miehistä
Mulla on sit erittäin huonoa tuuria naismarkkinoilla muuten menee ihan hyvin, tai mussa on jotain vikaa.
Osa vanhoista tutuista on pariutuneet ja itse sinkkuna vuodesta toiseen.
No, kun sä olet lihonut, kaljuuntunut, sulla on surkea kärry, hitosti velkaa ja karmea luonne. 🤷
Kokeile vanhempaa naista, ne ei ole niin ronkeleita.
Vierailija kirjoitti:
No, kun sä olet lihonut, kaljuuntunut, sulla on surkea kärry, hitosti velkaa ja karmea luonne. 🤷
Ja mistähän sä senkin tiedät? En ole kovin lihava ja ylipainoa on mitä sitten, pitäskö olla luuviulu?
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vanhempaa naista, ne ei ole niin ronkeleita.
Nuoret näyttää olevan tosi nirsoja ja mussa on myös hyviä puolia mutta en vaa tunnu kelpaavan kellekkään. Ja miksi mua kiinnostais 50 v nainen ku oon ite reilusti alle 40
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kaljuuntuu kun ikää tulee ja millanen auto pitäs olla uus Audi?
Taas se nähtiin että miten pinnallista tää elämä on, vain hienoja autoja ja rahaa ja komea naama pitää olla, eikä saa olla ees ylipainonen.
Tuttua, vaikka olen naimisissa, niin ei rouvaa kiinnosta.
MIelellään itse ottaa kieli- ja sormipeliä, mutta ei halua kajota minuun.
No en vaa ymmärrä miksei löydy ketään, itseä taas moni kiinnostaa ja olen kyllä laskenut rimaa koska itsekkin olen ylipainonen
Haluaisin itse parisuhteen ja nähdä naista ja naisen vierelle.