Onko heteromiehillä ulkonäköpaineita?
Katsoin äsken yleareenasta "Some deep stories" jaksoja.
Miesten kertoessa ulkonäköpaineista, aloin miettiä, onko heteromiehillä miten paljon ulkonäköpaineita. Itse en tunne ainoatakaan, joka olisi ainakaan myöntänyt, että olisi.
Kommentit (255)
Ohis, mutta naisena mua ärsyttää naiset, jotka väittävät ettei miesten ulkonäöllä ole mitään väliä. Te valehtelette, ja teette väitteellänne karhunpalveluksen sekä itsellenne, että niille vähän rumemmille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä, mutta itse olen aina ihmetellyt, että miksi aina sanotaan naisen haluavan pitkän, lihaksikkaan, tumma hiuksisen ja älyttömän komean miehen, kun samaan aikaan mä olen aina kiinnostunut miesten luonteen perusteella enemmän. Enkä halua pitkää, koska itse olen 160cm...
N.21Puheissa miehen fyysisillä olemuksella ei ole väliä kun luonne on tärkein ja käytännössä nämä pitkät, tummat, lihaksikkaat ja rikkaat ovat ainoita kenellä on aina naisia seurana
Ei pidä paikkaansa. Oikeassa elämässä ihan kaiken kokoiset ja muotoiset miehet löytävät seuraa. Kaikki ystäväni ja tuttavani jotka ovat lyhyitä, vaaleita tai kaljuja, dad bodeja, ja pieni- tai keskituloisia ovat pitkäaikaisessa parisuhteessa. KAIKKI.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sillä naisen pituudella väliä miehelle, monille jopa 170 cm pitkä nainen on liian pitkä. Mites sitä kutistaa itsensä, samoin saa isot jalkateränsä ja kädet sirommiksi? Hartiatkin voivat olla yhtä leveät kuin miehellä, niistä saa kuulla. Ei nainen voi noille geneettisille jutuille mitään.
Ei naisen pituudella ole väliä miehille pl. jotkut huonoitsetuntoiset poikkeustapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän aiheen vierestä, mutta itse olen aina ihmetellyt, että miksi aina sanotaan naisen haluavan pitkän, lihaksikkaan, tumma hiuksisen ja älyttömän komean miehen, kun samaan aikaan mä olen aina kiinnostunut miesten luonteen perusteella enemmän. Enkä halua pitkää, koska itse olen 160cm...
N.21Puheissa miehen fyysisillä olemuksella ei ole väliä kun luonne on tärkein ja käytännössä nämä pitkät, tummat, lihaksikkaat ja rikkaat ovat ainoita kenellä on aina naisia seurana
Mulla oli työkaverina mies, joka oli ihan tavallisen näköinen, mutta keskimääräistä tyylikkäämpi pukeutuja. Mutta naisia oli jonoksi asti. Miksikö?
Hän oli supliikkimies ja naistennaurattaja.
Mä en ole muuten ikinä tosielämässä nähnyt tällaista huonon näköistä supliikkimiestä. Aina ne niin sanotut "supliikit naistennaurattajat" näyttää ryan goslingeilta että joo.
Ryan Gosling ei ole läheskään kaikkien makuun. Sillähän on todella epäsymmetriset ja erikoiset kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sillä naisen pituudella väliä miehelle, monille jopa 170 cm pitkä nainen on liian pitkä. Mites sitä kutistaa itsensä, samoin saa isot jalkateränsä ja kädet sirommiksi? Hartiatkin voivat olla yhtä leveät kuin miehellä, niistä saa kuulla. Ei nainen voi noille geneettisille jutuille mitään.
Ei naisen pituudella ole väliä miehille pl. jotkut huonoitsetuntoiset poikkeustapaukset.
No rotevuudesta, isoista jaloista ja käsistä sain nuorempana kuulla sekä mua pidettiin pitkänä (oon sen 170 cm), kyllä tuollaiset seikat jonkin verran miehiä karsii.
On toki. Eilenkin saunan jälkeen katsoin peiliin ja aamulla uudestaan jo viiden aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli työkaverina mies, joka oli ihan tavallisen näköinen, mutta keskimääräistä tyylikkäämpi pukeutuja. Mutta naisia oli jonoksi asti. Miksikö?
Mä en ole muuten ikinä tosielämässä nähnyt tällaista huonon näköistä supliikkimiestä. Aina ne niin sanotut "supliikit naistennaurattajat" näyttää ryan goslingeilta että joo.
Ryan Gosling ei ole läheskään kaikkien makuun. Sillähän on todella epäsymmetriset ja erikoiset kasvot.
No suurimman osan makuun on kuitenkin, on valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi ja ymmärsit varmaan pointin.
Minusta ne kasvot on kyllä symmetriset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rotevuudesta, isoista jaloista ja käsistä sain nuorempana kuulla sekä mua pidettiin pitkänä (oon sen 170 cm), kyllä tuollaiset seikat jonkin verran miehiä karsii.
Sua haluttiin vain dissata. Jos sun jalat olisivat pienemmät, olisi tuo miestyyppi keksinyt jotain muuta dissattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suurimman osan makuun on kuitenkin, on valittu maailman seksikkäimmäksi mieheksi ja ymmärsit varmaan pointin.
Muhun toi Gosling ei iske ollenkaan. Liian imelän näköinen. Kaima Ryan Reynolds on paljon komeampi ja miehekkäämpi. Jotenkin hyvällä tavalla karskimpi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäkö paineet johtuvat naisten vaatimuksista fyysisiin ominaisuuksiin joihin ei itse voi vaikuttaa ilman todella kallista kirurgiaa
Hyvä hampaat voi itse hoidattaa, siis korjata, oikoa ja valkaista.
Parturissakin voi käydä.
Liikuntaa voi harrastaa, niin pysyy timmissä kunnossa.
Kannattaa välttää tupakointia (haisee pahalta, iho harmaantuu).
Liika, pitkäkestoinen alkoholinkäyttö tekee miehestä paitsi pahanhajuisen myös hitaan änkyttäjän, jonka on vaikea tuottaa fiksua puhetta (nainen kaipaa miehestä juttuseuraa).
Vaatteet voi olla siistit ja tyylikkäät, ja tilanteeseen sopivat.
Tatutointeja kannattaa välttää, jos haluaa perinteisen naisen.
Eli aika paljon mieskin voi sille ulkonäölleen.
Millään noista ei ole merkitystä, jos pituutta on liian vähän ja naama on ruma. Eli homman voi kyllä pilata huonoilla elintavoilla, mutta huonot kortit saaneena ei ole mitään mahdollisuuksia petrata.
eri
Jep. Kaikki nuo naisen luettelemat asiat on hyvä olla mutta miehen taso ei niiden myötä edelleenkään nouse niin että hän viehättäisi hoikkia omanikäisiä naisia.
Nousee. Eivät naiset mahdottomia vaadi. Hyvillä, terveillä elintavoilla ja se, että käy töissä pääsee jo pitkälle. Se, että ei kiroile jatkuvasti ja että ei ole tatuointeja ovat eduksi.
Meillä taitaa olla vähän erilaiset todellisuudet. Puheissa naisettomat miehet ovat vain työttömiä turhapuroja, mutta omassa tuttavapiirissäkin on töissä käyviä dippainssejä ja maistereita, jotka huolehtivat itsestään niin henkisesti kuin fyysisesti, mutta pariutuminen ei vain onnistu yrityksestä huolimatta.
Sama kokemus täällä.
Mulla on elämässä paperilla kaikki kunnossa. Ulkonäön puolesta olen tehnyt ihan kaiken mahdollisen, urheilen ja käyn vakitöissä ja 36v iässä löytyy jo merkittävä omaisuus eli tulevaisuudennäkymät on erittäin hyvällä mallilla.
Silti kenellekään treffikumppanille ei kelpaa parisuhde kun ei ole kipinää. Atleettisesta kropasta huolimatta kukaan ei halua seksiä. Sosiaalisissa taidoissa tuskin on suurta vikaa kun olen päässyt monia kertoja 4.-6. treffeille, mutta jokin varmaan persoonassa mättää kun jään aina ilman romanttisia tunteita naisen puolelta. Musta puuttuu jokin todella oleellinen asia kun pakit tulee järjestelmällisesti ennen seksiä.
Luetko kirjoja? Siis ihan oikeita kirjoja, proosaa, esim. romaaneja?
Tähän ei sitten tullut vastausta...
Miksi olisi? Naisten kuuluu olla nättejä, miesten itsevarmoja.
olen soini ja kuulen ääniä nyt on tulossa 300000 hyväksytäänhän nämäkin MINÄ MINÄ hyväksyin edellestinkin tulon
On. He haluavat ison gigulssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun toi Gosling ei iske ollenkaan. Liian imelän näköinen. Kaima Ryan Reynolds on paljon komeampi ja miehekkäämpi. Jotenkin hyvällä tavalla karskimpi mies.
Ai. Musta noi kaksi näyttää lähes samalta. :D Hyvännäköisiä molemmat, mutta Ryan Reynolds on kyllä aavistuksen kuumempi, se on totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten arviot miesten ulkonäöstä kyllä tiedetään. Naiset keskimäärin arvioivat 80% miehistä alle 3:ksi 1-5 skaalalla. Kymmenisen prosenttia arvioidaan yli 3:ksi, yli nelosia on äärettömän pieni määrä. Miehet arvioivat naiset melko tasaisesti 3:n molemmin puolin.
Eli kun luen naisen puhuvan "tavallisesta miehestä", oletan että kyse on tuosta 80%:n paremmalla puolella olevasta miehestä, en suinkaan keskimääräisestä miehestä. Haloefekti on myös erittäin vahva näissä tapauksissa. Kun eräällä deittisivustolla annettiin arvioida henkilön ulkonäkö ja persoonallisuus erikseen, näiden välillä oli lähes täydellinen korrelaatio. Mitä paremmannäköinen henkilö oli, sitä paremmaksi hänen persoonallisuus koettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos Gosling pyytäisi sua treffeille, tuskin antaisit pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäkö paineet johtuvat naisten vaatimuksista fyysisiin ominaisuuksiin joihin ei itse voi vaikuttaa ilman todella kallista kirurgiaa
Hyvä hampaat voi itse hoidattaa, siis korjata, oikoa ja valkaista.
Parturissakin voi käydä.
Liikuntaa voi harrastaa, niin pysyy timmissä kunnossa.
Kannattaa välttää tupakointia (haisee pahalta, iho harmaantuu).
Liika, pitkäkestoinen alkoholinkäyttö tekee miehestä paitsi pahanhajuisen myös hitaan änkyttäjän, jonka on vaikea tuottaa fiksua puhetta (nainen kaipaa miehestä juttuseuraa).
Vaatteet voi olla siistit ja tyylikkäät, ja tilanteeseen sopivat.
Tatutointeja kannattaa välttää, jos haluaa perinteisen naisen.
Eli aika paljon mieskin voi sille ulkonäölleen.
Millään noista ei ole merkitystä, jos pituutta on liian vähän ja naama on ruma. Eli homman voi kyllä pilata huonoilla elintavoilla, mutta huonot kortit saaneena ei ole mitään mahdollisuuksia petrata.
eri
Jep. Kaikki nuo naisen luettelemat asiat on hyvä olla mutta miehen taso ei niiden myötä edelleenkään nouse niin että hän viehättäisi hoikkia omanikäisiä naisia.
Nousee. Eivät naiset mahdottomia vaadi. Hyvillä, terveillä elintavoilla ja se, että käy töissä pääsee jo pitkälle. Se, että ei kiroile jatkuvasti ja että ei ole tatuointeja ovat eduksi.
Meillä taitaa olla vähän erilaiset todellisuudet. Puheissa naisettomat miehet ovat vain työttömiä turhapuroja, mutta omassa tuttavapiirissäkin on töissä käyviä dippainssejä ja maistereita, jotka huolehtivat itsestään niin henkisesti kuin fyysisesti, mutta pariutuminen ei vain onnistu yrityksestä huolimatta.
Sama kokemus täällä.
Mulla on elämässä paperilla kaikki kunnossa. Ulkonäön puolesta olen tehnyt ihan kaiken mahdollisen, urheilen ja käyn vakitöissä ja 36v iässä löytyy jo merkittävä omaisuus eli tulevaisuudennäkymät on erittäin hyvällä mallilla.
Silti kenellekään treffikumppanille ei kelpaa parisuhde kun ei ole kipinää. Atleettisesta kropasta huolimatta kukaan ei halua seksiä. Sosiaalisissa taidoissa tuskin on suurta vikaa kun olen päässyt monia kertoja 4.-6. treffeille, mutta jokin varmaan persoonassa mättää kun jään aina ilman romanttisia tunteita naisen puolelta. Musta puuttuu jokin todella oleellinen asia kun pakit tulee järjestelmällisesti ennen seksiä.
Luetko kirjoja? Siis ihan oikeita kirjoja, proosaa, esim. romaaneja?
Tähän ei sitten tullut vastausta...
En ole keneltä kysyit, mutta mitä merkitystä tällä on? Yksi kaveri ei ole elämänsä aikana lukenut juuri muuta kuin iltalehden lööppejä mutta silti naisia riittää jonoksi asti.
Otto Gabrielsson (Jörn Donnerin poika) on mielestäni ehkä kaikkein komein mies, vaikka Jörn itse ei ollutkaan mikään komistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisiako ei pelasta edes sosioekonominen asema? Ei kai sitten, ainakaan yhtä hyvin. Tai se on vaikeampi saavuttaa naisille vieläkin, vaikka ovat jo koulutetumpia kuin miehet. Osittain kyllä naisten omakin vika. Kukaan ei saisi nousta harmaasta matalapalkka-alhosta. Naiset ihan itse sen estävät.
Totta kai naiset voi hankkia paljon rahaa ym. mutta ei se nosta heidän puoleensavetävyyttään juuri lainkaan verrattuna siihen mitä se tekee miehille.
Tämän tutkimuksen mukaan rikkaat miehet valitsevat puolisokseen rikkaan vaimon, eivät välttämättä kaunista vaimoa.
Tää ei näytä. Nyt siitä alkaa tulla kalju. Saa nähdä, vaikuttaako menekkiin.