Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on kylmä kotona.. millaisia kotivaatteita pidät?

Vierailija
23.11.2022 |

Itsellä legginsit huppari ja villasukat. Viltin alla köllötän, silti kylmä

Kommentit (307)

Vierailija
121/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärystimet ovat oiva apu jos nilkkoja kylmää. Ovat myös hyvä lahjavihje neulojille, helppo tehdä vaikka langantähteistä. Kaupassa näkyy olevan sellaisia aika pieniä ja ohuita säärystämiä tarjolla.

Vierailija
122/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkarit, ppitkät kalsarit, sukat, villasukat ja lampaankarvatöppöset.

T-paita, huppari, tarvittaessa miehen karvahuppari vielä tuohon päälle.

Aamulla kun herään niin alakerrassa on n. 18 astetta. Aamuisin minulla kuitnekin näin keski-ikäisenä naisena on lämmin, suorastaan kuuma, joten juon kahvini ihan vaina alusvaatteisillani, ja alan pukemaan vasta kun yön höyryt alkavat tasaantumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kylmässä olla?

Vierailija
124/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihanko itse olet diagnosoidut huonon ääreisverenkierron? No, niin ovat sadat tuhannet muutkin 'vähäveriset' naiset, joiden naisellisuus riippuu siitä, miten herkästi he palelevat.

Jos palelet, et syö kunnolla tai lihaskuntosi on nolla. Ja toisaalta, jos palelet marraskuussa 16-20 asteen lämpötilassa, miten sitten muka pärjäät kesällä +18 asteen lämpötilassa - useimmiten ylläsi shortsit ja t-paita? "

Ihan itse olen diagnosoinut, mieluummin olisin lämmin kuin kylmissäni :). Jo pienenä lapsena kädet ja jalat oli jääkalikoina vaikka sisällä olisi ollut normaali lämpötila. Mutta ei tätä ole sen kummemmin tutkittu. +18 asteessa en tosiaan tarkene t-paidassa. Mutta +30 asteessa pystyn hyvin lähtemään juoksulenkille tai tennistä pelaamaan eikä tunnu yhtään läkähdyttävältä.

Vierailija
125/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppi, sukkahousut ja minihame. Hyvin tarkenee. 😊

Vierailija
126/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin  niin loppui turhat palelemiset.

Mulla kävi päinvastoin.

Ainut asia mitä kaipaan ylipainoisena olemisesta..

Näin päin se yleensä menee. Vilukissat on hoikkia, pyöreämmät taas on aina kuumissaan. Ainakin naisissa. Miehistä en osaa sanoa. Rasvakerros kuitenkin ilmeisesti lämmittää tai sitten se vaikuttaa jotenkin aineenvaihduntaan.

Vierailija
127/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 astetta

Vierailija
128/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velour-oloasu, lämpösukat ja päällä vielä paksu aamutakki, jos on oikein kylmä.

Vierailija
129/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä t-paita, paksu huppari, pitkät kalsarit, collegehousut, sukat ja niiden päällä villasukat. Joskus laitan vielä kynsikkäät käteen.

Vierailija
130/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisälämpö n. 17 astetta.

Jos teen koneella töitä, mulla on villasukat, huopatossut, collegehousur, pitkähihainen t-paita ja villatakki/paita. Työpöytä on ikkunan edessä, josta hohkaa kylmää.

Sohvalla ollessa ei tarvitse tossuja, eikä villatakkia. Muuten sama vaatetus.

Jos teen seisaallani jotain, pärjään hyvin lyhythihaisella paidalla. Housuina on yleensä aina colleget ja jaloissa villasukat.

Vierailija
131/307 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat, paidan päälle villaponcho tai villapaita/takki. Sitten on tosi hyvä! Toki jotkut housut siihen sitten mutta tarkenis melkeen ilman

Vierailija
132/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihdutin  niin loppui turhat palelemiset.

Mulla kävi päinvastoin.

Ainut asia mitä kaipaan ylipainoisena olemisesta..

Näin päin se yleensä menee. Vilukissat on hoikkia, pyöreämmät taas on aina kuumissaan. Ainakin naisissa. Miehistä en osaa sanoa. Rasvakerros kuitenkin ilmeisesti lämmittää tai sitten se vaikuttaa jotenkin aineenvaihduntaan.

Minä olen aina ollut vilukissa riippumatta elopainosta.

Vierailija
133/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

teepaita. shortsit ja villa sukat. Jalat ku lämpiminä muuten kyllä pärjää. 

Ihmiset tottuneet liian lämpimään, +19 ois hyvä sisälämpötila. Äkkiä siihen tottuu..

Vierailija
134/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalassa merinovillaiset pitkät kalsarit, villasukat (ohuemmat tai tarpeen mukaan paksut merinovillaiset) ja joko merinovillaiset pistokkaat tai varrelliset tossut. Varpaat on se kaikkein tärkein vetoisassa vanhassa talossa.

Yläosassa t-paita tai lämpimämpi paita ja kaiken päällä villainen pitkähihainen, nilkkapituinen mekko.

Jos on oikein kylmä, niin jalkaan voi vielä vetää college-housut ja päälle vaikka villashaalin.

Aina merinovillaa, muuta villaa tai luonnonmateriaalia. Polyesterit karvalegginseissä ja fleecessä vain hiostavat, sähköistävät eivätkä kunnolla lämmitä.

Vierailija
135/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää kun jaloissa on lämpöiset töppöset jotka laitan päälle herättyäni.

Vierailija
136/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa ja näihin aikoihin pidän pitkähihaista paitaa. Laamapaita hyvä ja villasukat, paksut verkkarit. Ulkoilu tekee hyvää , väh 40 min päivittäin.

Vierailija
137/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakki.Sen alla villa puseo,aluspusero, 2 urheiluhousut, Villasukat,pipo ja kaulahuivi.

Vierailija
138/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän vilu, vaikka huoneen lämpötila on ihan ok 21 astetta. Ehkä kantsis pukea muutakin kuin paituli ja villasukat. Peffan kautta tuntuu lämpö karkaavan :D Menenkin pukemaan. Pitää kohta lähteä töihin

Vierailija
139/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpytakki.Sen alla villa puseo,aluspusero, 2 urheiluhousut, Villasukat,pipo ja kaulahuivi.

Onko se Teuvo itse? Oleskelet edelleen saunassa, nyt kuitenkin puusaunassa pihan perällä eikä ole lämmitystä lainkaan.

Vierailija
140/307 |
28.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut, villapusero ja villasukat. Lämpötila 17-18 astetta. Hyvin tarkenee. Tottumiskysymys.