Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
MÄ KUOLEN NAURUUUUUUUUN!!!! :DDDD
Carbalan. Saa ilman reseptiä.
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Säälittävintä vaan tuossa aloituksessa on että sen kirjoittaja on joku tällä palstalla vakituisesti pyörivä... Ja myös moni vastaaja sen verran hyvin oli jutut tiedossa ;)
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Itselläni ei oikein auta muu kuin kumihanskat.
Kumihanskat käteen aina jos pitää jotain kotitöitä tehdä. Ja käsirasvaa sitten muulloin.
Poikaystävälläni on ihan sama homma, talvisin kädet ihan yhtä kamalat kun mulla.
Naurettiinki jo tossa, että ostetaa varmaa nii paljo kumihanskoja, että kaupassa varmaa aletaa ihmettelee. :D