Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja siihen ei auta kuin kortisonivoide.
Idioo..t ei osaa ehdottaa muuta kuin, pas.. mistä ei ole kuin haittaa elimistöllise.
Tavaallnen tai kylmäpuristetty rypsi/oliivi öljy käy kaikista parhaiten kuivalle iholle.
Mulla on käsien kanssa ongelmia ympäri vuoden, mutta pahinta on talvella. Nytkin on yhden sormen juuressa halkeama ollut useamman viikon eikä tahdo kunnolla parantua. Menee aina umpeen ja kasvaa vähitellen kiinni, mutta sitten tulee takapakkia ja aukeaa uudestaan.
Olen hoitoalalla töissä joten joudun pesemään paljon käsiäni ja laittamaan käsidesiä. Nitriilihanskat on käytössä koska vinyylit on pahemmat. Töissä en voi käsiä rasvata koko ajan ja välillä en oikeastaan ollenkaan. Tai voi rasvata, mutta ei siitä paljon ole hyötyä kun pitää käsiä pestä. Välillä on aivan tuskaa laittaa käsidesiä kun kirvelee niin pahoin. Pahimmillaan pelkkä käsienpesu on tuskaa.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Moi! Käytii tänään Testo Manin ja Raudon kaa leffassa tsiigaas Dare Devil!
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
Juuri näin vain tyhmä maksaa liikaa!
Asia on mustavakoinen mutta suhtautumistavat erilaisia.
Vanha koira ei oppi uusia temppuja
Miksi nykyään ajatellaan että elämä on karkkikauppa?
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
Whatever you think you can or can't you're right!
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Lopettakaa tämä hölynpölykeskustelu!
Hakemaasi sivua ei voida näyttää