Muita joilla käsien iho menee rikki talvella?
Varmaan nyt pakkasten takia kädet ovat parina viime päivänä muuttuneet hiekkapaperiksi. Nyt ne jopa halkeilevat. Olen yrittänyt perus käsivoidetta, mutta se ei oikeastaan imeydy. Mikä teillä auttaa halkeileviin käsiin? help
Kommentit (1705)
Rasvaa, rasvaa ja vielä kerran rasvaa
Vierailija kirjoitti:
Ilmankostutin kotiim. Älkää nyt herranjumala mitään kortisoni läträtkö. Perus kösivoide riittää
En sådan och så destillerat vatten i den. Då luftfuktigheten i 20 - 22 C är 40 % eller över slutar problemen.
Håret är inte längre elektriskt, händernas hud spricker inte och huden kittlar inte av torka på resten av kroppen.
Vierailija kirjoitti:
Hieron käsiäni kissan turkkiin ja rukoilen että se auttaa
miksi rääkkäät eläimiä hiekkapaperilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ollut jokavuotinen ongelma.
Nyt keksin laittaa haavaisiin kohtiin lanoliinia ja joka yöksi rasvaus Dermosilin Sensitive Extra -voiteella. Joskus päivisinkin rasvaan samalla tai jollain muulla perusvoiteella. Kädet ovat parhaassa kunnossa aikoihin.
Mulla toi Dermosil Extra toimii talvella kuivuviin sääriin :D Taidan sipaista seuraavan kerran yöksi käsiin.
Laitoin juur itsekin extraa käsiin
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja siihen ei auta kuin kortisonivoide.
Ei pidä paikkaansa
Vierailija kirjoitti:
Ennen meni rikki, mutta ei enää koska käytän paksua ja kosteuttavaa tuoksutonta ja VEDETÖNTÄ hoitovoidetta tarpeen mukaan, en päivittäin. Sisältää vain luonnollisia ainesosia ilman lisä-/säilöntäaineita. Vesilitkut ei itsellä pidä kunnossa vaikka jatkuvasti lisäilisi. Sama juttu kantapäiden, huulien ym kanssa.
Kaikissa hoitovoiteissa on vettä
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tiettyjä asioita pysty ravinnolla jne korjaamaan, mitä ihmettä täällä vouhotetaan. Minulla kuivat kädet johtuu huonosta ääreisverenkierrosta -> kylmänkyhmyjä -> niiden kohdat ensi kutisee, sitten loppuvaiheessa iho halkeaa. Pakkaset pahentaa eli tarttee hölvätä rasvaa jatkuvasti. Millä tuollaisen korjaat syömällä? Et millään.
No minulla esimerkiksi tuntuu kalaöljykapseli auttavan. Ja se voisi auttaa sinuakin voiteiden lisänä, nimittäin kalaöljyhän tunnetusti ohentaa verta. Siksi sen nauttimine pitää ennen leikkauksia lopettaa.
Ohuempi veri menee nopeammin ja pidemmälle kuin paksu veri. Luulen, että tämä on se kalaoöljyn juju. Eli suosittelen sinuakin koklaamaan, jos juuri huono ääreisverenkierto on ongelmasi. Tarvitset selvästikin paremmin ja pidemmälle ravintoaineita kuljettavan veren ja talonpoikaisjärjen mukaisesti ohuempi veri on siihen hommaan parempi.
Kahvi voi aiheuttaa käsien kuivumista. Varsinkin talvella.
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tiettyjä asioita pysty ravinnolla jne korjaamaan, mitä ihmettä täällä vouhotetaan. Minulla kuivat kädet johtuu huonosta ääreisverenkierrosta -> kylmänkyhmyjä -> niiden kohdat ensi kutisee, sitten loppuvaiheessa iho halkeaa. Pakkaset pahentaa eli tarttee hölvätä rasvaa jatkuvasti. Millä tuollaisen korjaat syömällä? Et millään.
Rasvalla korjaa
Olen todennut parhaaksi voiteeksi
Locobase repair , apteekista .Laita iltaisin , ei haihdu kosteus käsistä
Vierailija kirjoitti:
Olen todennut parhaaksi voiteeksi
Locobase repair , apteekista .Laita iltaisin , ei haihdu kosteus käsistä
Ei toimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä?! "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen." Eikö täällä saa enää edes kuivista käsistä ja niihin auttavasta rasvasta kirjoittaa ilman että viesti menee sensuuriin? :o
Uusi yritys: mullakin on ollut etenkin talvisin punoittava ja kuiva käsien iho eikä mikään rasva, voide tai öljy tuntunut auttavan. Kerran pari vuotta taaksepäin kokeilin sitten vielä puolitosissani Body Shopin body butteria ja kas, yön yli kun pidin, niin aamulla iho näyttikin ihan normaalilta. Sen jälkeen ei ole tarvinnut kärsiä kuivista käsistä, kun pidän tuota tuotetta aina varalla.
Mikä niistä body buttereista?
Mikä ihmeen body butteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mulla kädet rikki talvella. Hoidan käsieni ihoa tehokkaalla käsirasvalla.
Mikä mahtaa olla tehokas käsirasva?
A-DERMA sarjan ihonhoitotuotteet on suunniteltu erityisesti herkälle iholle ja niiden teho perustuu luonnollisen kauran ihoa hoitaviin, rauhoittaviin ja korjaaviin ominaisuuksiin. Sarjan sydän on luomuviljelty Rhealba®-kaura, joka on tarkkaan valittu sen ainutlaatuisten ihonhoidollisten ominaisuuksien vuoksi. A-DERMAn dermokosmeettiset ihonhoitotuotteet ja kasviperäiset vaikuttavat aineet hoitavat ja suojaavat ihoasi turvallisesti. Kaikki hellävaraisen A-DERMA sarjan ihonhoitotuotteet on dermatologisesti testattu ja niiden taustalla on pitkäjänteinen tutkimus ja tuotekehitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä?! "Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen." Eikö täällä saa enää edes kuivista käsistä ja niihin auttavasta rasvasta kirjoittaa ilman että viesti menee sensuuriin? :o
Uusi yritys: mullakin on ollut etenkin talvisin punoittava ja kuiva käsien iho eikä mikään rasva, voide tai öljy tuntunut auttavan. Kerran pari vuotta taaksepäin kokeilin sitten vielä puolitosissani Body Shopin body butteria ja kas, yön yli kun pidin, niin aamulla iho näyttikin ihan normaalilta. Sen jälkeen ei ole tarvinnut kärsiä kuivista käsistä, kun pidän tuota tuotetta aina varalla.
Mikä niistä body buttereista?
Mikä ihmeen body butteri
googlaa body count
Jos mikään rasva ei auta, kannattaa vaihtaa saippua sellaiseen missä ei ole sodium laureth sulfate. Tarkista inci lista.
Vierailija kirjoitti:
Jos mikään rasva ei auta, kannattaa vaihtaa saippua sellaiseen missä ei ole sodium laureth sulfate. Tarkista inci lista.
täh
Body shopin hamppurasva on auttanut kuiviin halkeileviin käsiin jopa ilman puuvillahanskoja. Ei ole pahanhintanen tuubi, että kannattaa kokeilla.