Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän yli 70-vuotiaat vanhemmat kiukkuisia ja varsinkin miehet? Mun isä on riidanhaastaja ja lopetan

Vierailija
23.11.2022 |

aina hänen kanssaan puhelut eri tekosyillä kun alkaa melkein huutamaan ja määräilemään minua. Muilla samanlaista. Olen itse vajaa 50 vuotta vanha.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Appiukko tommonen heikkohermo. Oma isäni enemmän rauhallinen. Varmaan arvaatte kenen kanssa helpompi tulla toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on nykyään lauhkeita kuin lampaat.

Vierailija
4/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Tosiaan isäni soitti mulle eilen illalla enkä jaksanut jutella hänen kanssaan kuin muutaman minuutin ja nyt tänään soitin hänelle iloisena mutta vastassa oli taas kiukkuinen ihminen,jonka kanssa ei jaksa jutella pitkään. Ei tietoa mikä taas harmittaa. Kiukuttelee sitten vanhalle äidilleni joka saa kirosanat ja haukut päälleen. Välillä toivon että isäni vaan katoaisi tai menettäisi puhekykynsä.

Vierailija
5/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana 87-vuotias isä. Äiti on kuollut.

Vierailija
6/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👴: Koskas niitä lapsenlapsia alkaa tulla, olet jo aika kypsässä iässä tyttö?

👱: Isä, olen vela.

👴: Mikäs se semmoinen on?

👱: vapaaehtoisesti lapseton?

👴: Eli olet niin ruma ettei yksikään mies huoli hehehe, sitä minä olen aina sanonut

Vierailija
7/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin menisi hermot nalkuttavaan vanhapiikatyttäreen.

Olet nalkuttava vanhapoika, incel. Sun kanssas eivät vanhemmat halua olla missään tekemisissä. Olet pettymys joka suhteessa.

Vierailija
8/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, olen kahden aikuisen lapsen äiti.

Vierailija
9/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosin kun joskus sanoi napakasti takaisin parina viime vuonna, vanhempi sijoittelee sanansa vähän paremmin. Sen ei kannata antaa hämätä, koska luonteenlaatu tuskin koskaan muuttuu. Siskonsa kanssa saisi rähistä.

Vierailija
10/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isä, mutta äiti on muuttunut ihan mahdottomaksi. Puhuu ensinnäkin taukoamatta ja kokoajan tietysti itsensä liittyvistä asioista. Sitten kun kaikki on käsitelty, siirtyy naapureihin tai jauhaa kymmenettä kertaa samoja asioita. Ei kuuntele yhtään mitä puhun, jos saan suunvuoron hän ei malta kuunnella vaan puhuu päälle ja juttu kääntyy sekunnissa häneen itseensä. Isä huutelee jotain väliin, en puhu hänen kanssaan puhelimessa.

Vierailija
11/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanulikalla on taas keulinut koko päivän. Plluton perjantai lähestyy, nääs. Sitä seuraa letuton lauantai ja saamaton sunnuntai.

Vierailija
12/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Siksi ei olla tekemisissä.

Vierailija
13/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni pehmeni, mitä vanhemmaksi tuli. Lapsuudessani oli autoritäärinen ja helposti hermostuva. 70-vuotiaana aivan pehmo nallekarhu. Ei koskaan tullut muistisairauksia tms.

Vierailija
14/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on viisas järki-ihminen. Äiti oli hysteerinen.

Vierailija
15/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 86-vuotias äitini on aina ollut tyytymätön, turhautunut ja katkera. Valittaa kaikesta ja on kiinnostunut vain itsestään. Korona-aika oli kaikkein pahin, vaikka hän on sentään kokenut sodan. Ja kun ei ole kriisiä, on tylsää.

Vierailija
16/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on hermoheikko ja impulsiivinen.

Vierailija
17/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vanhempani on 81-vuotias, mikään ei kelpaa ja kaikki on huonosti. Sietämätön tyyppi.

Vierailija
18/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas päälle seitenkymppinen isä vahnemmiten rauhoittunut, nuorempana saattoi räjähtää ja alkaa kiroilemaan ja huutamaan, pentuna saatiin selkäänkin ennenkuin muuttui laittomaksi.

Vierailija
19/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista tulee vain kiukkuisempia mitä vanhemmaksi tulevat. Huomaavat että aikuiset lapset eivät pidä enää samana auktoriteettina kuin aiemmin, keho alkaa antamaan periksi, tunne että on ollut elämisensä herra alkaa rakoilla.. Kuten sanottu ei tätä kaikille tule mutta työlästä heidän omaisille, oli sitten isä tai äiti joilla tämä asenne vahvistuu vuosi vuodelta vanhuuden myötä.

Vierailija
20/34 |
23.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisista tulee vain kiukkuisempia mitä vanhemmaksi tulevat. Huomaavat että aikuiset lapset eivät pidä enää samana auktoriteettina kuin aiemmin, keho alkaa antamaan periksi, tunne että on ollut elämisensä herra alkaa rakoilla.. Kuten sanottu ei tätä kaikille tule mutta työlästä heidän omaisille, oli sitten isä tai äiti joilla tämä asenne vahvistuu vuosi vuodelta vanhuuden myötä.

Hyvin kirjoitettu, näin se juuri menee. t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi