Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Minulle kyllä kelpaisi noista apn inhokeista kaikki ja olen alta 30
olet outo
Kyllä minulle kelpaa konvehdit ja ajatus on muutenkin tärkein.
Kaikilla ei vain yksinkertaisesti ole varaa lahjansaajalle mieluisiin lahjoihin ja saattaa myös hävettää jos ei ole mitään annettavaa
t. 22v
Sain kerran arse/face -saippuan. Noi tekstit siis luki eri puolilla saippuapalaa. Arse-puoli oli ruskea. Eh... Köntti päätyi hirvien pelottimeksi taimikkoon.
Juhlapöydän konvehdit on heittämällä paras konvehtirasia! Ja villasukkia toivon. Toivottavasti saan edes yhdet. Käytän villasukkia joka päivä.
Olen 38v, eli mielestäni ihan reilusti alle 60v.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat kuuluvat Kansallismuseon muinaissuomalaista piilopirttiasumista esittelevään näyttelyyn, eivät nykyaikaisen ihmisen lämpimään kotiin.
Jouduin käymään komennuksella uudehkolla yläasteella niin näkyi tytöillä ainakin melkein kaikilla olevan villasukat pelkästään sisätossuina. Kiinnitin siksi huomion kun tuli lunta lattioille meidän kengissä ja romppeissa
Vierailija kirjoitti:
Mikä vihreä kuula tai romaani eläkeikäiselle, ideoita?
Ei kannata ruokkia tuota vähämielistä trollia. Ei kai kukaan normaali ihminen kysele tuollaisia asioita. Eläkeläiset haluavat itse päättää omista asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Paketillinen kroonikkovaippoja.
Nehän ovat hyviä jos iskee virtsatulehdus tai oksennusripuli.
Itse löysin aikoinani Tenan vaippahousut ja aloin käyttää niitä kun minulla olivat todella runsaat kuukautiset. Kerran laitoin pesun jälkeen vahvimman tamponin ja yösiteen. En ehtinyt olla koneella puolta tuntia kun ne pettivät.
Mun mielestä villasukkien antaminen lahjaksi on ultimaattinen rakkauden osoitus saajaansa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa vihreitä kuulia, vaikka ei nekään mitään suosikkeja ole. Tai itseneulottuja vaatekappaleita.
Ok, lähetänkö sinulle 7-v neulomia ns patalappuja ja isoäidin tekemiä koinsyömiä kynttilänalusia.
Voit lähettää!
Vierailija kirjoitti:
Kiikkustuoli. Hautapaikka. Valmiiksi laadittu testamentti.
Kieltämättä kaksi jälkimmäistä olisivat karmaiseva lahjoja ja yli 60-vuotiaana varmaan vielä karmivampia. Kiikkustuoli sen sijaan olisi hieno lahja, jos kotona olisi sille tilaa.
Rahaa koska raha ei ole aitoa