Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on paras lahja.
Ja HUOM tilisiirtona, ei mitään seteleitä villasukkien sisään!
Käteinen ehdottomasti parempi sillä tilille ei voi ilman seuraamuksia rahaa saada. Kestän siis villasukat mainiosti siinä sivussa.
Huom, tuo koskee ainoastaan toimeentulotukiasiakkaita. Ja miksi sellaiselle haluaisikaan antaa rahaa, menisi töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on paras lahja.
Käteinen ehdottomasti parempi sillä tilille ei voi ilman seuraamuksia rahaa saada. Kestän siis villasukat mainiosti siinä sivussa.
Huom, tuo koskee ainoastaan toimeentulotukiasiakkaita. Ja miksi sellaiselle haluaisikaan antaa rahaa, menisi töihin.
Eikai kukaan elä toimeentulolla?
Huumorilahjat on turhinta kakkaa ikinä
Turha krääsä, mm. kaikki mahdollisimman halpa joulukrääsä, tuikkukynttilät, keinokuituvaatteet, kosmetiikka (jos ei tiedä, mistä toinen tykkää).
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin mielelläni vihreitä kuulia tai juhlapöydän konvehteja.
N43
Olin tulossa sanomaan ihan saman! 😃
T. Myös N43
Kaikki paitulit tai sen sukuiset vaatekappaleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin mielelläni vihreitä kuulia tai juhlapöydän konvehteja.
N43
Olin tulossa sanomaan ihan saman! 😃
T. Myös N43
t. mummo 80v
korjasin
Konvehteja mulle, kohta 30 vuotiaalle opiskelijalle! Kerran sain 8 rasiaa konvehteja ja niistä riitti pitkäksi aikaa. Hyvä vaan, ei mee herkkuihin rahaa.
Ja rahakin kelpaa. Tilille, setelinä tai vaikka kolikkoina.
Vierailija kirjoitti:
Konvehteja mulle, kohta 30 vuotiaalle opiskelijalle! Kerran sain 8 rasiaa konvehteja ja niistä riitti pitkäksi aikaa. Hyvä vaan, ei mee herkkuihin rahaa.
Ja rahakin kelpaa. Tilille, setelinä tai vaikka kolikkoina.
Itse sain kolme rasiaa ja söin ne kaikki jouluaattona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha on paras lahja.
Käteinen tietysti. Ei tarvii ulkopuolisten tietää rahasiirroista.
Kun sovittiin,että aikuiset sisarukset ja ystävät eivät anna toisilleen joululahjoja, niin lahjastressi helpotti huimasti. Kummilapsia muistettiin 15 v. saakka.
Nyt ostetaan vain oman perheen lahjoja ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen poikani toivoo joka joulu äidin neulomia villasukkia ja vihreitä kuulia. Hmm...
30 kymppinen poika asuu vielä kotona
..niin no,ei se aina niinkään ole tuohon lämmitysmuotoon sidottu tuo lattioiden kylmyys, asun kaupungissa 1900-luvun puutalossa jossa useampi huoneisto. Vanhat puulattiat todella viileät talvella, vaikka patterit talossa nykyään onkin. Aina villasukat jalassa paitsi kesällä jos riittävän lämmintä. Ja olen reilusti alle maagisen 60 vuotta.