Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs lahjakortti kauneushoitolaan esim. jalkahoitoon. Jos on isompi porukka niin voisi sellaisen kimppa lahjan kerätä. Niin ettei mitään muuta krääsää tai turhaa tule lahjaksi laitettua.
Hyi, jää käyttämättä.
Samoin. Teen itse jalkahoidon kuten muutkin hoidot. Meikkauksen ja kampauksen.
Villasukat <3 <3 <3 Mun mummu kutoi joka jouluksi villasukat siitä saakka, kun olin lapsi. Rakastan niitä!
Kun mummulleni tuli Altzheimer, olin salaa ja itsekkäästi huolissani siitä, mistä saan yhtä hyviä villasukkia, kun mummu ei enää pysty kutomaan. Huolehdin turhaan: mummulla oli ihan _älytön_ kasa näitä valmiiksi kudottuna varastossa. Vieläkin saan kulkea mummun villasukissa, vaikka hän menehtyi jo 14 vuotta sitten <3
Vierailija kirjoitti:
Antakaa seteleitä, itsetehdyt villasukat ovat vit tuilla. Rahaa tarvitsee jokainen.
Minä annan sinulle 20 euron setelin, anna sinä minulle 50 euron seteli. Kumpikin ollaan tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa seteleitä, itsetehdyt villasukat ovat vit tuilla. Rahaa tarvitsee jokainen.
Minä annan sinulle 20 euron setelin, anna sinä minulle 50 euron seteli. Kumpikin ollaan tyytyväisiä.
Väärin. Lahja ei vaadi vastalahjaa. Sinä annat en minä.
Villasukat ovat hyvä lahja. Lattiat ovat kuitenkin aina kylmät talvella. Konvehdit annoin kerran saman tien takaisin kun olin jo aikaisempana jouluna sanonut että en halua niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Lahja ei vaadi vastalahjaa. Sinä annat en minä.
Taidan pitää setelin itselläni, kun sinä et viitsi minulle lahjaa hommata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuota villasukkien huonoutta vähän avata? Mun mielestä ovat luksusta jaloille. Jos on vaikka levoton kerrostaloasuja niin voi huoletta köpötellä ympäriinsä kun on vaimentimet jaloissa- eikä se ihana lämpökään haitaksi ole.
- rumia
- keskuslämmitys ja moderni talo
- kutittaa
- haisee
- kauneus on kokijan päässä
- tämä kertookin sinusta jo jonkin verran
- aistiherkkä lumihiutale? Syy-yhteys moderniin taloon ja keinotekoiseen lämmitysmuotoon mahdollinen
- ks edellinen. Lisäksi suositus sinulle: hoida jalkojasi niin eivät lemua
Ei ole kylmät lattiat. Kaukolämpö meillä.
Villa kutittaa monen ihoa. Tykkään kaupan pörrösukista.
No ilmeisesti ainakin tykkäävät niistä vuohista kehitysmaahan kun niitä muille antavat. .ttu
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti ainakin tykkäävät niistä vuohista kehitysmaahan kun niitä muille antavat. .ttu
Hyvä jekku :DDD
Tuo vuohi lahjaksi on pelkkää kettuilua.
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa vihreitä kuulia, vaikka ei nekään mitään suosikkeja ole. Tai itseneulottuja vaatekappaleita.
Itse alan aina repimään niitä kappaleiksi ja heittelemään ympäri seiniä niin lahjan antajat oppivat
Kinnunen kirjat on hyviä, karkki maistuu aina, villasukka lämmittää.
Tämmöisellä viiskymppisellä rouvalla on jo kaikkea, joten nuo ovat hyviä lahjoja.
Villasukkia toki on nyt sen verran, että jos saan uudet, niin lahjoitan tarvitsevalle.
Oikeaa joulumieltä toivoisin Teille tähän ketjuun kirjoittaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs lahjakortti kauneushoitolaan esim. jalkahoitoon. Jos on isompi porukka niin voisi sellaisen kimppa lahjan kerätä. Niin ettei mitään muuta krääsää tai turhaa tule lahjaksi laitettua.
Hyi, jää käyttämättä.
Samoin. Teen itse jalkahoidon kuten muutkin hoidot. Meikkauksen ja kampauksen.
Sen kyllä huomaa 😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Villasukat ovat hyvä lahja. Lattiat ovat kuitenkin aina kylmät talvella. Konvehdit annoin kerran saman tien takaisin kun olin jo aikaisempana jouluna sanonut että en halua niitä.
Mistä ja kenen talo lattioista mahdat puhua, jostain piilopirttistä Kainuussa?
Villasukat aivan parhaat kun varpaat aina jäässä. Käytän siis villasukkia ympäri vuoden ja onneksi saan villasukkia joka vuosi. Kinnusen kirjankin voin lukea jos lahjaksi saan ja sen jälkeen annan luettavaksi äidille ja mummolle jotka jonottavat kirjastosta toistaiseksi kyseistä opusta.
Hyi, jää käyttämättä.