Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani
Kommentit (676)
Romaania lukuunottamatta nuo kaikki hyviä lahjoja. Ainakin alle 30 vuotiaalle.
Ei vihreitä kuulia ikinä mutta kaikki muut ottaisin mielelläni vastaan! t. N 54 v
Vierailija kirjoitti:
Villasukat kuuluvat Kansallismuseon muinaissuomalaista piilopirttiasumista esittelevään näyttelyyn, eivät nykyaikaisen ihmisen lämpimään kotiin.
Vai lämpimään?! Tuu meille käymään.
Pandan suklaakonvehtirasia, karmeinta kuraa ikinä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho oompas mä väärin laskenut ikäni kun heittää yli 15v tuo ap:n määritelmä.
Mummoutuminen alkaa monilla suomalaisilla naisilla jo nelikymppisenä.
Mummoutuminen on ihanaa, sitähän on täälläkin useissa ketjuissa kehuttu. On vihdoinkin löytänyt itsensä, saa elää ja olla ja pukeutua miten haluaa, on villi ja vapaa olemaan vaikka ..mummomainen! On ihanaa istua villasukissa keinutuolissa ja juoda iltapäiväteetä kissan kanssa, jos siitä tykkää. Tai mennä perjantaina klo 21 sänkyyn hyvän kirjan kanssa. Vaikka olisi vielä piiiiitkä aika varsinaisen vanhuuteen.
Siksi niin monet yrittävät haukkua mummomaisuutta, koska he pelkäävät sitä. Mummoissa on voimaa. Mummot ovat Naisia.
Miksi parikymppinen ei voisi tehdä noita asioita, mikä estää? Miksi nuo asiat yhdistetään mummouteen? On myös paljon mummoja, jotka eivät voisi sietää tuollaista elämää
Kimmeltävä vaaleanpunainen joutsenenmuotoinen malja.
T. Nimimerkki "Saatu on"
Kirjat on ainaki yllärilahjana mulle huono, koska useimmiten oon jo lukenu. Muuten kyllä. Suklaakuorrutetut vihreä kuula-marmeladit on hyvväää. Jos mummo olis vielä, niin mieluusti myös villasukat kelpais. (snif)
Jokainen työtä tekevä ja jopa tulonsiirroillakin elävä osaa ostaa lahjat itselleen ja perheelleen. Kenenkään muun ei kannata vaivautua edes miettimään muiden lahjoja. Omat lapset osaavat sanoa, mitä haluavat.
Tyylinsä kullakin mutta kyllä aikuisen ihmisen pitäisi jo luopua lahjojen toivomisesta/haluamisesta. Käsittää kaikki niin joulut, nimi- ja syntymäpäivät + kaikki muut kissanristiäiset.
Jos joku haluaa lahjan toiselle ostaa niin ostakoot mutta niiden vaatiminen tai odottaminen on enemmän lasten juttuja.
Joulu varsinkin on yhdessäolon ja rentoutumisen aikaa ja lahjakulttuuri on mielestäni pilannut sen.
Itse en ole ikinä vaatinut keneltäkään lahjaa missään tilanteessa ja juhlapäivän yhdessäolo on ollut aina se paras "lahja".
Vierailija kirjoitti:
Kimmeltävä vaaleanpunainen joutsenenmuotoinen malja.
T. Nimimerkki "Saatu on"
Minä sain kimmeltävän vaaleanpunaisen muovisen maljakon!
Antakaa seteleitä, itsetehdyt villasukat ovat vit tuilla. Rahaa tarvitsee jokainen.
Olen 48v mies ja kyllä mulle kelpaa -edelleen- vihreät kuulat ja suklaakonvehdit. Joku itse tehtykin lahja on ihan ok.
En tiedä miksi pitäisi olla kuusissakymmenissä että nuo kelpuuttaisi, miksen saisi kelpuuttaa tässä iässä niitä?
No kirjoista en ehkä niinkään välitä :P
Vierailija kirjoitti:
Korsetti
Percetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korsetti
Percetti.
Peisetti.
Pandan juhlakonvehdit
Paituli (tai muu Tokmannin yöpaita)
Pörrösukat
Sulla on varmaan itse taotut paistinpannut ja padatkin.