Joululahjoja joita yksikään alle 60-v ei halua
Vihreät kuulat
Juhlapöydän konvehteja
Kaikkinaista tehty
Tommi Kinnusen uusin romaani
Kommentit (676)
Vierailija kirjoitti:
Raha on paras lahja.
Ja HUOM tilisiirtona, ei mitään seteleitä villasukkien sisään!
paksut villasukat ja vielä fyrkkaa päälle- mahtilahja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho oompas mä väärin laskenut ikäni kun heittää yli 15v tuo ap:n määritelmä.
Mummoutuminen alkaa monilla suomalaisilla naisilla jo nelikymppisenä.
Mummoutuminen on ihanaa, sitähän on täälläkin useissa ketjuissa kehuttu. On vihdoinkin löytänyt itsensä, saa elää ja olla ja pukeutua miten haluaa, on villi ja vapaa olemaan vaikka ..mummomainen! On ihanaa istua villasukissa keinutuolissa ja juoda iltapäiväteetä kissan kanssa, jos siitä tykkää. Tai mennä perjantaina klo 21 sänkyyn hyvän kirjan kanssa. Vaikka olisi vielä piiiiitkä aika varsinaisen vanhuuteen.
Siksi niin monet yrittävät haukkua mummomaisuutta, koska he pelkäävät sitä. Mummoissa on voimaa. Mummot ovat Naisia.
Olet palstalla kaltaistesi parissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..romaani kertoo kymmenestä kuukaudesta eläköitymistä odottavan kansankynttilä Elna Suorajärven elämässä.
Sanoisin ettå kukaan alle 70 v ei halua Kinnusen kirjaa.
Oli hyvä kirja.
t. 47 v
No jos kuusikymppisen maalaistädin sielunmaisema kiinnostaa.
Monenlaiset asiat kiinnostaa, tässä enimmäkseen se historiallinen ajankuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin miehelleni Black Weekin alennuksista tämän Seikon kellon https://t.ly/H4eFI toivottovasti on käyttöön tuleva lahja :D
Tuohan näyttää ihan Rolexin GMT pepsi "batman" kellolta :D https://raymondleejewelers.net/wp-content/uploads/2019/06/Rolex-batman-… Hintaa vain taitaa olla noin 20 tuhatta euroa vähemmän :D
Vierailija kirjoitti:
*Kaikki itse tehty
joo ei mitään omia lapsia vierailulle jouluna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaa lahjat. Onhan se kiva, että muistetaan ja lahjan voi laittaa kiertoon jos ei miellytä.
Kiertoon = roskikseen. Sinne menee ne itse neulotut pipot ja sukat.
Totuus tekee miinustajatädeille kipeää.
Lahjakortit ja raha on maailman huonoin lahja. Ei mitään omaperäisyyttä tai kekseliäisyyttä. Kaiken lisäksi nuo jää vielä usein kokonaan käyttämättä! Tuhlausta
Vihreät kuulat --> kyllä kiitos
Juhlapöydän konvehteja --> ei kiitos
Kaikkinaista tehty --> en osaa sanoa, kun en tiedä mitä on kaikkinai.
Tommi Kinnusen uusin romaani --> en osaa sanoa, kun ei ole tuttu kirjailija.
41 v
Vihreät kuulat on pahoj, mutta vihreäkuula-suklaa oli yllättävän hyvää.
Voin ottaa vihreitä kuulia, vaikka ei nekään mitään suosikkeja ole. Tai itseneulottuja vaatekappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortit ja raha on maailman huonoin lahja. Ei mitään omaperäisyyttä tai kekseliäisyyttä. Kaiken lisäksi nuo jää vielä usein kokonaan käyttämättä! Tuhlausta
Kun ne sinun antamasi villasukat savuttivat aivan järkyttävästi siellä takassa.
Voisko tuota villasukkien huonoutta vähän avata? Mun mielestä ovat luksusta jaloille. Jos on vaikka levoton kerrostaloasuja niin voi huoletta köpötellä ympäriinsä kun on vaimentimet jaloissa- eikä se ihana lämpökään haitaksi ole.
Entäs lahjakortti kauneushoitolaan esim. jalkahoitoon. Jos on isompi porukka niin voisi sellaisen kimppa lahjan kerätä. Niin ettei mitään muuta krääsää tai turhaa tule lahjaksi laitettua.
Jaa. Itse tehdyt jutut on ihan parhaita lahjoja minusta. Nuo konvehdit ja Vihreät kuulatkin ihan ok, vaikkeivat suurimpiin herkkuihini kuulukaan. Vähitellen menee iltapäiväkahvien kanssa.
Sitten taas jonkun mainitsema raha olisi minulle maailman tylsin lahja. Sitä tienaan töissä ihan tarpeeksi, en kaipaa mitään pieniä lahjarahoja. Paljon kivampi joku henkilökohtaisesti mietitty tavaralahja, jos jotain haluaa antaa - ei toki tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Voin ottaa vihreitä kuulia, vaikka ei nekään mitään suosikkeja ole. Tai itseneulottuja vaatekappaleita.
Ok, lähetänkö sinulle 7-v neulomia ns patalappuja ja isoäidin tekemiä koinsyömiä kynttilänalusia.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Itse tehdyt jutut on ihan parhaita lahjoja minusta. Nuo konvehdit ja Vihreät kuulatkin ihan ok, vaikkeivat suurimpiin herkkuihini kuulukaan. Vähitellen menee iltapäiväkahvien kanssa.
Sitten taas jonkun mainitsema raha olisi minulle maailman tylsin lahja. Sitä tienaan töissä ihan tarpeeksi, en kaipaa mitään pieniä lahjarahoja. Paljon kivampi joku henkilökohtaisesti mietitty tavaralahja, jos jotain haluaa antaa - ei toki tarvi.
Ihan sääliksi käy kun olet niin vammainen ettet pysty mitään itsellesi ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisko tuota villasukkien huonoutta vähän avata? Mun mielestä ovat luksusta jaloille. Jos on vaikka levoton kerrostaloasuja niin voi huoletta köpötellä ympäriinsä kun on vaimentimet jaloissa- eikä se ihana lämpökään haitaksi ole.
- rumia
- keskuslämmitys ja moderni talo
- kutittaa
- haisee
Vierailija kirjoitti:
Entäs lahjakortti kauneushoitolaan esim. jalkahoitoon. Jos on isompi porukka niin voisi sellaisen kimppa lahjan kerätä. Niin ettei mitään muuta krääsää tai turhaa tule lahjaksi laitettua.
Kiva sellaisille, jotka noita palveluja käyttää. Mutta kannattaa varmistaa ensin. Esim. itse en menisi tuollaiseen maksustakaan, en tykkää että vieraat ihmiset koskee.
Ihan pienestä pitäen olen rakastanut vihreitä kuulia ja niin tekee myös omat lapset <3 Nykyään tosin toivon/ostan itselleni mieluummin Finlandia -kuulia, niin on makuvaihtoehtoja.
Juhlapöydän konvehdit lähtee meillä avaamattomana kiertoon, mutta villasukat kelpaa jokaiselle!
Sama juttu
M56