Millaista palautetta teidän kissaesihenkilönne antaa teille?
Itse saan pääasiassa positiivista palautetta, mm. kehräyksiä, puskemista ja nuolemista. Ilmeisesti siis suoriudun tehtävistäni ihan ok. Joskus kyllä saan tiukkaakin palautetta, minulle nau'utaan kovaa enkä ole aina tietoinen miksi.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Samansuuntaista palautetta tulee. Minä saan tiukkaa palautetta naukumista muodossa jos ovi ei ole heti auki kun hän haluaa lähteä ulos.
Joo ei kannata hidastella, huh!
No Tänään sain päälleni kovaäänistä naukumista😾. kysyin vielä että mikä nyt hätänä?
kissamme naukuu edelleen edelläni ja minä menen perässä katsomaan, mitähän nyt Olen jättänyt luultavasti tekemättä:
kissamme näyttää että Olen jättänyt makuuhuoneen ikkunan auki 🙀 mikä moka: ei hän halua mennä nukkumaan kun se on auki!!
suljen ikkunan ja kissa käy heti tyytyväinen nokosille, on taas rauha talossa 😻
Semmoinen esimies tämä katti on 😻
Minä saan aamuisin sängyssä ollessani taputuksia olalle, jos en itsekseni tajua nousta täyttämään pomoni ruokakuppia.
Riippuu ihan siitä, kuinka vikkelästi täytän Hänen Kuninkaallisen Korkeutensa toiveet. Jos olen ajatustakin nopeampi, saan kans kehräyksiä, puskemista ja nuolemista. Jos taas en ole, saan vaativaa mouruamista sekä moittivia katseita. Saattaa joskus rangaista mua terottamalla kyntensä olohuoneen uuteen sohvaan.
Tämän takia en ota kissaa. Naapurin katin kanssa ollaan ystävinä väleissä. Hyppää ikkunlaudalle odottamaan, jos pääsisi kylään hetkeksi.
Minun kissa on ovela epeli. Hän kulkee kahden talon väliä, katsoo kummassa on paremmat tarjoilut. Kesällä viihtyy meillä, kun saa tuoretta kalaa suoraa järvestä. Talvet asustaa naapurissa. On siis koko ajan kilpailutus päällä.
Minua mulkoillaan jos silmät avattuani en ole keittiössä täyttämässä ruokakuppia (jossa on vielä raksuja edelliseltä päivältä).
Minulla oli kissaesihenkilö kaksi viikkoa vierailulla. Hän tykkäsi kovin turkin karstaamisesta sellaisella metallivehkeellä. Kieppui ja keikkui onnessaan siinä, ja tumpelona alaisena koetin häntä koskettamalla vähän rauhoittaa että olisi toimi paremmin onnistunut. Toimen tuoksinassa tulin koskettaneeksi hänen ylhäisyytensä hännän tyveä, mistä tyrmistyneenä hän loikkasi metrin päähän, kääntyi ja mulkoili pahasti. Sitten tepasteli luokseni ja tinttasi kättäni käpälällään ja koppavana tassutteli tiehensä.
No haluaisi vähen enemmän öisin ruokaa. Haluaisi käydä myös yön aikana enemmän ulkona.
Palautetta on tullut myös siitä että lääpin kun esikissa nukkuu.
Samansuuntaista palautetta tulee. Minä saan tiukkaa palautetta naukumista muodossa jos ovi ei ole heti auki kun hän haluaa lähteä ulos.