Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!!!!!!!!!!!!Neuvolatäti sanoi tarkastuksessa että tyttärestämme tulee päälle 180cm pitkä.

Vierailija
23.08.2008 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. pituuden huomasi murrosiässä kun kuljin hartiat lysyssä. Lisäksi farkkuja on välistä vaikea löytää kun lahkeenpituuksia ei välttämättä ole. Nuorempana tyttöporukassa suunnistimme festareilla mun mieltymyksien mukaan: varvistin ja katsoin massan päiden yli että missä näkyy pitkiä miehiä ja raahasin koko porukan sitten siihen suuntaan :)

Muuten en ole oikeastaan ikinä kiinnittänyt huomiota pituuteeni, mailmassa on niin paljon muutakin mietittävää. Uskoisin että vielä nykypäivänä noita pitkiä naisia on enemmän kuin reilut 30 v sitten.

Hienoa, että äitinä olet kiinnostunut lapsesi tulevaisuudesta, mutta sinuna keskittyisin ehkä muihin hieman oleellisempiin asioihin kuin lapsen mahdolliseen pituuteen.

Vierailija
42/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 5-vuotiaana hän on 122 cm pitkä. Isä 203 cm ja äiti 165 cm :) Milloinhan kasvaa äidistä ohi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 5-vuotiaana hän on 122 cm. Isä 203 cm ja äiti 165 cm. Milloinhan kasvaa äidistä ohi?

Vierailija
44/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä on se, että pojan iskä on vaan 168cm (itse olen 172cm), että saa nähdä minkälainen jättiläinen tulee isänsä vierellä olemaan..;)

Vierailija
45/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin piti ennusteiden mukaan tulla hyvin pitkä, mutta krooninen sairastuminen kasvuiässä ja siihen annettu kortisonihoito veivät pituuskasvun ja ihan olen 165 senttinen näin aikuismitoissani.

Mun 6-vuotias tyttäreni on kyllä 135 senttinen, että siellä se pituusgeeni taas sitten näkyy, mutta katsotaan nyt ihan rauhassa mitä hänen kasvulleen tapahtuu.

Vierailija
46/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi arviot pidä aina paikkaansa.

Vierailija
47/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään lapset ovat tosi pitkiä! Harvinaisempaa varmaan on joku alle 170-senttinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan