Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!!!!!!!!!!!!Neuvolatäti sanoi tarkastuksessa että tyttärestämme tulee päälle 180cm pitkä.

Vierailija
23.08.2008 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pitkällä naisella lyhyt mies on hassun näköinen eli 180 cm pitkä nainen 'joutuu' ottamaan jo melko pitkän miehenkin.

Vierailija
22/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin mä vedän huoletta ne kaikkein siroimmatkin popot kaupan hyllystä jalkaan=)

Musta on ihanaa olla pitkä. Lukioajan kaveriporukassani muut on alle 165 joten vaikka olin se jättiläinen siinä jengissä, on minusta aina ollut kivaa olla pitkä.

Omasta tyttärestäni varmaan myös tulossa pitkä. Itse olen "vain" 172 ja ainoa mikä haittaa minkä keksin on, että pitkällä on yleensä myös isompi kengännumero, joten kovin siroja kenkiä ei voi käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö liian pieniä tai liian isoja kenkiä?

Vierailija
24/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siitä sitten tietty haittaa, jos lapsi on ruma, mutta muuten vain etu.

Kannattaa aktivoida pituutta vaativiin urheiluharrastuksiin.!

Vierailija
25/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei.

Ei ihan toteutunut. Olen 168 cm, eli omasta mielestä juuri soppeli ; )

Vierailija
26/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pituusennuste oli 195 cm koululääkärin mielestä. Olen nyt 180 cm, että vähän jäi uupumaan.

Ps en pelaa koripalloa - typerä peli, en ole myöskään malli tai missi - typeriä ammatteja. Olen kyllä nätti ja urheilullinen, mutta 180 cm nainen SAA MYÖS KÄYTTÄÄ AIVOJAAN ja niin olen tehnytkin :)

Vierailija
27/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan tulla 175 cm ja pettymys oli tosiaan hienoinen kun 14 cm jäi puuttumaan...

Vierailija
28/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni niin päin, että musta piti tulla 15cm lyhyempi kuin olen. Mittaa on nyt reilut 180cm. Menkat alkoi 14-vuotiaana, sen jälkeen kasvoin enää muutamia senttejä.

Olen hoikka ja sopusuhtainen, joten monesti ihmiset eivät arvaa todellista pituuttani. Luulevat usein että olen vähän lyhyempi.

Kieltämättä tunnen itseni isoksi, mutta toisaalta näytän tietyissä vaatteissa aika näyttävältä. Iän mukana olen hyväksynyt pituuteni ja oppinut käyttämään sitä hyväkseni.

Olen samaa mieltä kuin moni kirjoittikin, että hyväryhtinen ja sopusuhtainen pitkä nainen on upea näky! Jos on odotettavissa pitkä aikuismitta, kannattaa jo nuorena aloittaa jokin liikuntaharrastus, joka tukee hyvää ryhtiä ja itsetuntoa.

Vierailija
29/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta piti neuvolan tädin ennusteen mukaan tulla 2-metrinen. Äitini oli ihan kauhuissaan ja pillahti itkuun.

Olen nyt aikuisena 171 cm pitkä... eli ei heittänyt kuin 30 cm :D

Vierailija
30/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kuinka pitkiä nämä teidän pitkät tytöt ovat olleet 5v. Itse ole myöhään saanut kuukautiset, lähempänä 15v. Olen 162cm. Mieheni suku pitkiä. Nyt tyttäreni 5v 118cm, käyttää 128 vaatteita, monet 122 hihoista lyhyitä. Itseä ärsyttää kauhistelevaan sävyyn, lapseni kuullen tehty päivittely: Herranjumala kun se on pitkä! Surettaa tyttäreni puolesta. Ihan kuin olisi sirkuksesta karannut. Harva menee sanomaan, että ompa lihava, ompa lyhyt. Itsellä vaikutelma että pitkiä ihmisiä voi vapaasti päivitellä!

Vierailija
31/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroja ja näyttäviä naisten kenkiä löytyy nykyisin ihan ainakin nro 48 asti, siis Suomestakin,vaikka melkoinen takapajula vieläkin on.

Omasta tyttärestäni varmaan myös tulossa pitkä. Itse olen "vain" 172 ja ainoa mikä haittaa minkä keksin on, että pitkällä on yleensä myös isompi kengännumero, joten kovin siroja kenkiä ei voi käyttää.

Vierailija
32/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kuinka pitkiä nämä teidän pitkät tytöt ovat olleet 5v. Itse ole myöhään saanut kuukautiset, lähempänä 15v. Olen 162cm. Mieheni suku pitkiä. Nyt tyttäreni 5v 118cm, käyttää 128 vaatteita, monet 122 hihoista lyhyitä. Itseä ärsyttää kauhistelevaan sävyyn, lapseni kuullen tehty päivittely: Herranjumala kun se on pitkä! Surettaa tyttäreni puolesta. Ihan kuin olisi sirkuksesta karannut. Harva menee sanomaan, että ompa lihava, ompa lyhyt. Itsellä vaikutelma että pitkiä ihmisiä voi vapaasti päivitellä!

Mun 6v tyttö on 127cm. Aina ollut pisin lapsistani. Ennuste kuitenkin 165cm(itse olen 156) Esikoiseni on nyt 168 cm, ennustettiin 169-173, voi vielä pari senttiä kasvaa, 10v tyttöni on nyt 153cm ja hänet on ennustettu 165-168cm

Vierailija
33/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ei pitänyt paikkaansa vaan 18cm tuli enemmän ;)

Vierailija
34/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähän yli 180 cm ja tytöstäni tulossa vähintään yhtä pitkä. Ikää on itselläni 40 v ja täytyy kyllä sanoa että koulussa oli vähän tuskallista kun kaikki muut olivat siihen aikaan todella paljon lyhyempiä. Lukiossa alkoivat pojat kasvaa ja siitä asti olen oikeastaan ollut tyytyväinen pituuteeni. - Nyt kuitenkin ajat muuttuneet ja pitkiä tyttöjä on ihan selvästi enemmän kuin aiemmin, eli ei tyttö mitenkään älyttömästi tule ympäristöstään poikkeamaan. Itse muuten kadun vieläkin etten harrastanut uintia tms koko vartaloa ja erityisesti selkälihaksia kehittävää urheilulajia, huono ryhti on vielä tänä päivänäkin ongelma. Ja by the way, oma ennusteeni läheni 190 cm joten 181 oli suuri helpotus!

Vierailija
35/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa on olla pitkä nainen kerrohan minullekkin? Miesten päät kääyntyvät hyvin hun olen pitkä hoikka jolla kauniit jalat. Pelkkää plussaa olen kuullut pituudestani.

Vierailija
36/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 166 tuli, mikä on oikein hyvä pituus. Eikä mulla vaikuttanut oikein edes tuo kuukautisten alkaminen, olin pitkään melko lyhyt, kk alkoi 13-vuotiaana kun olin alle 160 ja venyin viimeiset kaksi senttiä vasta yli 18-v:nä jostain kumman syystä...

Vierailija
37/47 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin nyt 10v ja pituutta 162cm!! Hänen ennustepituutensa 178cm

Keskimmäinen on nyt 8v ja pituutta 135cm. Hänen ennuste 173cm

Kuopus nyt 6v, 125cm ja hänen ennuste 176cm

Hauskintahan tässä on sitten se,että meidän kaksospojat on todellisia kirppuja, vaikka syntyivätkin ihan täysiaikaisina. Heillä nyt ikää 3v ja toinen on 89cm, toinen 92cm :)

Minä itse 165cm, mies 180cm.

Vierailija
38/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

190-senttisetkään naiset eivät ole. Katsopa vaikka olympialaisia, niin siellä korkeushyppääjät, lento- ja koripalloilijat, uimarit ja tenniksen pelaajat ovat järjestään yli 180-senttisiä, osa yli 190 cm.

Itse olen 182, enkä koskaan ole kärsinyt pituudestani. Ehkä siksi, että myös kaverini ovat pitkiä. Niin, ja niitä miehiäkin on löytynyt. :)

Tyttäreni kasvuennuste on vain 172, mutta uskon, että hänestäkin tulee 180+. Siksi olenkin ohjannut hänet sellaisiin urheilulajeihin, joissa pituudesta on hyötyä, ja jossa kaveritkin todennäköisesti kasvavat kohti taivasta.

Vierailija
39/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te vanhemmat ette oo mitään hujoppeja niin kovin todennäköisesti ei tule. mun tytär on ihan saman pituinen kun itse olin samassa iässä eli luultavasti hänestä tulee saman mittainen aikuinen nainen. minä olen ainakin oman pituuteeni tosi tyytyväinen, en haluis olla pitkä. pituutta mulla on 161cm

Vierailija
40/47 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoahan se on olla näyttävän pitkä. Mielestäni parempi vaihtoehto kuin tappi.

lyhyet naiset kauniimpia kuin tosi pitkät honkkelit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi