Häiritseekö tupakansavu?
Allekirjoita kansalaisaloite "Tupakointikielto kerrostaloihin" ja mainosta aloitetta ilmotustauluilla ja somessa.
Jokainen allekirjoitus on tärkeä! Allekirjoitukset kannustavat muita savusta kärsiviä ja luovat uskoa, että voimme yhdessä ratkaista ongelman.
Kommentit (19)
Harvaa se häiritsee mutta nykyään on trendikästä vihata tupakkaa.
Hyi, häiritsee. Missä voin allekirjoittaa?
Vielä 11 allekirjoitusta, niin tulee 4000 täyteen! 🥳
En kannata kaiken mahdollisen pienen savun kieltämistä (joskus), mutta tupakka haisee niin pahalta ja jotkut kemikaalit, että raikas ilma olisi kivempi.
Onneksi on omakotitalo voin omassa pihassa polttaa vaikka 100 tupakkaa päivässä jos haluan!
En kestä sitä alkuunkaan. Haen uutta kotia pkseudulla ja olen joutunut hylkäämään muutaman ihanan kohteen siksi että selvästi joku naapurissa käryttää.
Kaikenlaisten deodoranttien ja hajuvesien käyttö pitäisi kieltää. Jotkut kirjaimellisesti löyhkäävät metrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
En kestä sitä alkuunkaan. Haen uutta kotia pkseudulla ja olen joutunut hylkäämään muutaman ihanan kohteen siksi että selvästi joku naapurissa käryttää.
Nykyään nuo tunkee jo savuttomiinkiin taloihin
Vierailija kirjoitti:
Aloite löytyy kun menee sivulle: kansalaisaloite(piste)fi > "Selaa kansalaisaloitteita" > toka sivu
En pysty postaamaan tänne suoraa linkkiä.
Vierailija kirjoitti:
...Kiitoksia kovasti! 😊 Ja kiitos myös kaikille muillekin, jotka allekirjoittavat!
Olen allekirjoittanut aloitteen jo aikaisemmin. Inhottavaa kun muut joutuvat kärsimään kun naapurit käryää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhdessä kohteessa oli erikoisen alhainen vuokra, asunto oli hyvällä paikalla ja ihan kohtalaisessa kunnossa mutta sitten vuokraaja esittelyn aikana teki hyvin selväksi että naapurissa on sitten tyyppi joka polttaa, todella paljon, niin paljon että sen takia asunto vapautui. Se siitä sitten.
Ei. En tupakoi, mutta nautin tuoreen tupakan tuoksusta. Myös yrttinen itämainen tupakka tuoksuu hyvälle.
Ihana sikarin tuoksu, voi kun sitä ei enää nykyään haista muualla kuin sivistysvaltioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä tule.
Joo alakerran mulkku polttaa sisällä
Vierailija kirjoitti:
Ihana sikarin tuoksu, voi kun sitä ei enää nykyään haista muualla kuin sivistysvaltioissa.
Mikä sen parempaa kuin tuhti kuubalainen ja 18-vuotias skottilainen!
Ei häiritse koska poltan itse.