Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkaa lähteä, ellen tee haluttomuudelleni mitään

Vierailija
21.11.2022 |

Onko kukaan koskaan saanut halujaan palautumaan?

Olen kyllä tiennyt, ettei mies ole tilanteeseen tyytyväinen, mutta miten voi vaan päättää haluta kun jo ajatus tuntuu luotaantyöntävältä? Liittoa takana 10 vuotta. Haluttomuus"sotkussa" on mukana myös minun mielialalääkkeeni, joka on ahdistuneisuushäiriöön ja on kai osasyy haluttomuuteen. Ennen oikean lääkityksen löytymistä kokeiltiin muitakin enkä haluaisi vaihtaa sitä.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saman miehen kanssa. Ällötti niin julmetusti. Mies vönyi päivät pitkät sohvalla ja mä hoidin kaiken. Ero tuli. Uuden miesystävän kanssa peitto heiluu.

Vierailija
2/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi palvelus ja anna hänen mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö siis syty ollenkaan vaan etkö vaan syty miehestäsi?

Vierailija
4/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö onko mielialalääkkeet sinulla syy vai seuraus? Mielialalääkkeet vie haluja, latistavat tunnepuolen. Jokin syy on miksi niitä otat.

- minulla halut ja tunteet katosivat, olin vakaa, ei itkettänyt eikä naurattanut.  Mielialalääkitys miehen väkivaltaisuuden ja pettämisen takia. Erottiin vihdoin.  En tarvinut enää lääkkeitä, mieliala koheni koska ei tarvinut enää varoa omaa käytöstä ja jännittää mitä pskaa mies tekee seuraavaksi. Osaan nykyään kunnioittaa itseäni.

Vierailija
5/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että tuon kanssa. Vapauta etsimään elämänsä panokumppani.

Vierailija
6/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tietää kuinka monta prosenttia näistä avauksista on tehnyt jonne 12 v.

Vierailija
7/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vedätte jotain ylä- ja alapään turruttavia mielialalääkkeitä? Mullekin niitä tyrkytettiin mutta sanoin lääkärille että haluan paneskella, joten en huolinut.

Vierailija
8/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen mennä, jos se tuolla lähtee. On joku toinen mies tai vaihtoehtoja. Aikanaan ehkä voi säätää lääkettä, jos tulee parempi tilanne. Sinä päätät elämästäsi itse.

Vierailija
9/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mielialalääke kyseessä?

SSRI-lääkkeet voivat viedä orgasmikyvyn ja seksuaalisuuden ihan kokonaan. SNRI-lääkkeet voivat vaikuttaa haluihin, mutta harvemmin vaikutus on niin raju kuin SSRI-lääkkeillä. Jos kumpikaan näistä ei sovi, niin vortioksetiini (Brintellix) voisi olla vaihtoehto. Se on tosin kalliimpi. Myös hormonaalinen ehkäisy voi heikentää seksihaluja, siitä luopumista kannattaa myös harkita (tosin isompi osatekijä todennäköisesti on mielialalääkitys).

Voit myös herätellä seksuaalisuutta esimerkiksi lukemalla eroottista kirjallisuutta tai katsomalla eroottisia elokuvia, miettiä mikä itseä innostaa.

On myös tietty mahdollisuus, että miehen seksin vonkaaminen on tappanut seksuaalisuutesi nimenomaan tätä miestä kohtaan. Itselleni kävi näin, kun exä painosti (huonoon) seksiin kanssaan jatkuvasti. Pelkkä ajatuskin inhotti ja vasta eron jälkeen löysin seksuaalisuuteni toden teolla kun löytyi partneri joka osasi huomioida minunkin tyydytykseni eikä pelkästään itseään. Velvollisuusseksi johtaa usein pelkkään tuhon kierteeseen josta ei ole enää ulospääsyä muuten kuin partneria vaihtamalla.

Vierailija
10/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus, että mielialalääkkeet tekevät oudoksi. Nykyään olen huoletta masentunut 80 % ajasta, mutta tämä on nyt näin. Ainakin olen jollakin tavalla normaali.

Vierailija
11/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse koet tuon ongelmaksi niin voit syödä vaikka macaa tai yohimbinea.

Mulla halut palaa vasta kun mielialalääkkeet on lopetettu.

Vierailija
12/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan sinun yrittää olla vähän enemmän nainen miehellesi? En usko, että olet hänet saanut jalat ristissä ja alkuaikoina ollut koko ajan haluton ja myös ymmärtämätön miehen läheisyydenhaluja kohtaan. Mies haluaa läheisyyttä ja ei olisi sinultakaan kovin iso juttu paijata miestä vaikka kerran viikossa ja ottaa suihin, jos et alapäähän anna mennä. Siinä menisi ehkä vartti viikosta ajastasi, niin saisit miehesi hymyilemään, onko se siis liikaa vaadittu sinulta, vaimolta?

Ihan sama onko tämä trollukka vai ei, mutta en ymmärrä silti sitä, että kaikenlainen seksi lopetetaan ja sitten valitetaan, kun mies on tylsä ja haluaisi olla vaimonsa lähellä.

N47

Vierailija
13/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SNRI-lääke, joka on siis ahdistuneisuushäiriöön, josta olen kärsinyt oikeastaan teini-iästä asti. Nyt olen siis vähän päälle kolmikymppinen. Kukaan ei sytytä, ei oma mies eivät muutkaan. En oikein osaa sanoa alkoiko tämä jo ennen lääkitystä, koska voin silloin muuten aika huonosti. 

ap

Vierailija
14/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yrittäisin työstää haluttomuutta. Toki täytyy ensin löytää syyt mikä haluttomuuden aiheuttaa. Onko syy pelkkä mielialalääkitys vai onko mies luontaantyöntävä? Jos syy on ensimmäinen niin yrittäisin silti tyydyttää miehen tarpeet järkein väliajoin koska en itsekään tykkää olla puutteessa. On monia keinoja tuottaa toiselle mielihyvää ja tunnetta olevansa tärkeä ja rakastettu. 

Mutta jos syy on jälkimmäinen niin, pitäisi työstää itse suhdetta ja sitä asiaa mikä vaivaa, ja miettisin ehkä onko suhde pelastettavissa.

En kuitenkaan heti ehdottaisi nyt eroa vaan molempia tyydyttävän ratkaisun etsimistä.

Vierailija
15/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli se, jolta loppui kiinnostus seksiin. Alkuun itkin asiaa, mutta lopulta siihen turtui, ja sitten vaan suoritti pikkulapsiarkea keskittyen kaikkeen muuhun. Kun lapset kasvoi ja jäi aikaa itselle enemmän, rupesi seksikin taas käymään mielessä. Ei tosin oman miehen kanssa. Koen hänen hylänneen minut aikoinaan, nyt en enää kiinnostu hänestä seksuaalisesti. Muut miehet kyllä saavat ajatukseni vaeltamaan. Seksi on tosin pelkkää omakivaa, en enää koe olevani seksuaalisesti haluttava. Sen tuo puolison haluttomuus sai aikaan.

Vierailija
16/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko harkita sitä että mies kävisi kerran kuussa maksullisella naisella. Nehän tekevät vain työtään, eikä niille lähetellä mitään rakkauslurinoita. Ehkä miehesi käynti maksullisilla saisi sinutkin innostumaan jälleen seksistä. Tai sitten et innostuisi senkään vertaa. Kuitenkin liittonne kestäisi.

Vierailija
17/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIllainen suhde teillä on? Pelkään, että et osaa erottaa hyvää ja huonoa suhdetta toisistaan ja ehkä pidät haitallisia käytöksiä ja asenteita normaaleina (perustuu taustaasi). Elämässäsi on jotain, mistä syystä tarvitset lääkkeitä. Onko mies yksi niistä syistä?

t. Itsekin liian pitkään henkisesti huonovointisissa ja väkivaltaisissakin suhteissa ollut

Vierailija
18/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisikohan sinun yrittää olla vähän enemmän nainen miehellesi? En usko, että olet hänet saanut jalat ristissä ja alkuaikoina ollut koko ajan haluton ja myös ymmärtämätön miehen läheisyydenhaluja kohtaan. Mies haluaa läheisyyttä ja ei olisi sinultakaan kovin iso juttu paijata miestä vaikka kerran viikossa ja ottaa suihin, jos et alapäähän anna mennä. Siinä menisi ehkä vartti viikosta ajastasi, niin saisit miehesi hymyilemään, onko se siis liikaa vaadittu sinulta, vaimolta?

Ihan sama onko tämä trollukka vai ei, mutta en ymmärrä silti sitä, että kaikenlainen seksi lopetetaan ja sitten valitetaan, kun mies on tylsä ja haluaisi olla vaimonsa lähellä.

N47

Viisas nainen ja erittäin yksinkertainen ohje. En ymmärrä ihmisiä jotka ryhtyvät parisuhteeseen, mutta priorisoivat sen kumppanin tyydytyksen muita asioita alemmas. Sehän on täydellinen parisuhteen tappaja, kun osoittaa totaalista välinpitämättömyyttä toisen tarpeita kohtaan. Nykyään se suihinottokin on kai naista halventavaa ja mies on vastustaja. No jokainen elää elämäänsä omalla tavallaan.

Vierailija
19/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko harkita sitä että mies kävisi kerran kuussa maksullisella naisella. Nehän tekevät vain työtään, eikä niille lähetellä mitään rakkauslurinoita. Ehkä miehesi käynti maksullisilla saisi sinutkin innostumaan jälleen seksistä. Tai sitten et innostuisi senkään vertaa. Kuitenkin liittonne kestäisi.

😫🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
20/132 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minulle vaikea aihe käsitellä. Äkkiseltään kaikki näytti hyvältä ensitreffeistä livenä ja kaikki puhelut ja keskustelut olivat täyttä kymppiä. Ai8na kun halusin peiton heiluvan niin se heilui ja usein en ehtinyt heiluttamaan peittoa, kun peitto repäistiin pois päältä. Kaikki kunnossa? Ei. Olen tunneihminen ja aavistin, että seksi ja seksuaalinen läheisyys oli aika huonolla prioritetilla eli olen tunneajattelija. Haudoin mietteitäni ja sitten iskin väiteen tiskiin ja niinhän se oli - feikkiseksiä, mutta rakkaus aitoa. Yritti yhteyttä useaan otteeseen. Mitä TE olisitte tehneet? Itse en tiedä, että teinkö väärin vai oikein. Olisiko suhde kestänyt? Ehdotti jopa kodin ostamista hänen omilla rahoillaan. Paska olo? Juu kyllä on. Bon Voyage, Ce la Vie, Deja Vue , Trelinium Hortensis?