Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu kuin olisin nykyään naimisissa isäni kanssa! Mies sammuttelee koko ajan valoja, ei suostu pistämään lämmitystä päälle vaikka talo on kuin jääkellari, urheileva teinipoikakaan ei saisi käydä suihkussa joka päivä

Vierailija
21.11.2022 |

Tämä alkoi yllättäen, miehen käytös muuttui pikkuhiljaa. Ei ollut tuollainen kun mentiin naimisiin 15v sitten ja ostettiin ok-talo pari vuotta myöhemmin.
Ei ihme ettei seksikään nykyään nappaa, kun näen miehen vaeltamassa äreänä fleecekerrastossa ja villasukissa sammuttelemassa valoja, näen isäni.
En muista milloin viimeeksi miehellä oli farkut!

Kommentit (369)

Vierailija
321/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella naisella alkaa se miehen äidin leikkimisvaihe heti kun yhteen muutetaan. Huomauttelevat koko ajan tavaroiden paikoista, tiskeistä ja pyykeistä ja ylipäätään "oikeista" tavoista tehdä asioita.

No miksei se mies hoida niitä tiskejä ja pyykkejä

Vastaan vain omasta puolestani: mulla tulee pyykkiä 1/5-osa siitä mitä talon naisilla. Jokaisessa pyykkikoneellisessa on 2-3 minun vaatekappalettani, joten jos minä alkaisin hoitamaan pyykkiä niin sitä pestäisiin minun tahtiini, eli kerran-pari viikossa koneellinen nykyisen 1 koneellinen päivässä sijaan. 

Jaa no miten meinasit saada koneeseen mahtumaan viikon pyykit kerrallaan jos normaalisti tulee koneellinen päivässä? Perheessä vaan tulee enemmän pyykkiä kuin yksin asuessa, et voi huomioida vain omia pyykkejäsi.

Meillä mies syö 5 kertaa enemmän kuin minä, mutta en silti kulje vetämässä leipää sen suusta pois vaan annan syödä.

TÄMÄ! Se minkä miehet vetää suun kautta mahaan, niin naiset voi ihan rauhassa suihkutella. Miesten ruokaan menee ainakin puolet enemmän rahaa , ku naisten. Ainakin meillä. Sillä määrälää mitä ukko syö päivässä, minä eläisin kolme päivää

Vierailija
322/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi tietää enemmän taustaa, että voi ottaa kantaa... mutta en pysty koskaan käsittämään, miten yhteisessä kodissa toisella voi olla sellainen valta, että hän yksin päättää jostain kodin lämpötilasta.

Siitäkään riippumatta kuka laskut maksaa. Jos maksaa kaikki laskut ja se alkaa rasittaa, voi esittää toiselle osallistumista kuluihin. Tämmöinen kontrollointi taas on raivostuttavaa.

Hyvä kompromissi olisi että jos haluaa lämpöä lisää, niin samalla ottaa sähkölaskun maksettavaksi. Sillä tavalla ainakin joutuu miettimään kuinka paljon on valmis lämmöstä maksamaan.

Näinhän se on luonnostaan esim sinkkunaisilla. Lämmöksi olen todennut, että 20,5-22 välillä on ok. Jos pitää sen alle mennä, lähden evakkoon. Valoja olen pitänyt vähemmän päällä, mikä on sinänsä naurettavaa, koska niiden kulutus ei ole juuri mitään. Jos alkaa tulla kaamosmasennusoireita, siirryn takaisin täysvalaistukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena kyllä on kurjaa lukea näin tyhmiä ajatuksia naisen suusta.

Jos muka totta.

Etkö ap tiedä, mitä sähkö maksaa?! Oletko kenties kotirouva 50-luvulta?! Neljän seinän sisällä 7-päivää lehden kanssa syntymästäsi asti?

Huh huh.

Opiskele, mene töihin, maksa 50% kaikesta. Puhu sitten vasta sen jälkeen.

Vierailija
324/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monella naisella alkaa se miehen äidin leikkimisvaihe heti kun yhteen muutetaan. Huomauttelevat koko ajan tavaroiden paikoista, tiskeistä ja pyykeistä ja ylipäätään "oikeista" tavoista tehdä asioita.

Vastaan vain omasta puolestani: mulla tulee pyykkiä 1/5-osa siitä mitä talon naisilla. Jokaisessa pyykkikoneellisessa on 2-3 minun vaatekappalettani, joten jos minä alkaisin hoitamaan pyykkiä niin sitä pestäisiin minun tahtiini, eli kerran-pari viikossa koneellinen nykyisen 1 koneellinen päivässä sijaan. 

Jaa no miten meinasit saada koneeseen mahtumaan viikon pyykit kerrallaan jos normaalisti tulee koneellinen päivässä? Perheessä vaan tulee enemmän pyykkiä kuin yksin asuessa, et voi huomioida vain omia pyykkejäsi.

Meillä mies syö 5 kertaa enemmän kuin minä, mutta en silti kulje vetämässä leipää sen suusta pois vaan annan syödä.

TÄMÄ! Se minkä miehet vetää suun kautta mahaan, niin naiset voi ihan rauhassa suihkutella. Miesten ruokaan menee ainakin puolet enemmän rahaa , ku naisten. Ainakin meillä. Sillä määrälää mitä ukko syö päivässä, minä eläisin kolme päivää

Niin, ainakin teillä. Meillä taas päinvastoin, minun ruokani ovat halvempia. En tarvitse mitään erikoistuotteita ja "herkkuja" jatkuvasti, kuten naiset.

Vierailija
325/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ainakin teillä. Meillä taas päinvastoin, minun ruokani ovat halvempia. En tarvitse mitään erikoistuotteita ja "herkkuja" jatkuvasti, kuten naiset.

Ketkä naiset? Jos sinun vaimosi vetää herkkuja, se ei tarkoita, että kaikki muutkin naiset niin tekisivät. Miksi riennät korjaamaan toisen kirjoittajan yleistyksen, jos itse olet tulossa tekemään ihan samaa?

Ps. Meillä taas mies on herkkuperse, mutta en ole ajatellut tulla tänne väittämään, että kaikki miehet ovat.

Vierailija
326/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että sinä alat maksamaan energia maksut yksin niin saat käyttää energiaa ihan niin paljon kuin haluat. Helppo ja yksinkertainen ratkaisu joka ei vaadi uhriutumista ja miehen syyllistämistä

Vierailija
327/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksyisi tuollaisia rajoituksia. On kidutusta jos pitää alaa laskemaan montako kymmentä minuuttia on suihkussa tai onko valot päällä. Sehän tekee kodin kun on lämmintä niin että voi vaikka shortsit ja toppi päällä olla sohvalla , myös valaistukset pitää olla päällä tunnelman takia. Hyi että, pois tuollainen mies.

Eipä yllättänyt että nainen haluaa tuhlata rahaa että voi talvella oleskella puoli alasti esittelmässä itseään

Vierailija
328/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä naiset? Jos sinun vaimosi vetää herkkuja, se ei tarkoita, että kaikki muutkin naiset niin tekisivät. Miksi riennät korjaamaan toisen kirjoittajan yleistyksen, jos itse olet tulossa tekemään ihan samaa?

Ps. Meillä taas mies on herkkuperse, mutta en ole ajatellut tulla tänne väittämään, että kaikki miehet ovat.

Kyllä se jatkuva herkuttelu tuntuu olevan yleisempää naisilla. Tietenkin tästäkin on poikkeuksia, mutta ei tarvitse kuin kuunnella naisvaltaisen työpaikan kahvipöytätarjoiluista, että miten siellä herkut katoavat ja niitä on usein.

Vierailija
329/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja meillä joka tapauksessa säästyisi kuukaudessa varmaan 50 euroa jos niitä herkkuja ei osteltaisi, ja minä en niitä ehdi koskaan syömään kuin ehkä yhden keksin verran per paketti. 

Vierailija
330/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :D Meilläkin mies sammuttelee koko ajan valoja ja kyttää päivittäin sähkönkulutusta. Suihkut on kellotettu, sisällä 17 astetta...Sähkölaskut maksan yleensä minä, mutta nyt maksetaan yhdessä. Ihan kyllä ymmärrettävää tämä, vaikka nyt hieman huvittaakin. Ei varmaan sitten enää minuakaan hymyilytä, kun tulee ekat parin tonnin sähkölaskut.

Vierailija
331/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Jos muka totta.

Etkö ap tiedä, mitä sähkö maksaa?! Oletko kenties kotirouva 50-luvulta?! Neljän seinän sisällä 7-päivää lehden kanssa syntymästäsi asti?

Huh huh.

Jos olisit nainen, tietäisit aivan hyvin että naiset maksavat puolet. Ja lisäksi maksavat sinun sossutukesi.

Vierailija
332/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en hyväksyisi tuollaisia rajoituksia. On kidutusta jos pitää alaa laskemaan montako kymmentä minuuttia on suihkussa tai onko valot päällä. Sehän tekee kodin kun on lämmintä niin että voi vaikka shortsit ja toppi päällä olla sohvalla , myös valaistukset pitää olla päällä tunnelman takia. Hyi että, pois tuollainen mies.

Eipä yllättänyt että nainen haluaa tuhlata rahaa että voi talvella oleskella puoli alasti esittelmässä itseään

Naiset selvästi haluavat pelastaa maapallon :D. Siis ainakin puheissaan, mutta jos pitää tinkiä jostain omasta mukavuudesta ja elintasosta, niin alkaakin muuttua ääni kellossa.

Vierailija
333/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Jos muka totta.

Huh huh.

Jos olisit nainen, tietäisit aivan hyvin että naiset maksavat puolet. Ja lisäksi maksavat sinun sossutukesi.

Että mitä? Kyllähän miehet edelleenkin maksavat reilusti yli puolet Suomen verokertymästä, vaikka siis paskoja ollaankin.

Vierailija
334/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jatkuva herkuttelu tuntuu olevan yleisempää naisilla. Tietenkin tästäkin on poikkeuksia, mutta ei tarvitse kuin kuunnella naisvaltaisen työpaikan kahvipöytätarjoiluista, että miten siellä herkut katoavat ja niitä on usein.

Suomalainen sananlasku kuuluu että poikkeus vahvistaa säännön

Vierailija
335/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Jos muka totta.

Huh huh.

Naiset työskentelevät pääasiassa julkisissa viroissa ja palkka tulee verovaroista niin jos saa vaikka 2000€ palkkaa ja maksaa 500€ veroja niin veropotti ei kasva ollenkaan vaan laskee 1500€

Vierailija
336/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan miestäni muttei ole kiva kun mies tulee töistä kotiin (itse teen etätöitä) ja ensimmäiseksi kuuluu "taas valot joka huoneessa!" sitten mutinaa ja huokailua, kun mies kulkee ensi töikseen laittamassa valoja pois.  Ja jestas sentään jos olen TAAS pessyt pyykkiä vaikka toissapäivänä vasta oli kone pyörimässä!

Mies alkaa kohta haistakin yhtä hyvältä kuin isäni, joka peseytyi vain saunapäivinä. Jestas että äijä kärysi.

Ap

Ja näin loppuu teidän seksielämä, kun mies ei viitsi edes peseytyä.

Eiköhän se ole loppunut jo muutenkin, kyllä naisilta tekosyyt löytyy

Vierailija
337/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet: laittakaa nainen maksamaan se Porsche ja sen menovedet.

Vierailija
338/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle että muutos asioiden suhteen olisi paikallaan ja että sinua ei kiihota ajatus harrastaa seksiä isäsi kanssa.

Vierailija
339/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi led lamppu vie alle 10wattia sähköä. 15c/kwh hinnoillakaan se ei ole paljoa. Kilowatti on siis 1000 ja tuo 10wattia on sadas osa siitä. Siis sadasosa 15centistä per tunti. Eli ei paljon paskaakaan ja minähän en ala pimeässä värjöttelemään jonkun kitupiikin takia. Nämä säästää väärästä päästä varsinkin näin talviaikaan jolloin aurinkoakaan ei niin paljoa saada.

Vierailija
340/369 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi led lamppu vie alle 10wattia sähköä. 15c/kwh hinnoillakaan se ei ole paljoa. Kilowatti on siis 1000 ja tuo 10wattia on sadas osa siitä. Siis sadasosa 15centistä per tunti. Eli ei paljon paskaakaan ja minähän en ala pimeässä värjöttelemään jonkun kitupiikin takia. Nämä säästää väärästä päästä varsinkin näin talviaikaan jolloin aurinkoakaan ei niin paljoa saada.

Miksi kylpyhuoneessa pitää olla valot 24/7 jos siellä ei ole ketään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän