Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Aloita kiitollisuusharjoitukset.
AP ootko tosissas? Ei tää oo niin s**t*nan vaikeeta
Miehen omasta toiveesta olutlasit baarikaappiin ja treenilenkkarit.
Se on oikeastaan ihan sama, mitä ostaa, tai vaikka ei ostaisi mitään, sillä ainoa taho joka lahjoista on täysin tyytyväinen, on lahjat myynyt kauppias.
Älä kuitenkaan anna kenellekään lahjaksi ainakaan sitä joulun 'hittituotetta', jolla voi jyskyttää raajat mustelmille, jota kutsutaan hienommin myös lihashuoltovasaraksi.
Älä myöskään anna lahjaksi minkäänlaista suklaakonvehtirasiaa tai vihreitä kuulia, sillä nämä kolme asiaa ovat juuri ne joita kukaan ei halua koskaan lahjaksi saada.
Mistäkö sen tietää, ettei näitä haluta?
Siitä, että näitä kaikkia on niiden keksimisestä asti saanut varsin edullisesti, mutta niitä ei kuitenkaan ole koskaan itse itselleen ostettu.
Mielummin sitä on saamatta mitään, kuin haluaa saada jotain sellaista, joka jää käyttämättömänä kaappeihin lojumaan, niiden aikaisempien huonojen lahjojen joukkoon, ja taas vuoden päästä joudutaan miettimään, että kenelleköhän noita kehtaisi kierrättää.
Mikäli parisuhteesi on kunnossa, niin sinä kyllä itse tiedät muita paremmin, mistä hyvästä miehesi pitää, eikä sen ei tarvitse olla edes tavaraa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden matkakaiuttimen miehelle. Lisäksi nahkahanskat ja suklaata.
APUA, EI SUKLAATA!
Sitä ei kukaan halua saada lahjaksi, ei vaikka pitäisikin suklaasta.
V.P kirjoitti:
Se on oikeastaan ihan sama, mitä ostaa, tai vaikka ei ostaisi mitään, sillä ainoa taho joka lahjoista on täysin tyytyväinen, on lahjat myynyt kauppias.
Älä kuitenkaan anna kenellekään lahjaksi ainakaan sitä joulun 'hittituotetta', jolla voi jyskyttää raajat mustelmille, jota kutsutaan hienommin myös lihashuoltovasaraksi.
Älä myöskään anna lahjaksi minkäänlaista suklaakonvehtirasiaa tai vihreitä kuulia, sillä nämä kolme asiaa ovat juuri ne joita kukaan ei halua koskaan lahjaksi saada.
Mistäkö sen tietää, ettei näitä haluta?
Siitä, että näitä kaikkia on niiden keksimisestä asti saanut varsin edullisesti, mutta niitä ei kuitenkaan ole koskaan itse itselleen ostettu.
Mielummin sitä on saamatta mitään, kuin haluaa saada jotain sellaista, joka jää käyttämättömänä kaappeihin lojumaan, niiden aikaisempien huonojen lahjojen joukkoon, ja taas vuoden päästä joudutaan miettimään, että kenelleköhän noita kehtaisi kierrättää.
Mikäli parisuhteesi on kunnossa, niin sinä kyllä itse tiedät muita paremmin, mistä hyvästä miehesi pitää, eikä sen ei tarvitse olla edes tavaraa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Jos ymmärsin, mitä tarkoitit lopulla, se tarkoittaa, että toivoja pitää itseään huonona seksissä ja haluaa saada sitä lahjaksi. Muutenhan se olisi vastavuoroista. Tuo toive kertoo paljon.
Siis mikä tän ketjun idea nyt oikein on?
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
Opettele kirjoittamaan idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Uusi kello olis kyllä jees lahja.
Elitisti.
Ostaisin itse esim ajohanskat ja panohanskat
Oma tv jalkapallon ja jääkiekon katselua varten jos ei ole jo. Kaukoputki jolla voi katsella avaruuteen ja naapureiden touhuja.
Tuo on kuule niin nollavalitusta kuin vain voi olla.
1000 vastausta.Eikö jo riitä.
Aloita kiitollisuusharjoitukset.