Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Hienoa pojat jatkakaa samaan malliin.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Mun tuli just löysä kakka housuun. Mitä teen nyt? - AP
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Miehelle ajattelin ostaa hyeenan kun hänellä olisi haaveena saada koulutettua agilityyn voittajan. Esim: koulutettu kolibri tai kastoroitu sääski voisi olla mukavaa lahja miehelle myös.
Kossupullo ja kortsupaketti, jotta voi käydä vieraissa
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Kukin tehköön mitä haluaa ja tulkoon tänne kun siltä tuntuu.
Ihan oikeastiko ostatte miehillenne joululahjoiksi autoja, merkkikelloja, tietokoneita, pelituoleja jne. useiden tuhansien tai ainakin satojen eurojen lahjoja?!? Itselläni ei kyllä olisi ikinä varaa tuollaiseen tuhlailuun, ja vaikka olisikin, niin eikö nuo ole sellaisia hankintoja joissa täytyy tietää tarkkaan millainen merkki, malli, ominaisuudet tms. tuotteessa pitää käyttäjälleen olla? Mielestäni eivät ole tuotteita, joita voi ostaa lahjaksi!
Itse pyrin aina hankkimaan pääosin kierrätyslahjoja tai aineettomia lahjoja, tai mikäli mahdollista, tekemään lahjan itse. Itse neulotut villasukat ainakin ovat saaneet hyvän vastaanoton, vaikea on kuvitella että joku ei sellaista lahjaa arvostaisi
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Syö järkevämmin ja lopeta tupakointi
Hyvä mieli on puolet terveydestä.
Mulla ei ole miestä, mutta faija tykkää todella paljon, kun hommaan hänelle laadukkaita partavesiä. Olen siis naispuolinen ja testaan nuo partavedet omalla iholla. Jostain syystä meillä molemmilla nuo tuoksut toimivat samalla tavalla. Tiedossahan on, että partavedet voivat tuoksua erilailla eri ihmisillä. Kun faija meni uusiin naimisiin, en ole sen jälkeen näitä ostanut, kun hänen vaimonsa ei tätä systeemiä oikein ymmärtänyt. Eli sitten siirryin ostamaan laatuviskejä&-rommeja, eli hommaan sellaisia merkkejä mitkä vain rajoitettuja eriä tai faija ei ole vielä testannut.
ja nettitrollihan tarkoittaa ihmistä joka on eri mieltä kanssasi
Typerä trolli