Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Parranajokoneen, kalsarit ja hupparin
Kuulostaa oikein kivalta ja onnistuneelta lahjalta!
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaanreissun
Himo porvarit!
Tyyppi on ElävänElämänAnkeuttaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni haluaisi imeä tissiä ulkosaunan takana,mulla vaan ei raha riitä runsaaseen äidinmaitoon. En tykkää halvoista lahjoista. Hän ei juo alkoholia, ei lue jallua, ei käytä rannekelloja, kalsareita yms.
Miksi alapeukut?
Koska hän ei juo alkoholia
Vierailija kirjoitti:
Mies närkästyi kun lähdin kaverini kanssa Dubaihin ostosmatkalle. Ei tiedä vielä, että pääasiallinen tarkoitus oli käydä ostamassa hänelle hänen pitkään himoitsemansa RR, eli RantaRolex. Suomesta ei olisi saanut mistään, tai tislaamalla kyllä pontikkaa mutta odotusaika olisi ollut kuukausia ja se nyt ei tietenkään käynyt kun piti jouluksi saada. Toivottavasti menkkojen väri miellyttää
Jaa mää eka että Rolls Royce.. No kai miehes on nyt tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Glamping-viikonloppu, jossa yövymme luksuspuumajassa (jonka yhteydessä myös Tarzan ja cheetah ym.) luonnon keskellä nipunapu viidakon kuningas.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Mieheni saa minulta sääpäiväkirjan, kalsarit, villasukat omatekemät ja suklaata. Viime vuonna sai kuulo-
suojaimet ja palapelin.
Hän antaa minulle varmaankin likööripullon, suklaata ja palapelin.
Nämä on ihan jees!
Suurin ongelma on kateelliset ja tyhmät ihmiset jotka eivät osaa keskittyä omiin asioihinsa.
Me tehdään niin, että sovitaan yhteinen joululahja. Ostetaan siis yhdessä jotain tarpeelista kotiin. Lisäksi tehdään jotain kahdestaan. Usein käydään leffassa/teatterissa ja ravintolassa syömässä. Ei tehdä niin usein muuten tuollaista, mutta kuuluu meidän jouluperinteisiin. Ei sitä väkinäistä lahjan miettimistä jaksa kun molemmat ollaan aikuisia työssäkäyviä ihmisiä, ja ollaan yhdessäkin oltu yli 20v. Parempi näin. Tosin toisessa ketjussa kiva idea jonka voisin miehelle ehkä yllärinä antaa: pullo erikoisolutta, laadukas kylpypyyhe ja laadukas shampoo.
Ei varmaan osteta toisillemme oikein mitään. Yhteiset rahat, jotka ei tällä hetkellä meinaa elämiseen riittää, joten taidetaan jättää lahjomiset vähemmälle.
Tietty voisin yrittää hommata lähipiiristä lapsille hoitajan joksikin päiväksi tai jopa yöksi, jotta päästäisiin kahden vaikka syömään tai ihan vaan harrastamaan rauhassa kotona seksiä 😁
Paras joululahja jonka nainen voi antaa miehelle on aikaa.
Hyvä ja rakastava nainen antaa yhteistä hyvää laatuaikaa.
Huonon naisen kannattaa antaa myös aikaa, eli pysyvällä poissa silmistä ja mielestä, ja mahdollisimman pitkän aikaa.
Mitään turhaa krääsää ei kannata ostaa. Jos huomaa miehen esim harrastukseen jotain pientä annettavaa, anna vaikka se.
Minä pyysin itse sen aika, joululahja toiveen. Ja saan sen. Yhteistä hyvää laatuaikaa.
Sain pienenä lahjaksi pitkät kalsarit ja petyin rankasti lahjaan - nykyisin oikein toivoisin saavani lahjaksi kunnon pitkät kalsarit.
Toinen toivelahja olisi villapaita - sellainen paksu ja lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa lahjaksi RFID-lompakon, collegen, kirjoja, älykellon ja pelihiiren
Pelihiiren?
Eikö nuo ole enemmänkin lapsien juttuja kuin miesten..
samperi