Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies saa ainakin tuoksun jota en ole vielä päättänyt ja seksilelun :D Oliskohan tää 1 Million https://tinyurl.com/2p8de3x9 teidän mielestä hyvä tuoksu miehelle?
Hyvä valinta tuo tuoksu
Haluaisi 4-vetotrakrorin... Sitä tarvittaisiin. Ostin kitkakengät
Joku tuolla vitsaili puolen vuoden jumppakortista.
Mä haluun, olin pari kertaa ja ai että mitä silmänruokaa. Herkkuja siellä edestä ja takaa.
Vierailija kirjoitti:
Persettä annan, se kelpaa aina.
Juuri näin, kun edes kerran vuodessa, niin ja joskus synttärinä.
Ei mitään. Aikuisille ei kuulu ostaa lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Aikuisille ei kuulu ostaa lahjoja.
Kuuluu ostaa.
Jopa on kalliit lahjat,noilla varoilla ostIsin koko perheelle useamman lahjan
Suomalaiset eivät tykkää "varakkaammista" naapureista vaan kaikkien pitäisi olla köyhiä tai vähintään esittää köyhää. Eihän sitä nyt vahingossakaan voi antaa naapurin luulla, että voi olla varaa kymppitonnin ulkosaunaan.
Itse miehenä en haluaisi mitään materiaa vaan naisen passaamaan parilla tavalla edes yhden päivän, jolloin voi itse heittää jalat sohvalle ja olla.
Ostin miehelleni synttärilahjaksi Finsketin paidan. Nyrpisteli hetken nenää mutta sitten ihastui siihen ja haluaa nyt joululahjaksikin paidan samasta firmasta.
iPhone 14 ja Ipad Pro sekä Macbook ja airpodsit.
Liput musikaaliin. Puolen vuoden ryhmäjumppakortti. Punainen kaulaliina. Stringit. Kalle Päätalon koko tuotannon. Manikyyrin. Vuoden museokortin. Porkkanamehupaastopaketin.