Mitä miehelle joululahjaksi?
Näitäkin keskusteluja varmaan jo löytyy mutta kerta kiellon päälle ;)
Kertokaa mitä olette ostaneet miehillenne tai heittäkää hyviä lahjavinkkejä.
Haluan yllättää mieheni ostamalla jotain vähän erilaista, koska olisi se varmaan miehellekin ihan kiva saada jotain uutta perinteisten pehmeiden pakettien sijaan :)
Kommentit (1151)
I) kunnon tuoppeja, joihin voi aamulla laittaa 0,6l vettä ja monivitaporeet
ii) painonnostokengät, maveen ja kyylkyyn omat
iii) korkealaatuisia pre-workout ja palautusjuomia
Vierailija kirjoitti:
Annan tussua. Siitä se tykkää. Synttäreillä seuraavan kerran huhtikuun lopussa.
Muista sitten sanoa mahdollisimman tympiintyneellä äänellä: "Nopeasti sitten!!" Ja älä nyt turhaan riisu sitä yöpaitaa pois aktin ajaksi
Muista nainen: kun annat niin myöskin saat!
Vierailija kirjoitti:
Ostin koruja: ranneketju, kaulakoru ja rannekello
Ok 😂
Vierailija kirjoitti:
10,000 palan palapeli
pysyypähän mulkku poissa pahan teosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni sai yhtenä vuonna harrasteauton lahjaksi (tosin itse osti sen mutta yhteisillä rahoilla).
Isäinpäivälahjaksi mies sai nyt ison Makitan pulttipyssyn.
Joululahjaksi mies on tainnut saada yleensä sukkia, karkkia jne. Minä olen saanut kerran joululahjaksi moottorisahan (mitä toivoinkin) mutta yleensä karkkia,
Meillä ei kauheasti ostella lahjoja kun kumpikaan ei halua vaatteita, kirjoja, koriste-esineitä, koruja ym lahjaksi. Harrastukset on niin pitkälle vietyjä että on parempi itse valita minkä pulttipyssyn ym haluaa sen sijaan että toinen ostaisi jotain sinnepäin. Muutenkin ostetaan ennemmin tarpeeseen silloin kun on sopiva hetki.
Harrasteauto joululahjaksi? Eikö nuo maksa hieman mallista riippuen yli 10 tuhatta euroa.
Toiset rakastaa miestään enemmin kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
vaimon tilalle paljon nuorempi blondi
Entä jos vaimo on 19v blondi?
Vierailija kirjoitti:
Provoiletteko kaikki nyt???? Pitääkö miehelle ostaa joululahjakin? :O Aikuisille lahjoja oikeastikko?
Usko tai älä, näitä on. Mieheni ostaa myös isälleen ja äitipuolelleen lahjat aikuisia työssäkäyviä ihmisiä kaikki, ilman alaikäisiä lapsia. Mä en oo ostanu lahjoja vuosiin ennen kuin sisko sai lapsen. Lapselle ostan lahjan joka joulu. Niin erilaisia on tapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10,000 palan palapeli
pysyypähän mulkku poissa pahan teosta
:D
Miksi provoilette? Ette kai oikeasti osta miehelle joululahjaa
Vierailija kirjoitti:
Whiskey 14v ja sikareita
Säikähdin, että tässä oli pilkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whiskey 14v ja sikareita
Säikähdin, että tässä oli pilkku.
Ihan kauheaa ostaako joku muka 14-vuotiaalle viskiä ja sikareita?!?
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan rannekellon tätä mallia https://tinyurl.com/wyhstnjm , mutta meidän kymmenvuotis hääpäivälahja olisi vielä hakusessa.
Miksei naiset osta mulle kelloja joululahjaksi?
ok😂