Onko sinulla rahaa lähteä ulkomaanmatkalle?
Kommentit (104)
Kreikkaan menossa, rahaa menee kaikkineen ehkä joku 1600-1800, sisältää siis kaiken kotiovelta kotiovelle. Itse matkan lisäksi hotelli kentän lähellä, parkit, liikkuminen kohteessa...
On, pääsiäisenä lähdetään. Parisataa per/pvä ilman ostoksia pitäisi riittää. Matka+hotelli jo maksettu.
Halpaa lystiä seilata ruotsinlautalla vaikka monta viikkoa.
On kyllä, ennen koronaa reissattiin vuosittain, nyttemmin jäänyt. Uusin kyllä passin, toisaalta olis kiva lähteä, loka-marraskuulla aurinkoon... laiskottaa
Ei kovin paljon menisi rahaa, kuukausilippu, niin satamaan pääsee ilman kuluja, laivalippu ja kaverin luokse yöksi. Ruokaa pitää kotonakin ostaa, joten kyllä alle 200€:lla selviäisin viikon ulkomaanmatkasta.
Talvilomalla kävin, joten nyt on tili aika tyhjä.
On
en tuhlaa paljon matkalla
kunhan on ruokarahat
ja en lähde ulkomaille nyt
Espanjassa meni juuri 2000€ 2 hlö. Kesällä Irlantiin, sama budjetti varmaankin.
On, jään työttömäksi mutta se ei haittaa. Olen säästänyt myös hammaslääkäriin matkan lisäksi. Menee n. kolme tonnii.
Kyllä on ja passi on jo hakusessa kun menee vanhaksi. En ole vielä päättänyt lähdenkö.
Muutama tonni varattuna ulkomaille muuttoon.
Ei ole. Jos olisi, lähtisin kesällä Italiaan.
Todellakin on, vaikka lähtisin kuukaudeksi saman tien. En varaa mitään tiettyjä summia, käytän sen minkä haluan.
Viikko sitten tultiin Espanjasta ja kesäkuussa mennään Italiaan. Perhekoko 2 aikuista, 2 teiniä ja koko perheellä reissataan. Euro-maihin en sen kummemmin varaudu rahalla. Muutama 20 euron seteli lompakossa, luottokortti ostoksissa turvallisin ja maksan kotona pois.
Ei olisi, mutta lähden työhaastatteluun.
On, mutta jo viimeiset 20+ vuotta (=koko aikuisikä) olen käyttänyt kaikki ylimääräiset rahani matkusteluun. Hyvinä vuosina isommin/kalliimpiin reissuihin, huonoina vuosina pieniä reissuja minibudjetilla.
Joo. Elän kyllä aika säästeliäästi.