Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varaudu vaikeaan talveen. Kaikki selviytymisvinkit yhdessä paketissa.

Vierailija
21.11.2022 |

Hinnat nousevat, sähkökatkoja ennustetaan, maailmantilanne huolestuttaa... Talvesta voi tulla vaikea, mutta jo pienillä arjen valinnoilla varaudut poikkeustilanteisiin. Kokosimme kaikki neuvot yhteen pakettiin.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009204798.html

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulisi jotain sähkökatkoja??? Eihän Suomi ole riippuvainen ryssssän kaasuista millään muotoa.

Vierailija
22/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media: Ei saa vihapuhua, ei> mene Vihapuhe vappaalle vyöhykkeelle ja lue iltalehdistä:

VIHAA VENÄLÄISIÄ! (kyllä, näin siellä manipuloidaan).Ellet vihaa olet taas se trolli. Sun ulostetaan yhteiskunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään huoli että sähköä riittää eli ei käytetä sähköä silloin kun kulutus on suurinta. Eli ei kaikki samaan aikaa saunaan ym. Saunoa voi yöllä samoin kuin pestä pyykkejä tai laittaa seuraavan päivän ruoka jonka sitten vain lämmittää nopeasti mikrossa.

Vierailija
24/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media: ajattele itsenäisesti> Valtio opettaa käymään potalla :D

Vierailija
25/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään huoli että sähköä riittää eli ei käytetä sähköä silloin kun kulutus on suurinta. Eli ei kaikki samaan aikaa saunaan ym. Saunoa voi yöllä samoin kuin pestä pyykkejä tai laittaa seuraavan päivän ruoka jonka sitten vain lämmittää nopeasti mikrossa.

Ja mitä minä siitä hyödyn?

Vierailija
26/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media: On 38 eri sukupuolta, kymmeniätuhansia eri kulttuurista tulevia sisään otettava> abortoi 40 000 suomalaista (työvoimaa mm) , ja odota että nuorisolla ei ole integroitumisongelmia ei. Ihmettele jos tulevat putkenpätkän kanssa työmatkalla vastaan. Mistäköhän integroitumisen puute niinku johtuis???? Miten nuori voi löytää ehyen sukupuolensa? Miten muualta tullut nuori jolla on omassa maassaan päinvastaiset arvoi VOISI integroitua TÄHÄN????

Tieteenkuvalehtikin oli sitä mieltä, että sukupuolia saattaa olla jopa 100. Ei sitten yhtään aatteellista sielläkään...

Vierailija
27/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut artikkelia loppuun. Suurin osa siinä mainituista asioista oli sellaisia, etteivät ne liity elämääni mitenkään. Esim. lattialämmitystä, televisiota, saunaa, sähköautoa jne. ei ole. Pesukonetta käytän pari kertaa kuussa, uunia satunnaisesti. Mikroaaltouunia hieman useammin. Tietokonetta jatkuvasti. Paha tästä on kovin paljon supistaa, ellei tosiaan täydy ryhtyä elämään kuin olisi joku sota-aika Suomessa tai joku valtava kriisi.

Vierailija
28/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn päivisin töissä, enkä ala yöunia tuhlaamaan kotitöihin, yms. 

Vierailija
29/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media: Maalittamisesta rikos> Viestikoekeskus keksi koko maalittamisen jolla kartoitetaan uhkaava targetti ja joka tuhotaan. > Media: "kyllä te vaan kuvittelette että teidän perässä oltaisiin, meneppä terapiaan".

Vierailija
30/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähköä riittää eli ei tule niitä sähkökatkoksia kaikille.

Vierailija
31/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan omaa elämää kuten tähänkin asti, sähkösauna lämpiää 2-3 krt viikkoo, kerran viikossa teen uunissa pataruokaa, lämpötilaa olen kyllä laskenut 21-->19 mutta vastaavasti käytän välillä sähköhuopaa (ah ihanuutta), telkkari on aina päällä kun olen kotona ja netflix pyörii tunteja joka päivä. P.s autoa en lämmitä, kun sitä ei ole eikä tule.

Vierailija
32/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulisi jotain sähkökatkoja??? Eihän Suomi ole riippuvainen ryssssän kaasuista millään muotoa.

Meille uskotellaan niin ja tyhmimmille se uppoaa näköjään.

Vierailija
33/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeinta on luopua minä minä ajattelusta ja ruveta puhaltamaan yhteiseen hiileen.

Vierailija
34/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä sähköä ei muka Suomessa nyt yhtäkkiä riittäisi?

Vierailija
35/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media: On 38 eri sukupuolta, kymmeniätuhansia eri kulttuurista tulevia sisään otettava> abortoi 40 000 suomalaista (työvoimaa mm) , ja odota että nuorisolla ei ole integroitumisongelmia ei. Ihmettele jos tulevat putkenpätkän kanssa työmatkalla vastaan. Mistäköhän integroitumisen puute niinku johtuis???? Miten nuori voi löytää ehyen sukupuolensa? Miten muualta tullut nuori jolla on omassa maassaan päinvastaiset arvoi VOISI integroitua TÄHÄN????

Miten hevletissä KUKAAN normaali ihminen voisi integroitua tähän ristiraudoitettuun betoniviidalkkoon ristiriitaisin viestein.

Kaikessa skitsofreenista kaksoissilmukkakieltä> tekee ihmisistä hullun tehokkaimmin , on tutkittu psykologinen kikka oikein. Kyllä Suomi on onnellisesti sekaisin.

Vierailija
36/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niin riippuvainen sähköstä, että alkaisin muutaman tunnin katkon takia kikkailemaan sähkön kanssa öisin. Luuletko saavasi jonkun kirkkaamman kruunun noilla pelleilyilläsi?

Vierailija
37/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkit oli pelkkää pilkantekoa, vähänkään järkevä ihminen elää jo normaalisti noin eikä hae päivittäin mitään kalliita noutokahveja.

Vierailija
38/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkoja tulee, jos on tullakseen. Ihan samalla tavalla tässä kakalla käydään niin kuin ennenkin ellei sähkölaskulle löydy joko muu maksaja kuin me.

Vierailija
39/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle rummuttaa "joka päivä ei tarvitse peseytyä"-juttujaan, ihan kuin tässä maassa muka oltaisiin erityisen hygieenisiä koskaan oltukaan! Vanhemmat ihmiset kuvittelevat etteivät muka hikoile joten ei tarvitse peseytyäkään (kivat ne taliköhnä ym. likaisen ihon lemut), nuoremmat ovat niin huonostivoivia etteivät saa aikaiseksi mennä suihkuun säännöllisesti muutenkaan. Huoh. 

t. kaupassa

Vierailija
40/112 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeinta on luopua minä minä ajattelusta ja ruveta puhaltamaan yhteiseen hiileen.

Itseään varten täällä eletään. Kukaan muu ei sitä koulua mun puolesta käynyt ja kukaan ei minun puolesta töitäni tee. Kyllä sillä palkalla nyt sentään pitäisi saada saunassa käydä ja yönsä nukkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi