Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näpäyttää exää?

Vierailija
20.11.2022 |

En tarvitse tähän nyt mitään yleviä puheita siitä miten kosto ei kannata tai miten parasta on antaa vain olla. Tuskin mitään edes teen, mutta kiukuttaa vaan niin kovasti, että haluan edes kuvitella saavani exälle pahan mielen. Ero on vielä tuore ja syy siihen oli, että mies löysi uuden tai oikeastaan jo ennen eroa.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille vielä kerran ja kerro sitten uudelle.

Vierailija
2/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten näpäyttää unohtamalla koko ihminen. Jos otat mitenkään yhteyttä niin ex tietää, että kärsit. Kaikki kostaminen on lapsellista. Unohda täysin niin ex on ihmeissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat olla koko tyypin. Et ota mitään yhteyttä. Et mitään. Jos hän ottaa, et vastaa. Jos viestiin vastaat, niin hyvin yks sanasesti, tai sit et vastaa ollenkaan. Paras näpäytys on olla kun koko tyyppi ei kiinnostais tippaakaan.

Vierailija
4/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat olla koko tyypin. Et ota mitään yhteyttä. Et mitään. Jos hän ottaa, et vastaa. Jos viestiin vastaat, niin hyvin yks sanasesti, tai sit et vastaa ollenkaan. Paras näpäytys on olla kun koko tyyppi ei kiinnostais tippaakaan.

Näin olen ollutkin. En haluaisi tehdä mitään ilmiselvää enkä näyttää miten vihainen ja katkera olen.

Vierailija
5/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex kävi pettämässä ja vaihtoi lennosta toiseen. Kun kävin keräilemässä tavarani niin piilotin avattuja kortsuja ja pikkareita mm patjojen väliin ja vaatekaappeihin.

No ei ollut ihan aikuista, mutta on sillä ollut selittelemistä uudelle naiselle kun ei se ikinä itse lakanoita vaihtanut tai pessyt pyykkiäkään ja pettänyt useammassakin suhteessa.

Vierailija
6/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ryppyreikää ja piparia sen kaikille kavereille

Tämä kävi mielessä sillä vaikka erosta ei kauaa ole on miehen muutama kaveri ottanut minuun yhteyttä ja yksi suoraan sanonut olevansa kiinnostunut. Minä en ole heistä kenestäkään ja tuo jos mikä olisi vain säälittävää ja mautonta touhua.

Vierailija
7/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna sille vielä kerran ja kerro sitten uudelle.

Jos ajattelee 100% munallaan niin toimii.

Vierailija
8/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota video kun harrastat ryhmäseksiä useamman miehen kanssa ja "vahingossa" saatat videon exäsi nähtäville.

Vierailija
9/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että joku saa. exä tai sen kaverit.

Vierailija
10/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota arabimies, se on paras tapa unohtaa suomijuntti

Vierailija
11/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eksäni teki keväällä saman tempun, petti ja halusin erota heti. Onneksi asuimme erillämme. Nyt ongelma on ollut se että kun näemme toisinaan saman asuinseudun myötä, enkä katso häneen päinkään ja olen kuin häntä ei olisi, hän on alkanut kytätä minua. Juuri vietin iltaa ystävien kanssa ja mies seurasi meitä paikasta toiseen ja istui/seisoi tuijottamassa minua ja ystäviäni koko illan. Hän ei kestä sitä etten reagoi häneen mitenkään. En siis osaa sanoa onko ollut oikea tapa ignoroida hänet, vallanhaluinen paska kun saattaa suuttua siitä vielä enemmän.

Vierailija
12/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen isälle.

Vierailija
13/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysymällä mahdollisimman kaukana, unohtamalla ja ottamalla muuta uutta elämään. Käsittelemällä tunteet pois. Huomaamalla mitkä tekijät vaikuttivat suhteessa ja mieheen. Esim. jos oli alkoholi miehen elämässä, pelaaja tai arvomaailmat erilaisia. Mitä uusi nainen tuumasi kun oli kaksi naista yhtä aikaa.

Vierailija
14/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu raskaaksi ja väitä, että lapsi on miehen. Saat elarit.

Vierailija
15/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ryppyreikää ja piparia sen kaikille kavereille

Olen näin jo ennen eroa tehnyt, oisko muita ideoita?

Ap

Vierailija
16/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ctrl-Alt-Del

Vierailija
17/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voit kertoa ex lle ; minulla on paha olo tekosi tähden.

Miettisin kostoa vielä, auttaako se oikeasti, vai ruokkiiko sitä vihan tunnetta vain.

Pitäisi kai hyväksyä ajatus , joskus vain näinkin voi käydä . Minua petettiin, mutta se ei ole minun syyni.

18/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto on se, että alat pitää huolta itsestäsi. Ole paras ystävä itsellesi. Kotona käperry rauhassa suremaan, mutta ulkona ollessasi nosta pääsi pystyyn. Polttele kynttilöitä, vähennä valoja, keitä hyvää teetä, katso mieluisia ohjelmia tv:stä, syö kevyesti mutta hyvin. Jos varat antavat myöten, muuta tyyliäsi jos haluat, esimerkiksi kampaajalla. Kirjoita paha olosi pois. Tee vain pakolliset hommat, muuten anna kehosi ja mielesi levätä. Ulkoile, tee rauhallisia kävelylenkkejä mieluiten luonnossa. Tiedätkö, tuolla jossain on joku ihminen. Joku, joka on sinun arvoisesi. Voit luottaa siihen.

Vierailija
19/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikeasti kuten itsekin sanoit niin kauan kuin haudot kostoja omaa itseäsi rasitat vaan. Hyvä vaan että pääsit eroon siitä!

Vierailija
20/63 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysymällä mahdollisimman kaukana, unohtamalla ja ottamalla muuta uutta elämään. Käsittelemällä tunteet pois. Huomaamalla mitkä tekijät vaikuttivat suhteessa ja mieheen. Esim. jos oli alkoholi miehen elämässä, pelaaja tai arvomaailmat erilaisia. Mitä uusi nainen tuumasi kun oli kaksi naista yhtä aikaa.

Jotain uutta elämääni kyllä tarvitsen en vain oikein tiedä mitä. Uusi nainen tiesi kyllä, mutta on kai niin miehen lumoissa että ei välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän