Miten näpäyttää exää?
En tarvitse tähän nyt mitään yleviä puheita siitä miten kosto ei kannata tai miten parasta on antaa vain olla. Tuskin mitään edes teen, mutta kiukuttaa vaan niin kovasti, että haluan edes kuvitella saavani exälle pahan mielen. Ero on vielä tuore ja syy siihen oli, että mies löysi uuden tai oikeastaan jo ennen eroa.
Kommentit (63)
Koomisia nämä kostokropat, uudet ihanat puolisot, exälle näyttämiset ja näpäyttämiset..
Vuosikausien projektit exää varten..
Kun teette kaiken tämän vain näyttääksenne exälle, ettekö te pölhökustaat tajua että exä siinä näpäyttää tietämättään teitä?
Oletteko oikeasti noin saakelin sokeita?!
Kyllä mä nauraisin partaani, jos saisin tietää kuinka exä vuosia söi rahkaa ja kaalia ihan vaan näyttääkseen minulle.
Tiedoksesi exä, mä unohdin sun nimesi jo ekan viikon jälkeen, mut hei, ihanaa et oot ajatellut minua kaikki nämä vuodet. Pus 🥰
niin tyhmänä pitkin keskustan kin kortteleita ravaa perässä eikä ole edes taka-aasi a kysytty tarjoamaan itseään, siellä se nyt taas ulvahtaa ja tulee .. perässä.
ja hävettäähän se pentua kun tyhmänä vielä jankkaa kohteensa perässä tuollaisia. kyllä ne pojat koulussa nauraa ja katselee muita fiksumpia likkoja enemmän.
Isket hänen golf clubiltaan jonkun vaikutuvaltasemman ja purjehdit tekoturkiksissasi sinne saliin.