Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies palstalla tuntuu olevan katkera siitä, että ei saa missiä. Mutta on itse töykeä ja tod näk hyvinkin tavis.
Sen sijaan harva nainen, joka tietää olevansa vaatimattoman näköinen tai jopa ruma, tulee palstoille itkemään, miten heillä on _oikeus_ saada F1-kuljettaja-mallimies.
Naisilla on järki päässä.
Sitä paitsi katso ympärillesi Prismassa:pariskunnista moni on ihan tavallisen tallukan näköisiä, mies ja nainen (jos heteroista nyt puhutaan).
Eivät he ole edes taviksia vaan tavisten alapuolella, koska heidän persoonallisuutensa ja miten he näkevät naiset ovat niin iljettäviä, etteivät todellakaan ole mitään tavis-kamaa.
Tavismiehet kyllä kunnioittavat naisia ja tavismiehet löytävät aina naisen. Sitten on nämä incelit, mitkä yleisemmin täällä vauvapalstalla itkevät ja nalkuttavat päivästä toiseen. Incelit eivät löydä tai saa naista ja se on ihan syystä.
Tunnen monia erittäin mukavia tavallisia miehiä, jotka eivät edes tiedä, mitä tuo termi tarkoittaa. Ovat kaikenlisäksi erittäin hyvätapaisia ja mukavia. Eivät silti onnistu saamaan naista minkäänlaiseen suhteeseen. Eli tuo sinun "löytävät aina" ei kyllä pidä paikkaansa.
Naisella pitäisi olla todella kovat hermot kanssani, enkä usko sellaisia kenelläkään olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin 26v miehenä ajattelen että mun juna on pariutumisen osalta jo mennyt
Mikäli sulla on palikat kasassa eli koulutus, työ, kohtuullinen raittius, siisti ulkonäkö, hyvät käytöstavat ja mukava luonne sanoisin että mitään ei ole vielä menetetty. Toki sitä kaksikymppistä instafitnessmissiä et tule saamaan mutta suunnilleen ikäisesi tavallisen kumppanin voit saada.
Kerrotko nyt viimein, millainen on tuo mies, joka saa kakskymppisen Instafitnessmissin? Miltä pitää tarkalleen ottaen näyttää ja minkä ikäinen pitää olla?
Hyvä, huolehtiva ja menestyvä persoonallisuus. Lähellä instafitnessmissin omaa ikää. eri
Lasketaanko Johanna Harlin Instafitnessbeibiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde merkitsee miehelle käytännössä orjuutta ilman omaa tahtoa jossa joutuu koko ajan palvelemaan ja jos et palvele niin nainen jättää varmasta kun on päättänyt että hänelle kuuluu palvelija/orja. Parisuhde ei tuo miehen elämään minkäänlaista lisäarvoa
"Koska minulla ei ole minkäänlaista henkilökohtaista kokemusta, en pysty tuottamaan keskusteluun muuta kuin näitä yleistäviä väitteitä." Eikö niin?
Kyllä minulla on kokemuksia parisuhteista ja puhun kokemuksesta vaikka et sitä haluakkaan uskoa kun en puhu niin kuin sinä haluat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pimsaa saa muutenkin. Vuosisatoja tämä oli miesten ainoa syy ottaa nainen huollettavaksi.
No ainahan miehet on panneet kaikkea mikä liikkuu ihan sama vaikka väkisin piiat yms. Toisekseen nainen se on miehen huoltanut niin ennen kuin nyt.
Yhä miehet hakee panoalustaa ja ilmaista kodnhoitajaa sillä lisällä että nainen maksaa vähintään puolet kaikesta eli huono diili naiselle.
Nainen etsii tasavertaista elämänkumppania jakamaan elämän ilot ja surut.
Mitäs tapailette niitä kiimakalleja ja panomiehiä. On myös miehiä jotka ei perusta enää seksin saannille elämäänsä vaan on jo kypsiä aikuisia. Tosin tämmöinen miehen kuva, joka ei ole seksuaalisesti erittäin vireä ei ole missään mediassa ollut suosittu ja se näkyy myös seurauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen enkä vaan ole koskaan halunnut pariutua. Viihdyn yksin parhaiten, enkä kaipaa miestä talouteni tueksi, avuksi tai mihinkään muuhunkaan. Seksiä saa ilman pariutumistakin, ja jos ei huvita etsiä live-seksiseuraa, niin itsetyydytys apuvälineillä toimii varsin hyvin (mulla yli 10 v seksistä kumppanin kanssa enkä varmaan koskaan enää sitä tule harrastamaan).
Sukupuolten välillä on tosiaan iso ero tuossa, että miehet tarvitsevat parisuhteen saadakseen seksiä.
Irtoseksiä saa vain kaikista tasokkaimmat miehet tai sitten miehet jotka ovat valmiina tyytymään naisen suhteen todella, todella alas.
Siksi naisten kannattaakin miettiä tarkkaan pariutuvatko ollenkaan, saattaa hyvinkin olla että ovat vain vakireikä miehelle. Yksin on parempi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies palstalla tuntuu olevan katkera siitä, että ei saa missiä. Mutta on itse töykeä ja tod näk hyvinkin tavis.
Sen sijaan harva nainen, joka tietää olevansa vaatimattoman näköinen tai jopa ruma, tulee palstoille itkemään, miten heillä on _oikeus_ saada F1-kuljettaja-mallimies.
Sitä paitsi katso ympärillesi Prismassa:pariskunnista moni on ihan tavallisen tallukan näköisiä, mies ja nainen (jos heteroista nyt puhutaan).
Eivät he ole edes taviksia vaan tavisten alapuolella, koska heidän persoonallisuutensa ja miten he näkevät naiset ovat niin iljettäviä, etteivät todellakaan ole mitään tavis-kamaa.
Tavismiehet kyllä kunnioittavat naisia ja tavismiehet löytävät aina naisen. Sitten on nämä incelit, mitkä yleisemmin täällä vauvapalstalla itkevät ja nalkuttavat päivästä toiseen. Incelit eivät löydä tai saa naista ja se on ihan syystä.
Tunnen monia erittäin mukavia tavallisia miehiä, jotka eivät edes tiedä, mitä tuo termi tarkoittaa. Ovat kaikenlisäksi erittäin hyvätapaisia ja mukavia. Eivät silti onnistu saamaan naista minkäänlaiseen suhteeseen. Eli tuo sinun "löytävät aina" ei kyllä pidä paikkaansa.
Todennäköisesti he eivät ole sitä mitä esittävät sinulle. Tai eivät ole noin kunnollisia naisten ympärillä.
Jokainen kunnollinen mies jonka olen tuntenut on aina saanut naisen ja yllättävän helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että naisilla on enemmän kriteereitä miesten suhteen kuin toisin päin. Jos jonkun näköisillä naisilla on pitkät listat vaatimuksista miestä kohtaan ja taas itsellä ei ole mitään listaa naisista.
Varmaan niin on juu. Mistä mahtaisi johtua, mitä luulet?
Huono mies on naiselle elämän suurin uhka. On hyvä olla mahdollisimman valikoiva.
Uhkakuvien taakse on helppo piiloutua kun ei halua myöntää puhdasta nirsoutta. Osa miehistä syyllistyy rikoksiin niin kuin naisetkin ja kaikki miehet tuomitaan näiden osan takia niin hyväksyykö naiset sen että kaikki naisetkin tuomitaan osan tekojen perusteella?
Minä voin kyllä myöntää olleeni elämänkumppanin etsinnässä todella nirso. Todellakin! Jos olisin huolinut jonkun keskinkertaisen, en olisi koskaan tavannut puolisoani, jota rakastan. Tai olisin hänet tavatessani ollut parisuhteessa jonkun toisen kanssa ja tämä liitto olisi jäänyt kokematta.
Ihmiset saisivat olla vielä nirsompia ettei tulisi niin paljon eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde merkitsee miehelle käytännössä orjuutta ilman omaa tahtoa jossa joutuu koko ajan palvelemaan ja jos et palvele niin nainen jättää varmasta kun on päättänyt että hänelle kuuluu palvelija/orja. Parisuhde ei tuo miehen elämään minkäänlaista lisäarvoa
Taidat olla sosiopaatti tai psykopaatti. Tai vastaavasti narsisti. Joku noista kolmesta, varmasti, koska sinulta puuttuu yksi kyky. Koska sinulta puuttuu tuo kyky niin sen takia näet parisuhteet vain sellaisina asioina, että sinun pitää palvella ja olla orjana toisille.
Siksi suosittelen, ettet koskaan seurustele ja olet yksin. Et sovellu parisuhteeseen millään tavalla.
Kerropa sitten kohta tuossa ainoassa viestissäni missä sanon että minua pitää palvella ja haluan orjan? Jos oikein tarkkoja ollaan niin en halua pomoa enkä alaista vaan haluaisin kumppanin rinnalle
Elän mieluummin virtuaalikavereiden kans Yliksen kautta. Oikea elämä on liian peloittavaa
Siellä menee nyt YLE TV 2:lla naisille suunnattu elokuva Magic Mike. Siihen on laitettu kaikki naisten ulkonäkövaatimusten runkokriteerit täyttävä mies Channing Tatum. Tuokaan elokuva ei tuo muutosta siihen, millaista miestä naiset katsovat ihaillen. Ja kun naiset täällä kovaan ääneen väittävät, että tuon kaltaiset miehet ovat miesten omia ihannemiehiä, niin miksi nämä jatkuvasti ovat naisille suunnattujen leffojen päärooleissa?
Vierailija kirjoitti:
Etsin sitä täydellistä vastakappalettani, jota en ole koskaan vielä tavannut, ja olen 38-v. Olen varautunut elämään yksin koko ikäni.
Luulen että edellä mainitun kuvauksen mukaiset naiset ovat enemmistössä naimattomista. Naiset yleisesti ottaen uskoo prinsessa kuvitelmiin ja miehet on enemmän realisteja. Mies tietää, ettei täydellistä naista ole ja jotkut naiset taas etsii täydellisyyttä. Mutta voi olla että se on kaupallisen yhteiskunnan manipulaation tulosta ja osa tätä maailman voimien vaikutuksesta taata hyville geeneille kasvualustaa naisten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä he tutustuvat naisiin? Jos kyse on siitä, että he käyvät töissä, töiden jälkeen lenkillä tai salilla ja lopun aikaa swaippailevat Tinderiä tai selaavat muita deittisovelluksia, niin eivät varmasti tule saamaan jatkossakaan. Naiset eivät yksinkertaisesti ole edes tietoisia heidän olemassaolostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että naisilla on enemmän kriteereitä miesten suhteen kuin toisin päin. Jos jonkun näköisillä naisilla on pitkät listat vaatimuksista miestä kohtaan ja taas itsellä ei ole mitään listaa naisista.
Varmaan niin on juu. Mistä mahtaisi johtua, mitä luulet?
Huono mies on naiselle elämän suurin uhka. On hyvä olla mahdollisimman valikoiva.
Uhkakuvien taakse on helppo piiloutua kun ei halua myöntää puhdasta nirsoutta. Osa miehistä syyllistyy rikoksiin niin kuin naisetkin ja kaikki miehet tuomitaan näiden osan takia niin hyväksyykö naiset sen että kaikki naisetkin tuomitaan osan tekojen perusteella?
Minä voin kyllä myöntää olleeni elämänkumppanin etsinnässä todella nirso. Todellakin! Jos olisin huolinut jonkun keskinkertaisen, en olisi koskaan tavannut puolisoani, jota rakastan. Tai olisin hänet tavatessani ollut parisuhteessa jonkun toisen kanssa ja tämä liitto olisi jäänyt kokematta.
Ihmiset saisivat olla vielä nirsompia ettei tulisi niin paljon eroja.
Pieninkorjaus että mielestäsi naisten pitäisi olla vielä nirsompia. Mies kun ei yleisten puheiden perusteella saisi asettaa mitään kriteerejä kun syyttelyn saa jo siittä että etsii geneettisesti naista kumppaniksi eikä halua sukupuolen vaihtajia
Vierailija kirjoitti:
Siellä menee nyt YLE TV 2:lla naisille suunnattu elokuva Magic Mike. Siihen on laitettu kaikki naisten ulkonäkövaatimusten runkokriteerit täyttävä mies Channing Tatum. Tuokaan elokuva ei tuo muutosta siihen, millaista miestä naiset katsovat ihaillen. Ja kun naiset täällä kovaan ääneen väittävät, että tuon kaltaiset miehet ovat miesten omia ihannemiehiä, niin miksi nämä jatkuvasti ovat naisille suunnattujen leffojen päärooleissa?
Oletko oikeasti niin sekopää, ettet ymmärrä että Hollywood elokuvat, joissa näyttelijöiden päätarkoitus on olla mahdollisimman hyvännäköisiä ei edusta normaalien ihmisten pariutumista?
Vai väitätkö, että koska Angelina Jolie on yksi suosituin naispuolinen näyttelijä niin tämähän tarkoittaa, että kaikki miehet haluavat häntä ja jos nainen ei näytä samalta, kuin Angelina niin jäävät yksin ja miehet eivät oikeasti halua häntä?
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisten mies mallien ihannekuville ei voi paljoa antaa arvoa. Aikuinen ihminen tietää kun on nähnyt, jotta sitä on paljon erinäköisiä ihmisiä, jotka kuitenkin on tasa-arvoisia myös pariutumisessa. Tai ainakin pitäisi olla, mutta todellisuus ei tosiaan vahvista tätä tasa-arvoisuuden ihannetta.
Vierailija kirjoitti:
Channing Tatum ei edes valmistunut täysin keskiverrosta julkisesta state collegesta vaan jätti kesken ja meni tekemään hanttihommia. Itse en ainakaan syty tuollaisesta miehestä.
N31
Ihmiset ei yksinkertasesti kykene olla Uskollisia toinen toisilleen. Toinen huomio arvoinen asia on hyötyä toisesta ihmisestä.
Suhteessa voidaan puhu vaikka kuinka paljon, mutta tarpeiden huomiointi on avain onneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti niin sekopää, ettet ymmärrä että Hollywood elokuvat, joissa näyttelijöiden päätarkoitus on olla mahdollisimman hyvännäköisiä ei edusta normaalien ihmisten pariutumista?
Vai väitätkö, että koska Angelina Jolie on yksi suosituin naispuolinen näyttelijä niin tämähän tarkoittaa, että kaikki miehet haluavat häntä ja jos nainen ei näytä samalta, kuin Angelina niin jäävät yksin ja miehet eivät oikeasti halua häntä?
No mutta jos kerran tuon näköiset miehet eivät ole naisten mielestä hyvännäköisiä, vaan miesten itsensä? Ja jos naiset eivät kerran ole kiinnostuneita miehen huippuun treenatusta kropasta, vaan mieluummin vähän saa olla mahaa? Ja rakastuminen vaan tapahtuu, ei siinä silloin lihaksia ja hiuksia katsota?
Etsin sitä täydellistä vastakappalettani, jota en ole koskaan vielä tavannut, ja olen 38-v. Olen varautunut elämään yksin koko ikäni.