Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei enää pariudu?

Vierailija
20.11.2022 |

Mikä on syynä tähän sun kokemuksen perusteella?

Kommentit (2819)

Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on monia, mutta pariutumisen perusideahan on hankkia lapsia. Ja koska yhä useampi ei edes halua lapsia, ei ole niin kova tarve pariutumiseenkaan. 

Vierailija
22/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset pariutuvat edelleen. Eroavat myös edelleen. Ei tässä asiassa ole mikään muuttunut.

eroaminen on ainakin muuttunut. yh mammoja on veronmaksajien elätettävänä satojatuhansia nykyään

Naisissa sinkkuja on enemmän hyvätuloisissa. Heidän ei rahan takia tarvi pysyä huonoissa suhteissa, oli lapsia tai ei. Johtajanaisissa on paljon sinkkuja, joilla on lapset jo tehtynä. Maksavat varmasti enemmän veroja kuin joku syrjäytynyt palstamies.

Vierailija
24/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta naisen persereikä.

Homot voi nykyisin pariutua keskenään- reippaasti vaan ulos kaapista

Vierailija
25/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla liian kovat vaatimukset. Ennen otettiin samalta kylältä kumppani kunhan ei aivan serkku ollut. Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.

Mikä se täydellinen on? Sellainen jolla ei ole päihde tai huumeongelmaa? Joka ei pyöritä useita naisia samanaikaisesti? Kivan näköinen? Ei ole sössinyt raha-asioitaan? Kouluttanut itseään? Suostuu matkustamaan? Omaa käytöstavat?

Sellainen jonka kanssa on kivempaa kuin yksin.

Vierailija
26/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen kuten kustannusten jako. Nykyään pärjätään ihan yksinkin. 

Vierailija
27/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ihmiset pariutuvat edelleen. Eroavat myös edelleen. Ei tässä asiassa ole mikään muuttunut.

eroaminen on ainakin muuttunut. yh mammoja on veronmaksajien elätettävänä satojatuhansia nykyään

Suomessa naiset ovat töissä, ei se työpaikka erossa häviä minnekään. Miehet nyt muutenkaan elätä perhettään Suomessa, he maksavat vain oman puolikkaansa perheen menoista. Vaimo maksaa sen toisen puolen.

Vierailija
28/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ja naisilla liian kovat vaatimukset. Ennen otettiin samalta kylältä kumppani kunhan ei aivan serkku ollut. Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.

Mikä se täydellinen on? Sellainen jolla ei ole päihde tai huumeongelmaa? Joka ei pyöritä useita naisia samanaikaisesti? Kivan näköinen? Ei ole sössinyt raha-asioitaan? Kouluttanut itseään? Suostuu matkustamaan? Omaa käytöstavat?

Sellainen jonka kanssa on kivempaa kuin yksin.

No mutta yleensä tarjolla on vain tuo tyyppi mitä edellä oleva kirjoitti. Omatkin puolisot on täyttäneet jokainen kaikki nuo kriteerit. Se on tarjolla ja ei mitään muuta. Miten tuollaisen kanssa voi olla kivaa yhtään mikään?

Vierailija
29/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

On niin vaikea löytää tasoistaan seuraa.

kyllä suomesta luusereita löytyy, kun vähän etsit

Vierailija
30/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.

Haha. Olen käynyt kolmeilla treffeillä. Ihan kivoja miehiä, olisin voinut tavata uudestaankin. Heidän puoleltaan: ei ollut sitä kipinää kuitenkaan riittävästi. Joo sori, en hyppää sänkyyn ekoilla treffeillä vaikka kipinää olisikin.

Vierailija
31/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat töissä, ei se työpaikka erossa häviä minnekään. Miehet nyt muutenkaan elätä perhettään Suomessa, he maksavat vain oman puolikkaansa perheen menoista. Vaimo maksaa sen toisen puolen.

missä kuplassa sinä elät?

Vierailija
32/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään voi vain tapailla eikä ole tarpeellista muuttaa yhteen taloudellisten syiden takia. 

Tämä. Normit ovat muuttuneet. Ei ole pakko mennä naimisiin eikä tehdä lapsia. Itse kuulun sukupolveen joka niin teki asiaa mitenkään kyseenalaistamatta. Nuoruudessani ihmiset myös häpeilivät ja salailivat Alkossa käymistä ja monet eivät rohjenneet ostaa edes saunakaljoja kotipsikkakunnan kaupasta .Siihen aikaan oli myös kunnia-asia käydä töissä ja elättää itsensä ja monet eivät hakeneet tukia vaikka olisivat olleet niihin oikeutettuja. Ajat ja ihmisten arvot ovat muuttuneet.

Vierailija
33/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen enkä vaan ole koskaan halunnut pariutua. Viihdyn yksin parhaiten, enkä kaipaa miestä talouteni tueksi, avuksi tai mihinkään muuhunkaan. Seksiä saa ilman pariutumistakin, ja jos ei huvita etsiä live-seksiseuraa, niin itsetyydytys apuvälineillä toimii varsin hyvin (mulla yli 10 v seksistä kumppanin kanssa enkä varmaan koskaan enää sitä tule harrastamaan).

Vierailija
34/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pariuduin tänä vuonna.

Vierailija
35/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen kuten kustannusten jako. Nykyään pärjätään ihan yksinkin. 

hyvinhän noilla elatusmaksuilla, kelan ja sossuntuilla pärjää "itsenäisesti"

Vierailija
36/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona koneen ääressä vollottavat pelkurit eivät pariudu. Muut ihmiset kyllä.

Älä viitsi ap yleistää itsestäsi. Esimerkiksi minä olen ollut jatkuvasti parisuhteissa 1984-2020. Tuolloin lopetin suhteen, joka oli kaikin puolin epätyydyttävä. En ole katunut.

Vierailija
37/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitäisi välittää myös jonkun toisen asioista, mikä minua ei kiinnosta. Pärjään ja viihdyn hyvin yksin ja ainakaan tällä hetkellä elämääni ei edes sopisi uutta läheistä ihmistä, koska minulla on heitä jo tarpeeksi. 

Vierailija
38/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän elää tässä todellisuudessa. Luuletko että miehillä todellakin olisi rahaa harrastuksiinsa, reissuihinsa ja leluihinsa jos ne osallistuisi sen perheensä elättämiseen yhtä paljon kuin nainen? Ei olisi.

Vierailija
39/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata tähän kuin omasta puolestani. Mulle oikeastaan ainoa mahdollisuus tavata kumppani on joku tinderin kaltainen deittisovellus, ja hetken sitä kokeilleena totesin, että ei ole ollenkaan mun juttu. Näennäisesti hyvä matchejä sieltä saa, mutta ei niillä tee mitään jos se ihminen on todellisuudessa jotain ihan muuta. Koko sovellus täynnä tavalla tai toisella negatiivisia yllätyksiä.

Välillä joku tulee kyselemään treffeille livenä, mutta tyypillisesti nämä miehet ovat täysin eri paria kanssani. En voisi kiinnostua missään olosuhteissa.

Lyhyesti siis, pariutuminen on osoittanut minulle mahdottomaksi, joten näillä mennään.

Vierailija
40/2819 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sellaisessa kuplassa, jossa ihmisillä on työpaikat ja omilla tuloilla eletään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi