Miksi ihmiset ei enää pariudu?
Kommentit (2819)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tavismiehenä yrittänyt löytää parisuhdetta jo vuosikaudet.
Tuntuu, että en riitä naisille, koska heiltä tulee aina kipinä puuttuu -pakit.
Tämä ihmetyttää kun toisaalta saa aina lukea, että naiset "törmäävät" ns.pánomiehiin.
Miksi itsellä ei ole vientiä vaikka en ole pánomíes
Jostain syystä, kun mies alkaa saamaan naisia, hänestä tulee panomies. Ei hän ensimmäiseen naiseen tyydy.
Sinulla on todennäköisesti ulkonäköongelma. Laita se kuntoon. Ensin vaatteet, hygienia, sitten hiukset, hampaat ja kasvot ja lopulta kroppa. Sitten ne puheet ja käytöstavat ja lopulta se asenne.
Ei tarvitse kuin riittävän vinksahtaneen asenteen, se riittää.
Jos minulta kysyt niin olen 35-v syrjäytynt jämä eli se juna varmaan meni jo, mutta itseäni häiritsee tässä maassa eniten se että naiset ovat kovin miehekkäitä, kylmiä, kovia, ilkeitä ja miehet kai sitten päinvastoin. Toki sekin voi vääristää että deittipalveluissa suurin osa käyttäjistä on niitä jotka ei ole kenellekään kelvanneet.
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata tähän kuin omasta puolestani. Mulle oikeastaan ainoa mahdollisuus tavata kumppani on joku tinderin kaltainen deittisovellus, ja hetken sitä kokeilleena totesin, että ei ole ollenkaan mun juttu. Näennäisesti hyvä matchejä sieltä saa, mutta ei niillä tee mitään jos se ihminen on todellisuudessa jotain ihan muuta. Koko sovellus täynnä tavalla tai toisella negatiivisia yllätyksiä.
Välillä joku tulee kyselemään treffeille livenä, mutta tyypillisesti nämä miehet ovat täysin eri paria kanssani. En voisi kiinnostua missään olosuhteissa.
Lyhyesti siis, pariutuminen on osoittanut minulle mahdottomaksi, joten näillä mennään.
Mullakin miehenä ainut realistinen mahdollisuus pariutua on eri nettideittisovellukset, mutta miehenä niissä erottuminen ja treffeille pääsy on tuskan takana. Treffeille pääsee harvemmin kuin kerran kuukaudessa vaikka yrittäisi kaikkensa. Ja vaikka treffeillä pääsisi niin lopputuloksena "ei kemiaa", "ei kipinää" naisen puolelta.
Livenä treffeille kysyminen vaatisi todella selvät merkit naiselta, että hän voisi olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen kuten kustannusten jako. Nykyään pärjätään ihan yksinkin.
hyvinhän noilla elatusmaksuilla, kelan ja sossuntuilla pärjää "itsenäisesti"
Eihän se vanhempi saa mitään elatusmaksuja vaan ne lapset. Suurin osa eonneista ei edes ole yksinhuoltajia vaan lastensa yhteishuoltajia. Siihen ei kelan tai sossun tukia heltiä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen enkä vaan ole koskaan halunnut pariutua. Viihdyn yksin parhaiten, enkä kaipaa miestä talouteni tueksi, avuksi tai mihinkään muuhunkaan. Seksiä saa ilman pariutumistakin, ja jos ei huvita etsiä live-seksiseuraa, niin itsetyydytys apuvälineillä toimii varsin hyvin (mulla yli 10 v seksistä kumppanin kanssa enkä varmaan koskaan enää sitä tule harrastamaan).
Sukupuolten välillä on tosiaan iso ero tuossa, että miehet tarvitsevat parisuhteen saadakseen seksiä.
Irtoseksiä saa vain kaikista tasokkaimmat miehet tai sitten miehet jotka ovat valmiina tyytymään naisen suhteen todella, todella alas.
Eikö miehillä kädet toimi? Siitä vaan runkkaamaan- se on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista on masentuneita. Ei ne jaksa seurustella.
eikä kukaan jaksa katsella sellaista saamatonta ruikuttajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ihmiset pariutuvat edelleen. Eroavat myös edelleen. Ei tässä asiassa ole mikään muuttunut.
eroaminen on ainakin muuttunut. yh mammoja on veronmaksajien elätettävänä satojatuhansia nykyään
Suomessa naiset ovat töissä, ei se työpaikka erossa häviä minnekään. Miehet nyt muutenkaan elätä perhettään Suomessa, he maksavat vain oman puolikkaansa perheen menoista. Vaimo maksaa sen toisen puolen.
missä kuplassa sinä elät?
Ilmeisesti sellaisessa kuplassa, jossa ihmisillä on työpaikat ja omilla tuloilla eletään.
mahtaa olla kovin pieni kupla, jos siellä yh mammat eivät loisi elatusmaksuilla ja tuilla
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.
No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata tähän kuin omasta puolestani. Mulle oikeastaan ainoa mahdollisuus tavata kumppani on joku tinderin kaltainen deittisovellus, ja hetken sitä kokeilleena totesin, että ei ole ollenkaan mun juttu. Näennäisesti hyvä matchejä sieltä saa, mutta ei niillä tee mitään jos se ihminen on todellisuudessa jotain ihan muuta. Koko sovellus täynnä tavalla tai toisella negatiivisia yllätyksiä.
Välillä joku tulee kyselemään treffeille livenä, mutta tyypillisesti nämä miehet ovat täysin eri paria kanssani. En voisi kiinnostua missään olosuhteissa.
Lyhyesti siis, pariutuminen on osoittanut minulle mahdottomaksi, joten näillä mennään.
Mullakin miehenä ainut realistinen mahdollisuus pariutua on eri nettideittisovellukset, mutta miehenä niissä erottuminen ja treffeille pääsy on tuskan takana. Treffeille pääsee harvemmin kuin kerran kuukaudessa vaikka yrittäisi kaikkensa. Ja vaikka treffeillä pääsisi niin lopputuloksena "ei kemiaa", "ei kipinää" naisen puolelta.
Livenä treffeille kysyminen vaatisi todella selvät merkit naiselta, että hän voisi olla kiinnostunut.
Itse taas miesten profiileja selatessani ajattelin, että miehen nimenomaan olisi todella helppo erottua sieltä joukosta edukseen, mikäli niin haluaisi. Ja keskustelussa on vielä helpompi erottua, siellä kun on älyttömän vähän keskustelutaitoista porukkaa. Ainakaan itseäni ei kiinnosta mikään yksipuolinen viestittely, jossa tuntuu kuin olisin haastattelijan roolissa, eikä minun asiani kiinnosta miestä paskan vertaa.
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ihmiset pariutuvat edelleen. Eroavat myös edelleen. Ei tässä asiassa ole mikään muuttunut.
eroaminen on ainakin muuttunut. yh mammoja on veronmaksajien elätettävänä satojatuhansia nykyään
Suomessa naiset ovat töissä, ei se työpaikka erossa häviä minnekään. Miehet nyt muutenkaan elätä perhettään Suomessa, he maksavat vain oman puolikkaansa perheen menoista. Vaimo maksaa sen toisen puolen.
missä kuplassa sinä elät?
Ilmeisesti sellaisessa kuplassa, jossa ihmisillä on työpaikat ja omilla tuloilla eletään.
mahtaa olla kovin pieni kupla, jos siellä yh mammat eivät loisi elatusmaksuilla ja tuilla
Täällä kuplassa en edes tunne ketään eronnutta saatikka ketään, joka saisi htäänmitään yhteiskunnan tukia. Ehkäpä sinunkin kannattaa opiskella ammatti ja vetää laiska prceesi töihin niin kuplasi laajentuu kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimukset vaikuttavat kohtuuttomilta. Miehen pitäisi olla disney-prinssi, joka räjäyttää sukat pois jaloista heti 1.treffeillä tai muuten ei ole kemiaa.
No ei itse asiassa pitäisi. Jos on yhtään kehuskeleva tai liian lipevä/kehuva niin kyllä siinä hälytyskellot soivat ja lujaa. Tavallinen, normaaliin sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenevä mies riittää vallan hyvin.
Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään pakottavaa tarvetta parisuhteeseen kuten kustannusten jako. Nykyään pärjätään ihan yksinkin.
hyvinhän noilla elatusmaksuilla, kelan ja sossuntuilla pärjää "itsenäisesti"
Lapseni saa elatusta isältään, itse en saa häneltä, kelasta tai sossusta mitään. Näin on kaikilla tuntemillani eronneilla pariskunnilla. Ihan tässä onan palkan varassa elellään.
Koska ei kiinnosta? Arvostaa vapauttaan ? Ei näe kumppanista koituvan mitään lisäarvoa elämäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin vain komeimpien miesten kannattaa käydä treffeillä, koska he pääsevät kyntää peltoa melkein joka ensitreffeillä. Rumien miesten ei kannata käydä ollenkaan treffeillä, koska niistä ei kuitenkaan irtoa mitään. Rahaa ja aikaa vain menee hukkaan.
Tässä ketjussa kysytään, miksei ihmiset enää rupea parisuhteisiin eli kyseessä ei ole irtoseksi. Aloita tuosta vaikka oma ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pariutumisesi esteenä on asennevamma ja ilmeinen vuorovaikutustaitoja puute. Deittailu ei ole mikään seksipalvelu. Vedä käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kysytään, miksei ihmiset enää rupea parisuhteisiin eli kyseessä ei ole irtoseksi. Aloita tuosta vaikka oma ketju.
Tulokset ovat samat parisuhdetta ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pariutumisesi esteenä on asennevamma ja ilmeinen vuorovaikutustaitoja puute. Deittailu ei ole mikään seksipalvelu. Vedä käteen.
Miehissä ällöttävintä onkin juuri seksinvonkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kurahaaroista kärsii nykyään mt-ongelmista, ylipainosta, selluliitista, feminismistä, punavihreydestä ja muista vastaavista ongelmista, minkä takia ne ovat panokelvottomia.
Ja miehet täydellisestä käytöstapojen ja huomaavaisuuden puutteesta, josta olet epäilemättä elävä esimerkki. Kuka aikuinennkäyttää tuollaista kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mielummin yksin jos ei löydä täydellistä.
En nyt sinänsä tiedä onko tuossa mitään väärää.. Itse ainakin olen mielummin yksin, kuin sellaisen kanssa joka ei sytytä haluja ja/tai on jollain mittarilla ärsyttävä/itselle sopimaton.
Juurikin "tyytymällä" saadaan pystyyn kuolleita suhteita ja rikkinäisiä perheitä. Mennään yhteen pääasiassa siksi että "on joku" ja/tai "pitää perustaa perhe".
Ei tietenkään pidä tyytyä, mutta kriteereiden täytyy olla realistiset.
Esim. yksi tuttuni on sinkku ja on kertonut, että etsii pitkää ja komeaa feministimiestä, joka on vegaani ja ei halua lapsia. Miehen myös pitää olla mieluiten ulkomaalainen sekä raivoraitis, ei mitään päihteitä missään tilaisuudessa. Tuttuni on myös sitä mieltä, että miehen täytyy elättää nainen.
Tämä kyseinen tuttuni valittaa koko ajan yksinäisyyttään ja ihmettelee, kun ei löydä miestä.
Miksi täytyisi? Epärealistisista odotuksista kärsii vain hän itse, jos kärsii. Mitä ne sinun napaasi kaivaa?
Sukupuolten välillä on tosiaan iso ero tuossa, että miehet tarvitsevat parisuhteen saadakseen seksiä.
Irtoseksiä saa vain kaikista tasokkaimmat miehet tai sitten miehet jotka ovat valmiina tyytymään naisen suhteen todella, todella alas.