Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruoan ja kaiken muum kustannukset nousseet niin, että enää minulla ei ole varaa ostaa talvitakkia...Tämä perustoimeentulotuki on täysin riittämätön

Vierailija
20.11.2022 |

Ennenkin oli jo tiukkaa, mutta nyt ei rahat meinaa riittää edes ruokaan. Osan haen leipäjonoista.

Sitten kun tulee mikä tahansa "isompi" hankinta niin rahaa ei yksinkertaisesti ole.
Minun pitää nyt kulkea kylmässä kevyt syystakki päällä...

Milloin perustoimeeentulotukeen tulee tuntuva korotus? Heikoimmassa asemassa olevia pitää auttaa!
530e ei vain riitä, vähontään 700e tarvitaan

Kommentit (225)

Vierailija
221/225 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin tai ryhdistäydy muuten.

Minun villakangastakkini maksoi neljä euroa ja olen sentään työssäkäyvä.

Minne voi mennä töihin ilman että tulee valituksi siihen työhön ensin? Voiko mennä jopa ilman hakemusta jonnekin? 

Vierailija
222/225 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, käyn töissä ja tienaan ihan palkkani, enkä saa kelalta mitään siihen päälle. Eikä mullakaa ole varaa tänä vuonna ostaa vaatteita juurikaan. Revi siitä. Kaikki mun rahat menee siihen, että mun täytyy ajaa omalla autolla sinne töihin ja vielä maksaa siitä palkasta ihan kaikki laskut itse. Että jotain kohtuullista palkankorosta tässä nyt kyllä tarvis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/225 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin tai ryhdistäydy muuten.

Minun villakangastakkini maksoi neljä euroa ja olen sentään työssäkäyvä.

Minne voi mennä töihin ilman että tulee valituksi siihen työhön ensin? Voiko mennä jopa ilman hakemusta jonnekin? 

Yrittäjäksi.

Just toisesta ketjusta opin, että ne on kaikki rikkaita.

Sitte voi apkin ostaa vaikka useamman talvitakin, ehkä jopa turkin.

Vierailija
224/225 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on terve niin kahden viikon tai jo viikonkin paasto kuurilla säästää takin hinnan. 

Vierailija
225/225 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetointi ja ajaton kestävä ostos. Joka kk vaateostoksia varten pieni määrä rahaa.

Esim. ostin pari talvea sitten hyvän ja kestävän uuden talvitakin, hinta 40e. Käytän sitä luultavasti ainakin 7 vuotta, luultavasti kauemmin. Hinnaksi tulee alle puoli euroa/kk.