Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Jos kumppani lertoisi minulle inhoavansa vartaloani, olemustani ja läheisyyttäni whatever, en jäisi pohtimaan mahtaako se mieli kuitenkin muuttua kunhan selviää. Että kelpaisinko sitten vielä.
Humalassa sanotaan mitä muuten ehkä vain ajatellaan. Itsetuntoni ei antaisi minun jäädä odottamaan lisää loukkauksia, enkä huolisi enää kumppaniksi sellaista joka puhuu minulle niin loukkaavasti. En voisi kuvitella intiimiä kanssakäymistä ihmisen kanssa joka on sanonut minulle tuollaista.
Totta. Millaista olisi seksi tuollaisen kommentoinnin jälkeen. Muutenkin yhteinen elämä. Vaikka oma olemus tms. muuttuisi, aina olisi se, ettei kelvannut.
Muista aina että 55%-60%:lla aikuisten suomalaisnaisten vulvista sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat. Sisempien häpyhuulien keskimääräinen leveys on 21mm ja niiden luonnollinen vaihteluväli on 0,5cm - 7cm
Kyllä niitä on muitakin,jotka oikein harkitsevat miten saisivat pahiten loukattua. Kuopiolainen kälyni on tällainen ammattilainen ja mestari tähän kymmenien vuoden kokemuksella. Hyvä kun kotiinsa ehtii,kun haukkumakirje on matkalla.Kaikki onkin sitten yhtäkkiä väärinkäsitystä jne.. .en ota enää vieraisille muuten kuin viisaampien valvojien kanssa. Ja kotona-aika on myös hyvänä apuna ja esteenä nyt.Tietysti avioliitossa asia on vielä hankalampi,henkistä väkivaltaa pakoon ei pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Aatteletko, että mies itse on yhä samassa kuosissa kuin teininä? Naisen kroppa nyt kumminkin muuttuu, kun on raskaana ja synnyttää ja imettää, sille ei mahda mitään. Jos rakkaus on kiinni ulkonäössä, se ei ole rakkautta ollut ensinkään.
Voi siitä silti huolta pitää. Suinkaan kaikki naiset ei levähdä saatuaan lapsen.
Mitä sinä teit, kun et saanut suonikohjuja, raskausarpia, roikkuvaa alavatsaa tai riippuvia rintoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Aatteletko, että mies itse on yhä samassa kuosissa kuin teininä? Naisen kroppa nyt kumminkin muuttuu, kun on raskaana ja synnyttää ja imettää, sille ei mahda mitään. Jos rakkaus on kiinni ulkonäössä, se ei ole rakkautta ollut ensinkään.
Voi siitä silti huolta pitää. Suinkaan kaikki naiset ei levähdä saatuaan lapsen.
Mitä sinä teit, kun et saanut suonikohjuja, raskausarpia, roikkuvaa alavatsaa tai riippuvia rintoja?
Näin. Siis miten "pidetään huolta", ettei kroppa muutu raskausarpiseksi, suonikohjuiseksi, rinnat roikkuviksi nahkapusseiksi ja vatsa jää jumpasta, liikunnasta ja oikeanlaisesta ravinnosta huolimatta roikkumaan???
Mitä muuten tarkoittaa "levähtäminen"? Lihomistako? Lantion levenemisellekään ei voi mitään.
Koko ajan täällä hoetaan, että ei saa "levähtää", vaikka ap ei sanallakaan kertonut miten ja miksi hänen vartalonsa miestä ällöttää. Lihominen on ihan eri asia kuin raskauden jälkeen jättämät ulkonäkömuutokset, joille ei itse oikein voi mitään, muuta kuin yrittää estää niitä kaikin tavoin. Aika usein täysin toivotonta.
Itselläni oli odotusaikana upeat hiukset, mutta 2/3 niistä lähti pysyvästi lopulta. D-kupista A-kupiksi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäqeve kirjoitti:
Voi teitä ressuja🤔
Mitä ihmettä sä täällä hoet tuota samaa? Perustelut kiitos, vai oletko itse vähän rassukkaparka?
Ainoa mikä päässä liikkuu, on talonmiehen kulli.
Se on hyvä, että aivotoimintaa stimuloivia akteja kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mitenkään mahdollista keskustella ennen kuin perhe perustetaan, että kapakat ym. viinan kanssa läträämiset pitää jättää, jopa ne surullisen kuuluisat PIKKUJOULUTKIN !
Vielä parempi, ota mies joka ei baareissa tykkää käydä. Itse vaihdoin vapaa aikansa salilla ja baareissa viettävän pettävän yrittäjä miehen, kilttiin nörtti mieheen. Elämäni paras valinta! Upea isä lapsille koska on lähes aina läsnä ja monesti pelaillaan yhdessä.
Miehet jotka tykkää reissata ja käydä baareissa pettää erittäin todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.
Tsemppiä.
Miksi nuo vaihtoehdot? Miksei isä voi olla lähihuoltaja???
Kyllä isä voi jos on kunnon mies. Täaaä tapauksessa ei voi. Eikä varmaan halua eikä kykene.
Toi aloitus oli kyllä paha. Kertakaikkisen paska mies. Jos mun mies tekisi noin niin ei olisi minkäänlaista tulevaisuutta yhdessä.
Sanoisin varmaan että ok, tule hakemaan kamasi pois. Painu helvettiin.
Turha ulvoa mistään aloittajan painosta. Painoin 42 kg kun eksäni petti minua yli satakiloisen ja kymmenen vuotta vanhemman serkkuni kanssa ihan selvin päin. Eipä siis laihuus auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia! Pystytkö hakeutumaan vaikka jonkin perheenjäsenen luokse tilapäisesti? Ota lapset mukaan
Miksi ottaa lapset mukaan? Mikä oikeus on viedä lapset pois toisen vanhemman luota? Olet typerä ääliö.
Mutta eihän se toinen ole kotiutunut pikkujouluista!! Ei äiti jätä lapsia heitteille niinkuin isä on tehnyt. Kuka on typerä?
Vierailija kirjoitti:
Toi aloitus oli kyllä paha. Kertakaikkisen paska mies. Jos mun mies tekisi noin niin ei olisi minkäänlaista tulevaisuutta yhdessä.
Kertakaikkisen paska MIELIKUVITUSMIES.
Vierailija kirjoitti:
Turha ulvoa mistään aloittajan painosta. Painoin 42 kg kun eksäni petti minua yli satakiloisen ja kymmenen vuotta vanhemman serkkuni kanssa ihan selvin päin. Eipä siis laihuus auttanut.
Miestäsi et voinut ainakaan haukkua ulkonäkökeskeiseksi paskiaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin normaalipainoin 20v kun ex petti jonkun neljävitosen yh hevosen naaman kanssa ja selvinpäin ja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos asunto ei olisi sun, niin tuo ei niin vaan onnistukaan. Sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olin normaalipainoin 20v kun ex petti jonkun neljävitosen yh hevosen naaman kanssa ja selvinpäin ja monta kertaa.
Toinen hevonen antoi vaan paremmat kyydit. Vanhemmilla on yleensä enemmin kokemusta monista asioista.
Eikä tässäkään tapauksessa valittu nuorempaa ja kauniimpaa naista. Mieshän otti sinut suhteellisen hyvin huomioon. Mikä olisikaan huuto ollut, jos nainen olisi ollut sua nuorempi ja kauniimpi?
Ihmeellistä nillittämistä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi miten ulkonäkökeskeinen olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida naiset ymmärtää, että miehet tuntee oman paremmuuutensa (ja vertailee muihin miehiin itseään) sen kautta, kuinka hyvin saa kaadettua naisia sänkyynsä. Jotkut miehet jatkaa tätä seurustelunkin aikana jos kokevat olevansa niin hyviä, että riskit tulla jätetyksi pieniä vaikka jäisivät kiinnikin - nautinto on vaan niin suurta kun saa eri naisia polkea, sama kuin pääsisi koeajolle eri urheiluautoilla. Silti mies voi rakastaa vaimoaan, kyse on vain siitä seksistä muiden kanssa ja parammuuden tunteesta kanssamiehiin verrattuna. Eli haluaa edelleen sinkkuuden ja seurustelun kummatkin hyvät puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?
Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!
No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.
Aha. Silti pikkujouluaikaan p.llua irtoaa aina vaan.
Näinpä, te miehet olette niin helppoja, että olette aina otettavissa silloin kun mieli tekee.
Joskus kun ihmistä rassaavat asiat liian pitkään (eikä tarvitse olla vain parisuhteen ongelmat vaan voi olla muukin), eikä se saa niitä asioita selvitetyksi, niin sitten kun se muhinut tulivuori lopulta purkautuu, homma voi karata täysin käsistä. Voi tulla vaikka minkälaista ylilyöntiä ja loukkaamista.
Mutta koska sun miehesi kuitenkin ilmoitti haluavansa eron, eikä vain haukkunut ja loukannut sua törkeällä tavalla, jota ei todellakaan tarvitse hyväksyä, se tietänee eroa. Paikalla olleena ja mmehesi tuntevana tiedät parhaiten. Mutta ihan niin kun joku sanoi niin sellaisessa suhteessa, jossa toinen ei anna sinulle arvoa tai peräti halventaa sinua, sinä kuolet sisältä... eli älä jää sellaiseen.
Ei kaikkiin miehiin tarvitse yleisesti suhtautua aggressiolla, sekin on pahaa oloa, mutta pidä puolesi, joskus kiukku auttaa selviämään ja sinä pärjäät kyllä. Olo helpottuu aikanaan.