Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaapa miehet ihan oma palsta, jossa otatte ihan avoimesti ja tyhjentävästi kantaa naisista ja heidän edesottamuksistaan. Sen haluaisin luettavakseni. Sanotte vaan sitten, jos joku vanhapiika eksyy sinne, että "mitä tuo täällä tekee"....
Ei me tarvita siihen mitään omaa palstaa. Sen voi tehdä täällä, koska keskustelun taso sopii siihen täydellisesti.
Mä en vaan voi lopettaa ihmettelemästä, kuinka te joka kerta tartutte näihin provosyötteihin. Miksi ette voi tajuta, milloin joku pilailee kustannuksellanne.
Niinpä. "mies teki sitä ja tätä" -aloituksia varmasti moni MIES tekee ihan läpällä saadakseen fem*kot raivon valtaan ja loppupäivä sitten nauretaan maha kippurassa.
Jos naisena kirjoittaa, että ei sheivaa mitään ruumiinosaa vaan kainalot ja sääretkin saa kasvaa karvaa ihan rauhassa, niin miehet tärisee ihan raivon vallassa ja haukkuu naisen näppäimistö savuten.
Tämä onkin keskustelupalsta ja mielipiteitä on erilaisia. Miksi vaan "anna rehottaa" mielipiteet ovat hyväksyttyjä? Miksi edes pitää kertoa koko kansalle, jos ei halua sheivata? Ja oikeasti tilanne olisi niin päin, että naiset haukkuu miehet tämmösessä ketjussa pedofiileiksi.
Enpä ole vielä kertaakaan lukenut tuollaista, kun aiheena on ollut sääri- ja kainalokarvojen sheivaaminen.
Ohis. Olen taas itse varmaan jokaisessa sheivaamista sivuavassakin ketjussa täällä törmännyt siihen että miehet vinkuu naisten olevan siedettävän näköisiä vain sheivattuina, mutta sheivattu mies näyttää pikkupojalta ja sheivattu nainen ei tietenkään näytä pikkutytöltä vaan on "normaalia HYGIENIAA" harjoittava nainen näiden mielestä.
No ei todellakaan näytä sheivattu mies pikkupojalta, on pikkusen eroa miehen ja pikkupojan peniksen koossa! Sheivaus saa miehen peniksen näyttämään vielä isommalta kuin normaalisti.
Naisella on eri juttu, koska häpyhuulet ovat yleensäkin aika pienet tai erottuu pelkkä rako, on helpompi sekoittaa keskenkasvuiseen.
Muista aina että 55%-60%:lla aikuisten suomalaisnaisten vulvista sisemmät häpyhuulet ovat ulkonevat. Sisempien häpyhuulien keskimääräinen leveys on 21mm ja niiden luonnollinen vaihteluväli on 0,5cm - 7cm
Itse olen ollut tilanteessa jossa suht tuore vaimo haukkui kännissä minussa aivan kaiken. En jäänyt avioliittoon.
Itse laittaisin vähän jäitä hattuun. Selkeästi parisuhde on nyt kriisissä ja todennäköisesti miehellä on toinen nainen, lyhyempää tai pitkäaikaisempaa pettämistä meneillään. Ikävä kyllä useat miehet eivät ole kovinkaan taitavia tai vahvoja ihmissuhteissa ja ratkaisua haetaan ulkopuolelta. Tuo haukkuminen ja muu vähän viittaa siihen, että on tosiaan ollut pidemmän aikaa tyytymätön, mutta ei osaa ratkaista tilannetta.
Pettäminen ja haukkuminen on tietenkin väärin ja miehen on siitä vastuu otettava. Nyt kun kuviossa on mukana lapsia, niin itse kyllä miettisin, että onko ratkaisu kriisiin välittömästi erota tai muut radikaalit ratkaisut. Laihduttaminen ei nyt ole se asia, jolla tätä hoidetaan ja ratkaistaan. On hyvin tyypillistä, että kun suhteessa menee huonosti, niin toisen olemus alkaa inhottaa. Ongelmat eivät kuitenkaan aikuisilla ratkea siten, että mietitään pinnallisia asioita, vaan on oltava kypsyyttä ja vahvuutta kohdata ne todelliset kipupisteet. Ulkopuolista apua hakisin.
Vierailija kirjoitti:
Itse laittaisin vähän jäitä hattuun. Selkeästi parisuhde on nyt kriisissä ja todennäköisesti miehellä on toinen nainen, lyhyempää tai pitkäaikaisempaa pettämistä meneillään. Ikävä kyllä useat miehet eivät ole kovinkaan taitavia tai vahvoja ihmissuhteissa ja ratkaisua haetaan ulkopuolelta. Tuo haukkuminen ja muu vähän viittaa siihen, että on tosiaan ollut pidemmän aikaa tyytymätön, mutta ei osaa ratkaista tilannetta.
Pettäminen ja haukkuminen on tietenkin väärin ja miehen on siitä vastuu otettava. Nyt kun kuviossa on mukana lapsia, niin itse kyllä miettisin, että onko ratkaisu kriisiin välittömästi erota tai muut radikaalit ratkaisut. Laihduttaminen ei nyt ole se asia, jolla tätä hoidetaan ja ratkaistaan. On hyvin tyypillistä, että kun suhteessa menee huonosti, niin toisen olemus alkaa inhottaa. Ongelmat eivät kuitenkaan aikuisilla ratkea siten, että mietitään pinnallisia asioita, vaan on oltava kypsyyttä ja vahvuutta kohdata ne todelliset kipupisteet. Ulkopuolista apua hakisin.
Ap ei missään vaiheessa sanonut olevansa lihava, mutta joo. Aikoinaan mun eksää (oltiin onneksi tapailtu vain parisen kuukautta) alkoi inhottamaan mun alipaino ja pienet rinnat/peffa mistä hän kännissä aina haukkui, selvinpäin ei uskaltanut koska tiesi että lähtisin. Hauskaa oli se että mies itse oli laiha ja pienivarusteinen, muttei mulle ikinä tullut mieleen että haukkuisin häntä siitä koska tiesin että hän oli epävarma noista asioista. Monta kertaa kun kuuntelin sitä haukkumista että "hanki nyt juma*lauta ne silarit ja peffa implantit prkl" ym, niin jätin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei missään vaiheessa sanonut olevansa lihava, mutta joo. Aikoinaan mun eksää (oltiin onneksi tapailtu vain parisen kuukautta) alkoi inhottamaan mun alipaino ja pienet rinnat/peffa mistä hän kännissä aina haukkui, selvinpäin ei uskaltanut koska tiesi että lähtisin. Hauskaa oli se että mies itse oli laiha ja pienivarusteinen, muttei mulle ikinä tullut mieleen että haukkuisin häntä siitä koska tiesin että hän oli epävarma noista asioista. Monta kertaa kun kuuntelin sitä haukkumista että "hanki nyt juma*lauta ne silarit ja peffa implantit prkl" ym, niin jätin miehen.
Näinpä. Tällä palstalla aika moneen ongelmaan tarjotaan ratkaisuksi laihduttamista tai muutoin naisen kehon muokkaamista, mikä nyt vain on todella keskenkasvuista ja misogyynistä. Ja ihmiset, joilla ei ole kapasiteettia käsitellä suhdeasioita sen syvällisemmin, sortuvat juurikin ulkonäön kommentointiin. Onneksi lähdit tuosta suhteesta, ei ollut terve suhde laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Tällä palstalla aika moneen ongelmaan tarjotaan ratkaisuksi laihduttamista tai muutoin naisen kehon muokkaamista, mikä nyt vain on todella keskenkasvuista ja misogyynistä. Ja ihmiset, joilla ei ole kapasiteettia käsitellä suhdeasioita sen syvällisemmin, sortuvat juurikin ulkonäön kommentointiin. Onneksi lähdit tuosta suhteesta, ei ollut terve suhde laisinkaan.
Ja toinen on "Olisit antanut, etkä pihdannut", kun joku kertoo eron tulleen ihan puun takaa. On ihan varmaan ollut myös sitä seksiä, jos täysin shokkina tulee, että kumppani haluaa erota ja lähtee.
Kyllä siellä kotona se pettävä mies elää ihan samalla lailla, vaikka kakkoset luulevat, että he ovat ainutlaatuisia, ja mies saa erektion enää "vain juuri minulle". Joillain on jopa vauvat tulossa molemmille, vaimolle ja toiselle naiselle, kuten mun miehen perheessä aikoinaan tapahtui, ennen kuin vanhempansa sitten siitä erosivatkin, kun asia selvisi. -eri
Minäqeve kirjoitti:
Voi teitä ressuja🤔
Mitä ihmettä sä täällä hoet tuota samaa? Perustelut kiitos, vai oletko itse vähän rassukkaparka?
Onkohan muutes niin että mitä pienempi pippeli sen useampi kersa? Pienimunaisella oli neljä, paremmin varustelluilla maksimissaan kaksi.
Todellinen mulkkumies!
Kertoiko ap, että oliko suhteessa jotain merkkejä tällaisesta etukäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?
Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!
No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.
Aha. Silti pikkujouluaikaan p.llua irtoaa aina vaan.
No sehän on oikein hyvä juttu, että vielä kelpaat tyydyttämään naisia. Muista sinäkin pitää kortsut mukana, ja pidä heppi puhtaana.
Pikkujoulu sesongissa saa jokainen joka osaa vain sitä kysyä.
Rasvaatko heppisi Hep Greasella? Suosittelen Ap
Luistaako puhe paremmin ton avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu, varmaan tuollaisen jälkeen tullaan ensimmäiseksi avamaan ketju jonnekin Vauva-palstalle🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅
Mikä sun ongelma on? Hymiöstä päätellen ainakin pää vuotaa ja pahasti.
Etkö enää muuta keksinyt. Tuossa kommentissa nimittäin oli asiallinen toteamus. Jäikö kokonaan huomaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Aatteletko, että mies itse on yhä samassa kuosissa kuin teininä? Naisen kroppa nyt kumminkin muuttuu, kun on raskaana ja synnyttää ja imettää, sille ei mahda mitään. Jos rakkaus on kiinni ulkonäössä, se ei ole rakkautta ollut ensinkään.
Voi siitä silti huolta pitää. Suinkaan kaikki naiset ei levähdä saatuaan lapsen.
Jos kumppani lertoisi minulle inhoavansa vartaloani, olemustani ja läheisyyttäni whatever, en jäisi pohtimaan mahtaako se mieli kuitenkin muuttua kunhan selviää. Että kelpaisinko sitten vielä.
Humalassa sanotaan mitä muuten ehkä vain ajatellaan. Itsetuntoni ei antaisi minun jäädä odottamaan lisää loukkauksia, enkä huolisi enää kumppaniksi sellaista joka puhuu minulle niin loukkaavasti. En voisi kuvitella intiimiä kanssakäymistä ihmisen kanssa joka on sanonut minulle tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Minäqeve kirjoitti:
Voi teitä ressuja🤔
Mitä ihmettä sä täällä hoet tuota samaa? Perustelut kiitos, vai oletko itse vähän rassukkaparka?
Ainoa ajatus mikä päässä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...
Aatteletko, että mies itse on yhä samassa kuosissa kuin teininä? Naisen kroppa nyt kumminkin muuttuu, kun on raskaana ja synnyttää ja imettää, sille ei mahda mitään. Jos rakkaus on kiinni ulkonäössä, se ei ole rakkautta ollut ensinkään.
Voi siitä silti huolta pitää. Suinkaan kaikki naiset ei levähdä saatuaan lapsen.
Ja sitten hyvin usein eron jälkeen alkaa taas se oma vartalokin kiinnostamaan.
Olen aivan ehjä. Käytin parinvalinnassa ihmistuntemustani, ei mieheni olekaan perseillyt.
Kyllä ulkonäöllä on iso merkitys, halusi tai ei. Siksi meillä parisuhteessa on urheilu ollut aina arkea, eikä "löysiä" tule. Lapsi on opastettu urheilun pariin ja kivasti löytynyt kavereita sen kautta.
Laitat miehen kertomaan erosta. Hän tämän sopan keitti.