Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

Vierailija
541/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mies on pystynyt poistamaan sinulle lähettämänsä ääniviestin?

Whatsappissa pystyy tekemään näin

ei ap

Ei kuuntelun jälkeen.

Kyllä muuten pystyy, mutta vaan hetken ajan! Kannattaa ihan kokeilla. Vaikka toinen kerkeää lukea tai kuunnella, niin tietyn ajan sisällä viestin pystyy poistamaan!

Vierailija
542/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?

Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?

Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!

No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.

Aha. Silti pikkujouluaikaan p.llua irtoaa aina vaan.

No sehän on oikein hyvä juttu, että vielä kelpaat tyydyttämään naisia. Muista sinäkin pitää kortsut mukana, ja pidä heppi puhtaana. 

Pikkujoulu sesongissa saa jokainen joka osaa vain sitä kysyä.

Rasvaatko heppisi Hep Greasella? Suosittelen Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa parisuhteessa olevista miehistä lähinnä sietää kumppaniaan. Vaihtamalla ei parane ja on se hyvä kun on kankkusessa joku jota panna.

Kerrohan vielä, kuinka monelta mieheltä olet kysynyt? Jos vain muutamalta tuttavaltasi, niin se nyt ei valitettavasti ole riittävän kattava otanta.

Pidän sellaista miestä, tai naista alhaisena surkimuksena, jos kumppaniaan vain sietää, mutta ei tee asialle mitään. Vai kertooko se siitä, että oma olemus ei olisi enää mikään hitti deittimarkkinoilla? Silti on otsaa haukkua puolisoa ja vinkua, miten suurta kärsimystä on elää hänen kanssaan. Minä en ainakaan pidättelisi hetkeäkään, jos puolisoni kertoisi, että vain vaivoin sietää minua. Naimisiin mennessäkin kysytään, että tahdotko. Jos tilanne muuttuu, on vain reilua lopettaa suhde ja lähteä. Silti, ei pidä kaataa kaikkea syytä toisen niskaan, koska omassa käytöksessäkin ja suhtautumistavassa on varmasti sanomista.

Vierailija
544/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?

Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?

Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!

No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.

Aha. Silti pikkujouluaikaan p.llua irtoaa aina vaan.

Huh siinä kohtaa kun p*llu jo irtoaa en koskisi. Suositan sukupuolitautien poliklinikkaa ja selibaattia. Senkin töhnämuna.

Vierailija
545/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi madaltaa pettämisen kynnystä ihan ratkaisevasti. Ennen kun dokasin, elämäni oli holtitonta ja ero tuli. Nyt uudessa avioliitossa olen ollut täysin raitis ja uskollinen 100%:sti jo 16 vuotta.

Liiallinen ja holtiton dokaaminen kertoo vain siitä, että ihminen ei ole kypsä asettumaan aloilleen tai on jotain ongelmaa, paha olla, jotain puuttuu, sisäinen rauha on hukassa (mun mielipide). Ikä ja kypsyminen, kenties sen oikean ja turvallisen kumppanin löytäminen yleensä korjaa ja muuttaa tilanteen, ei tosin läheskään kaikilla. Liian monet jäävät tuolle omituiselle kiertoradalle; aamulla herätään krapulassa jostain ja mietitään kuka siinä selän takana oikein nukkuu. Mutta illalla suihkun ja parin loiventavan jälkeen ollaankin jo valmiita aloittamaan bilerundi alusta taas. Todella kuluttavaa.

Kyllä se noin meni minulla. Olin alle 20v. solmiessani 1.avioliiton, eli melko kakara vielä. Nyt toisessa (kypsemmässä) liitossa ei tee mieli alkoholia. On ollut ihanaa elää raittiina ja uskollisena nämä lähimmät 16 vuotta.

Näin jatketaan edelleen.

Olen iloinen puolestasi, että olet löytänyt oman tiesi, onnen ja sitä kautta raittiin ja nautinnollisen elämän :) 

Vierailija
546/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vttu, varmaan tuollaisen jälkeen tullaan ensimmäiseksi avamaan ketju jonnekin Vauva-palstalle🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅

Mikä sun ongelma on? Hymiöstä päätellen ainakin pää vuotaa ja pahasti.

Vierailija
547/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buenas tardes kirjoitti:

Lopettakaa hyvät ihmiset (miehet ja naiset) se kännääminen! Pikkujoulut ovat kaikkein pahimmasta pe#seestä Kokemuksesta sanon, että hulluna humalassa minun tuli suollettua milloin mitäkin pa#kaa. Ei totuuden eikä järjen häivääkään! Mieheni oli hyvä ja pitkämielinen kun ei minua silloin jättänyt.

Nyt olen ollut yli 10 vuotta täysin raittiina ja elämä hymyilee. Lapsetkin ollaan saatu täysi-ikäisiksi.

Tällä hetkellä olemme lomareissulla Las Palmasissa. Jää rahaa matkoihin kun ei juo eikä polta. Kuntokin kohenee. Suosittelen lämpimästi kaikille!

P.S. On eri asia, jos ihminen sanoo ilkeästi ja loukkaavasti toiselle selvin päin. Silloin se tulee ottaa todesta ja kysyä tarkoitatko ihan tosissasi mitä sanot. Joskus suutuspäissään voi sanoa selvänäkin, mutta silloin on anteeksipyynnön paikka.

Humala ei ole mikään tekosyy sanoa mitä sattuu. Humalassa sanottu on yhtä paha kuin selvin päin.

Minua ei humalassa sanottu satuta läheskään yhtä paljon kuin selvänä. Koska itsekin olen ollut känniääliö ja suoltanut pskaa, jota kaikkea en edes muista mitä on tullut lärvistä päästettyä. Mikä pahinta, myös elämäni tyhmimmät teot olen tehnyt kännipäissäni. Nykyisin olen raitis.

T.vaimo ja äiti

Sinä et muista mitä olet suoltanut mutta ne muistaa kenelle olet sanasi osoittanut. Humalassa nimittelee just ne jotka eivät selvinpäin uskalla ottaa vastuuta sanoistaan ja helppo sitten pistää kaikki humalatilan ja muistamattomuuden piikkiin. Liiallinen määrä alkoholia ei sovi kenellekään, osalle ei pisarakaan.

Vierailija
548/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-avomies aikoinaan soitti kännissä mulle puhelun jossa haukkui mut aivan lyttyyn, luonteeni ja varsinkin ulkonäköni ja silloisen kehoni kuukausi kaksoisraskauden/lapsien syntymän jälkeen (haukkui myös vauvojen ulkonäön) . Mies totesi että ei olisi pitänyt alkaa vaatia lasta kun susta tuli "tuommoinen" + muuta kamalaa. Selvinpäin pyyteli anteeksi, mutta en pystynyt antamaan anteeksi koska olisin koko ajan epäillyt itseäni (ja miettinyt että kun mies vaikka kehuu selvinpäin ulkonäköäni tai luonnettani, että valehteleeko hän) ja minusta olisi tullut kuin äitini, herkkähermoinen lytätty masentunut/itsetuntoongelmainen ihminen (isäni toimesta) joka aina kännissä haukkui äitini sekä meidät lapset. Lähdin lasten kanssa ennen kuin siitä olisi tullut pahempaa. Olihan se rankkaa pienten kaksosten kanssa, mutta selvisin. 

Vierailija
549/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.

Tsemppiä.

Olet aika näköalaton.

https://fi.wiktionary.org/wiki/n%C3%A4k%C3%B6alaton

Vierailija
550/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja minusta olisi tullut kuin äitini, herkkähermoinen lytätty masentunut/itsetuntoongelmainen ihminen (isäni toimesta) joka aina kännissä haukkui äitini...

Äitisi haukkui itsensä?

Vierailija
551/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä kyllä routa porsaan kotiin ajaa!eri asia on jos otat vielä takaisin???

Vierailija
552/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ressuja🤔

Vierailija
553/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavamies. Kaikki ei saa koskaan kerrottua, että sitä reikää ei vain löydy enää. On kai kasvanut umpeen.

Vierailija
554/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ressuja🤔

Vierailija
555/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...

Aatteletko, että mies itse on yhä samassa kuosissa kuin teininä? Naisen kroppa nyt kumminkin muuttuu, kun on raskaana ja synnyttää ja imettää, sille ei mahda mitään. Jos rakkaus on kiinni ulkonäössä, se ei ole rakkautta ollut ensinkään.

Vierailija
556/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööri Roope kirjoitti:

Mahtavamies. Kaikki ei saa koskaan kerrottua, että sitä reikää ei vain löydy enää. On kai kasvanut umpeen.

Kuules Roope, jos oikeasti vähänkään olet tutustunut rööreihin, niin ap:n mies on löytänyt uuden röörin ja se kotona oleva ei enää kiinnosta. Tunnon tuskissaan ja pettäneenä, tai juuri pettämään menossa, haukkui naisensa. Siellä se pikkujoulujen uuden röörin haltijanaikkonen varmaan löi tahtia vieressä.

Mutta jokainen pää selviää aikanaan ja useimmiten se kotirööri kuitenkin halutaan pitää, kunhan raitis ilma ja kupillinen kahvia selkiyttää ajatukset. Taitaa kuitenkin olla jo liian myöhäistä. Tuo oli aika loukkaavaa.

Vierailija
557/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...

Aatteletko, että mies itse on yhä samassa kuosissa kuin teininä? Naisen kroppa nyt kumminkin muuttuu, kun on raskaana ja synnyttää ja imettää, sille ei mahda mitään. Jos rakkaus on kiinni ulkonäössä, se ei ole rakkautta ollut ensinkään.

Ja samalla lailla sen seuraavankin kroppa mahdollisesti käyttäytyy raskauksissa, eli taasko sama homma alusta?

Vierailija
558/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi madaltaa pettämisen kynnystä ihan ratkaisevasti. Ennen kun dokasin, elämäni oli holtitonta ja ero tuli. Nyt uudessa avioliitossa olen ollut täysin raitis ja uskollinen 100%:sti jo 16 vuotta.

Liiallinen ja holtiton dokaaminen kertoo vain siitä, että ihminen ei ole kypsä asettumaan aloilleen tai on jotain ongelmaa, paha olla, jotain puuttuu, sisäinen rauha on hukassa (mun mielipide). Ikä ja kypsyminen, kenties sen oikean ja turvallisen kumppanin löytäminen yleensä korjaa ja muuttaa tilanteen, ei tosin läheskään kaikilla. Liian monet jäävät tuolle omituiselle kiertoradalle; aamulla herätään krapulassa jostain ja mietitään kuka siinä selän takana oikein nukkuu. Mutta illalla suihkun ja parin loiventavan jälkeen ollaankin jo valmiita aloittamaan bilerundi alusta taas. Todella kuluttavaa.

Kyllä se noin meni minulla. Olin alle 20v. solmiessani 1.avioliiton, eli melko kakara vielä. Nyt toisessa (kypsemmässä) liitossa ei tee mieli alkoholia. On ollut ihanaa elää raittiina ja uskollisena nämä lähimmät 16 vuotta.

Näin jatketaan edelleen.

Olen iloinen puolestasi, että olet löytänyt oman tiesi, onnen ja sitä kautta raittiin ja nautinnollisen elämän :) 

~Kiitos! :)

Vierailija
559/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitenkään mahdollista keskustella ennen kuin perhe perustetaan, että kapakat ym. viinan kanssa läträämiset pitää jättää, jopa ne surullisen kuuluisat PIKKUJOULUTKIN !

Vierailija
560/649 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä ressuja🤔