Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

Vierailija
601/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajalle paljon jaxuhaleja ja tsemppiä! kyllä elämä kantaa!

Vierailija
602/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha ulvoa mistään aloittajan painosta. Painoin 42 kg kun eksäni petti minua yli satakiloisen ja kymmenen vuotta vanhemman serkkuni kanssa ihan selvin päin. Eipä siis laihuus auttanut.

Miestäsi et voinut ainakaan haukkua ulkonäkökeskeiseksi paskiaiseksi.

Oletko aivan varma, että tuo 42-kiloinen on kuumemman näköinen kuin satakiloinen🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha ulvoa mistään aloittajan painosta. Painoin 42 kg kun eksäni petti minua yli satakiloisen ja kymmenen vuotta vanhemman serkkuni kanssa ihan selvin päin. Eipä siis laihuus auttanut.

Ja minä olin normaalipainoin 20v kun ex petti jonkun neljävitosen yh hevosen naaman kanssa ja selvinpäin ja monta kertaa.

Ei taida naiset ymmärtää, että miehet tuntee oman paremmuuutensa (ja vertailee muihin miehiin itseään) sen kautta, kuinka hyvin saa kaadettua naisia sänkyynsä. Jotkut miehet jatkaa tätä seurustelunkin aikana jos kokevat olevansa niin hyviä, että riskit tulla jätetyksi pieniä vaikka jäisivät kiinnikin - nautinto on vaan niin suurta kun saa eri naisia polkea, sama kuin pääsisi koeajolle eri urheiluautoilla. Silti mies voi rakastaa vaimoaan, kyse on vain siitä seksistä muiden kanssa ja  parammuuden tunteesta kanssamiehiin verrattuna. Eli haluaa edelleen sinkkuuden ja seurustelun kummatkin hyvät puolet.

Miehet sitten ymmärtävät että se rakkauden horiseminen ei riitä, jos käy polkemassa muita naisia. Ainakin minä pistin pihalle, ja seuraava, useamman lapsen yksinhuoltaja hoiti sitten isäviikonloppuisin lastamme ja nosteli lapsen isää seinälle. Siis mä nautin niin paljon omasta vapaudestani, ja siitä että tämä pilden perässä ravaaja oppi hyvät tavat ison naisen käsittelyssä. Ei varmaan uskaltanut pieraistakaan ilman lupaa. Vihdoin joku viitsi pistää ojennukseen.

Itse edelleen sinkku;  miksi vaihtaa monen miehen ihailu yhden välinpitämättömyyteen...

Vierailija
604/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?

Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?

Ihan parasta p.llunmetsästys sesonkia. Kyllä irtoaa!

No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.

Aha. Silti pikkujouluaikaan p.llua irtoaa aina vaan.

Näinpä, te miehet olette niin helppoja, että olette aina otettavissa silloin kun mieli tekee. 

Tämä on kyllä täysin totta. Miehet on helppoja. Seksiä tai vaan miehen huomiota haluava edes kohtuu hyvännäköinen nainen saa sitä kyllä aina kun haluaa.

Vierailija
605/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi tainnut olla kuitenkin viisainta pitää huolta kropastaan...

Aatteletko, että mies itse on yhä samassa kuosissa kuin teininä? Naisen kroppa nyt kumminkin muuttuu, kun on raskaana ja synnyttää ja imettää, sille ei mahda mitään. Jos rakkaus on kiinni ulkonäössä, se ei ole rakkautta ollut ensinkään.

Voi siitä silti huolta pitää. Suinkaan kaikki naiset ei levähdä saatuaan lapsen.

Mitä sinä teit, kun et saanut suonikohjuja, raskausarpia, roikkuvaa alavatsaa tai riippuvia rintoja?

Minä en ainakaan tehnyt mitään, paitsi lapset suht nuorena mikä ehkä vaikuttaa asiaan. En toisaalta myöskään lihonut lasten myötä. Tosin geeneillä taitaa olla vaikutusta asiaan, sekä siihen miten helposti painoa kertyy että siihen tuleeko raskausarpia, riippurintoja jne. ongelmia.

Vierailija
606/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monta eroa mahtaa vuosittain tulla riekkumajuhlista nimeltä PIKKUJOULUT ?

Miksi joulu-sanaa pitää halventaa tuollaisessa yhteydessä, jonka kanssa sillä ei ole mitään tekemistä ?

No me naiset usein ajatellaan niin, että me otetaan se saalis, kun halutaan mun...joten sun ylemmyydentuntoisuus on aika aiheetonta. Katsos kun siellä onkalossa on hermoja ja tunto, ja sillä tuntee nautintoa. Ei me miesten halujen mukaan toimita.

Näinpä, te miehet olette niin helppoja, että olette aina otettavissa silloin kun mieli tekee. 

Ei se meitä haittaa yhtään. Saadaan tyhjentää pallimme. Se on parhautta.

Vierailija
607/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pikkujouluissa hyvinkin härskejä. Niihin valmistautuminen alkaa jo syyskuussa ja kaikki mahdolliset (ja mahdottomat) keinot kehiin saalista saadakseen.

Sitten monissa kodeissa itketään kun isin pää selviää..😭

Miksi luulet että naiset tarvitsee mitään erityisiä keinoja ja valmistautumista löytääkseen seksikumppanin? Sen kuin vaan ilmaisee olevansa halukas, niin miehet alkaa suorittaa soidinmenoja ja kilpailla huomiosta kuin luontodokumentissa konsanaan.

Vierailija
608/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestäsi et voinut ainakaan haukkua ulkonäkökeskeiseksi paskiaiseksi.

Oletko aivan varma, että tuo 42-kiloinen on kuumemman näköinen kuin satakiloinen🤔

Täysin varma.

Vierailija
609/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pikkujouluissa hyvinkin härskejä. Niihin valmistautuminen alkaa jo syyskuussa ja kaikki mahdolliset (ja mahdottomat) keinot kehiin saalista saadakseen.

Miksi luulet että naiset tarvitsee mitään erityisiä keinoja ja valmistautumista löytääkseen seksikumppanin? Sen kuin vaan ilmaisee olevansa halukas, niin miehet alkaa suorittaa soidinmenoja ja kilpailla huomiosta kuin luontodokumentissa konsanaan.

Tämän takia monesti ihmettelenkin, miksi niitä paskoja miehiä sitten otetaan. Ihan itse saadaan valita "parhaat" päältä ja saadaan sitten mitä saadaan.

Vierailija
610/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten haluatte silittelyjä ja hierontaa ja sylikkäin nukkumista? Ja miksi alatte horista jostain yhteisestä tulevaisuudesta? Ei kiinnosta.

Vierailija
611/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ääniviesti voi olla yli 20 min.. joku vatsap vai mikä

Vierailija
612/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olin normaalipainoin 20v kun ex petti jonkun neljävitosen yh hevosen naaman kanssa ja selvinpäin ja monta kertaa.

Ei taida naiset ymmärtää, että miehet tuntee oman paremmuuutensa (ja vertailee muihin miehiin itseään) sen kautta, kuinka hyvin saa kaadettua naisia sänkyynsä. Jotkut miehet jatkaa tätä seurustelunkin aikana jos kokevat olevansa niin hyviä, että riskit tulla jätetyksi pieniä vaikka jäisivät kiinnikin - nautinto on vaan niin suurta kun saa eri naisia polkea, sama kuin pääsisi koeajolle eri urheiluautoilla. Silti mies voi rakastaa vaimoaan, kyse on vain siitä seksistä muiden kanssa ja  parammuuden tunteesta kanssamiehiin verrattuna. Eli haluaa edelleen sinkkuuden ja seurustelun kummatkin hyvät puolet.

Sama naisillakin.

Vierailija
613/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu, mikä on tilanne?

Vierailija
614/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
615/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Think positive.

Rikkiä voi käyttää kautsun vulkanoimiseen.

Vierailija
616/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan paskoja. Hyvä, et pääsit eroon.

Vierailija
617/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten haluatte silittelyjä ja hierontaa ja sylikkäin nukkumista? Ja miksi alatte horista jostain yhteisestä tulevaisuudesta? Ei kiinnosta.

Jotta saataisiin samalta naiselta useamman kerran. Tietysti. Siinä säästää aikaa ja sitä jää sitten muuhunkin kivaan.

Vierailija
618/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, huhuu, mikä on tilanne?

Kiereskelen yhä kippurassa olkkarin matolla.

Vierailija
619/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia monesti ihmettelenkin, miksi niitä paskoja miehiä sitten otetaan. Ihan itse saadaan valita "parhaat" päältä ja saadaan sitten mitä saadaan.

Luuletko, että kumppani valitaa pikkujoulujen jokapaikanhöylien joukosta? Joku taso naisilla sentään on.

Vierailija
620/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä näet, et voi oikeasti tietää mitä mies ajattelee naisestaan. Nämä kuule on ihmisen kanssa vaikka oksennusta pidätellen koska on niin laiskoja eroamaan ja toisekseen kodinhoitopalvelut kyllä kelpaa ja laskujen maksaja. Sinä sentään sait tietää totuuden, moni on parisuhteessa ja luulee että puoliso rakastaa häntä vaikka toinen pidättelee inhoa ja vihaansa.

Suurin osa meistä parisuhteessa olevista miehisä lähinnä siedämme kumppaniamme. 

Itse olet kumppanisi valinnut ! Olisit tehnyt paremman valinnan, ei tarvitsisi sietää. Sinä olet varmaan omasta mielestä täydellinen ja virheetön kumppani .  Miksi kuluttaa vuosia huonossa suhteessa ? Erota voi asiallisesti.