Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

Vierailija
621/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet täällä kommentoivat, että itse olet miehesi aikoinaan valinnut, mitäs valitsit huonon. Ihmiset kuitenkin muuttuvat vuosien mittaan ja aina ei suhteen alussa ole helppoa huomata varoitusmerkkejä. Kyllä se k-päisyys voi tulla esiin ihan vasta silloinkin, kun on lapset ja talot jo yhdessä hankittu.

Toinen asia mitä täällä epäillään, että aloitus olisi keksitty ja että ei tällaista tapahdu. Kyllä tällaista vaan tapahtuu . Oma mies oli aivan selvinpäin, kun kertoi minulle,  että hänellä ei ole koko yhdessäoloaikanamme (17 vuotta) ollut minua kohtaan mitään tunteita. Mitäpä siihen muuta toteamaan kuin OK. Tämän ilmoituksen myötä miehen käytös muuttui erittäin myrkylliseksi. Ikinä en olisi uskonut, että olen tässä tilanteessa. Kaiken lisäksi vaikuttaa tällä hetkellä siltä, että edessä tulee olemaan varsin riitaisa ero asianajajineen ja huoltajuusriitoineen. Jep jep, eipä tarvitse laulaa sitä kliseistä "erosimme ystävinä" -virttä.

Ap:lle paljon voimaa ja armoa itseään kohtaan. Myös muille näiden törkeiden temppujen kohteiden joutuneille lähetän lämpimiä ajatuksia. Me selviämme, päivä kerrallaan.

Vierailija
622/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju on täynnä ap:n miehen haukkumista ja ap:n puolustelua? Ootteko ajatelleet, että ehkä ap ansaitsi palautteen?

t. lihavan ja v-mäisen naisen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat tulla lopputulemaan et se ei ollukaan yhtään huono homma. Älä itseäs nyt soimaa. Oot vahvasti oma itses

Vierailija
624/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä ketju on täynnä ap:n miehen haukkumista ja ap:n puolustelua? Ootteko ajatelleet, että ehkä ap ansaitsi palautteen?

Tapa jolla palaute annettiin ei ollut asiallinen. Tapa jolla vaimolle puhuttiin viestissä ei ollut rakentava tai kunnioittava.

Lainaamani kirjoittajakin voisi kertoa tunteistaan vaimolleen mutta asiallisesti.

Vierailija
625/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa jolla palaute annettiin ei ollut asiallinen. Tapa jolla vaimolle puhuttiin viestissä ei ollut rakentava tai kunnioittava.

Lainaamani kirjoittajakin voisi kertoa tunteistaan vaimolleen mutta asiallisesti.

Juuri näin.

Jos jokin asia parisuhteessa tai puolison tavoissa vaivaa, palautteen voi antaa rakentavasti toista arvostaen, rakastaen ja huolestuneesti huomioiden.

Meillä tilanne on toisinpäin ja mielestäni puolisoni otti asian esille hyvin hillitysti. Kun ylipaino vaikuttaa kuorsaamisen kautta hänen hyvinvointiinsa, kyllä minä huolestuin itseni lisäksi myös hänestä ja hänen jaksamisestaan. Meillä sovittiin yhteiset iltakävelyt. Hänkin oli heti mukana, että voisi ulkoilla minun kanssani.

Vierailija
626/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloittajan tarina on keksittyä juttua , joten lopetetaanko NYT kommentit ja jäädään odottamaan seuraavia "meheviä" tarinoita, jolloin saadaan taas pähkäillä, onko faktaa vai fiktiota vai sekä että.

Jotkut reppanat nauttivat siitä, että kirjoittelevat tänne puuta heinää elämästään?

Miten sinä otat tällaiset noin vakavasti? Kutsut muita reppanoiksi, mutta itse hääräilet tuohtuneena ja ilman mitään kunnollista syytä kyyläämässä ja analysoimassa muiden tekemisiä. Aika reppanan touhua oma toimintasi. Ja yrität siellä vielä ohjailla muita; "lopetetaan nyt kommentit" ;D

Itse ainakin luen kuin satua, vailla mitään vakavuutta tai todesta ottamista. Älä hyvä ihminen stressaa noin, vaan kanavoi energiasi hyviin asioihin, sinulle mieluisiin. Ei tämä hupailu ketään vahingoita ja ihan vapaaehtoistakin on. Tuntuu siltä, että sulla on nyt joku ongelma, eikä se liity tähän aloitukseen mitenkään.

Vierailija
627/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielläkin yksi saamaton, katkeroitunut ja yksinäisyyden pelkoa poteva "mies" joka ei erota uskalla, vaan tyytyy.

Vierailija
628/649 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on jotenkin tosi vammaisia ihmisiä kommentoimassa ku tietää millainen rasitus naisen kropalle esim raskaus kokonaisuudessaan on.. ei paljoa näytä älykapasiteettia joltain ihmisiltä löytyvän.. ja se on tilanteena "rasitus" kaikille raskaana oleville ja jotakuta oikeesti kiinnostaa pari lisäkiloa tai raskausarvet kun kai se nyt vaikuttaa siihen mahaan, ku sitä venytetään jne jne.. miehen sietäs pitää hyvänä et nainen jaksaa tehdä sen työn siinä, ei niistä miehistä varmaa kovin monesta olis samaan yltämään. Et kyl sanoisin et terveen lapsen antaminen toiselle on oikeesti saavutus mitä pitäs jengin kunnioittaa eikä jauhaa tollasta määrää paskaa toisten naisten kropista mitä täällä, huh huh. Vauvapalstalla luulis et toisilta naisilta vois saada ymmärrystä mutta eipä näköjään, aivan kauheita kommentteja huh huh.. ettei mitään kunnioitusta sitä suoritusta kohtaan näköjään keneltäkään (vastaa oikeasti maratonia fyysisen rasituksen tasoltaan plus miten tiukkaa ruokavaliota raskaana ollessa noudatetaan yms yms). Ketä oikeesti kiinnostaa, jos se nyt on tai ei ole vaikuttanut ulkonäköön et pääasia on terve lapsi ja kuitenkin et nainen selvinnyt siitä raskaudesta et ennen on asiat siinäkin suhteessa olleet täysin toisin et edes hengissä selviytyminen siitä ei ollut taattua ... Ja kiinnostihan se sama nainen joskus tasan samaa miestä seksuaalisesti, et mitä nyt niin hirveää on voinu raskaudesta seurata et ei ihminen nyt siitäkään täysin toiseksi muutu... Eiköhän kyseessä oo puhdas idiootti koko mies, eikä nainen ja hänen olemuksensa ollenkaan.

Vierailija
629/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet täällä kommentoivat, että itse olet miehesi aikoinaan valinnut, mitäs valitsit huonon. Ihmiset kuitenkin muuttuvat vuosien mittaan ja aina ei suhteen alussa ole helppoa huomata varoitusmerkkejä. Kyllä se k-päisyys voi tulla esiin ihan vasta silloinkin, kun on lapset ja talot jo yhdessä hankittu.

Toinen asia mitä täällä epäillään, että aloitus olisi keksitty ja että ei tällaista tapahdu. Kyllä tällaista vaan tapahtuu . Oma mies oli aivan selvinpäin, kun kertoi minulle,  että hänellä ei ole koko yhdessäoloaikanamme (17 vuotta) ollut minua kohtaan mitään tunteita. Mitäpä siihen muuta toteamaan kuin OK. Tämän ilmoituksen myötä miehen käytös muuttui erittäin myrkylliseksi. Ikinä en olisi uskonut, että olen tässä tilanteessa. Kaiken lisäksi vaikuttaa tällä hetkellä siltä, että edessä tulee olemaan varsin riitaisa ero asianajajineen ja huoltajuusriitoineen. Jep jep, eipä tarvitse laulaa sitä kliseistä "erosimme ystävinä" -virttä.

Ap:lle paljon voimaa ja armoa itseään kohtaan. Myös muille näiden törkeiden temppujen kohteiden joutuneille lähetän lämpimiä ajatuksia. Me selviämme, päivä kerrallaan.

Eli elelit siis 17 vuotta! miehen kanssa, jolla ei ollut tunteita sua kohtaan. Miten sä et voinut huomata tommosta? 

Vierailija
630/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei korppi korpin silmää noki...

Vierailija
631/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

Jos jokin asia parisuhteessa tai puolison tavoissa vaivaa, palautteen voi antaa rakentavasti toista arvostaen, rakastaen ja huolestuneesti huomioiden.

Ihan niin kuin monet naistet tekee kuukautisraivonsa aikana.

Vierailija
632/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua että vaimoa "siedetään". Senkun pistää eron vireille, ei tartte sietää vaimoa ja voi paskaset kalsarinsa ja haisevat sukkansa pestä ihan itse + vääntää safkat ja tietenkin vedellä handuun. Se on käsittääkseni se vaihtoehto vaimon sietämiselle, kun ei peiliin ymmärretä katsoa. Onneksi olen asunut yksin jo pitkään, ilma on raikas koska en piere eikä haise hieltä, nukkuakin saa kun ei kukaan huutokuorsaa vieressä.

Vierailija
633/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua että vaimoa "siedetään". Senkun pistää eron vireille, ei tartte sietää vaimoa ja voi paskaset kalsarinsa ja haisevat sukkansa pestä ihan itse + vääntää safkat ja tietenkin vedellä handuun. Se on käsittääkseni se vaihtoehto vaimon sietämiselle, kun ei peiliin ymmärretä katsoa. Onneksi olen asunut yksin jo pitkään, ilma on raikas koska en piere eikä haise hieltä, nukkuakin saa kun ei kukaan huutokuorsaa vieressä.

Jospa ne tekee sitä samoista syistä, kun naiset jotka kattelee paskoja miehiään. Osaatko kertoa, mitä nää syyt vois olla?

Vierailija
634/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli elelit siis 17 vuotta! miehen kanssa, jolla ei ollut tunteita sua kohtaan. Miten sä et voinut huomata tommosta? 

Eri. Eihän ukot muista/myönnä että mitään tunteita alunperinkään/koskaan ole ollutkaan, hormoonihuuruissaan kun uusi pimpsa tiedossa. Itsekin muistan miten exäni oli innoissaan minusta, mutta 20v myöhemmin ei muka mitään ollut ollutkaan kun joku oli hänestä kiinnostunut. Itsepetosta.

Vierailija
635/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne tekee sitä samoista syistä, kun naiset jotka kattelee paskoja miehiään. Osaatko kertoa, mitä nää syyt vois olla?

Arvelen, että yhteiset velat ja lapset. Eivät minua estäneet kylläkään, mutta joillain ei rohkeus riitä, mukavuudenhalu kuuluu olevan syynä vanhemmilla pareilla. Siinähän näivettyvät, hölmöä kuunella valitusta.

Vierailija
636/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille, lähinnä pohdin miten selittäisin eron lapsille

- Ap

Ehkä isukin pitäisi kertoa se!

Vierailija
637/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloittajan tarina on keksittyä juttua , joten lopetetaanko NYT kommentit ja jäädään odottamaan seuraavia "meheviä" tarinoita, jolloin saadaan taas pähkäillä, onko faktaa vai fiktiota vai sekä että.

Jotkut reppanat nauttivat siitä, että kirjoittelevat tänne puuta heinää elämästään?

Löysääs nyt vähän sitä pipoa. Oli totta tai ei, tämän keskustelun seuraaminen on viihdyttävää, ja viihdettähän näiltä keskustelupalstoilta haetaan. Erityisen viihdyttävää on lukea näitä vainoharhaisia kommentteja siitä, miten tyhmiä olemme, kun uskomme kaiken. Itsetuntoni ei kärsi siitä yhtään, jos joku on keksinyt tämän jutun ja hihittelee nyt jossain yksinään, että saipas huijattua. 

Vierailija
638/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös potentiaalisiin provoihin on hauska suhtautua tyylillä "Jospa kuitenkin." Trolleja käräyttelevien huutelijoiden kommentit eivät tuo minkäänlaista lisäarvoa ketjulle, saati avaa kenenkään silmiä, sivuutan ne peukuttamatta

Vierailija
639/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös potentiaalisiin provoihin on hauska suhtautua tyylillä "Jospa kuitenkin." Trolleja käräyttelevien huutelijoiden kommentit eivät tuo minkäänlaista lisäarvoa ketjulle, saati avaa kenenkään silmiä, sivuutan ne peukuttamatta

Nuo on varmaan huudelleet jo eka luokalla, kun opettaja on ideoinut satunäytelmän joulujuhliin esitettäväksi, että idiootit, ei ole totta, ja te uskotte kaiken mitä opettaja sanoo...lapsuudesta tuollainen käytösmalli tulee, omilta laiminlyöneiltä vanhemmilta. Alkoholismia, väkivaltaa, riitoja. Kaikki näkyy näillä palstoilla.

Vierailija
640/649 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lopeteta. Tämä on oikein viihdyttävää.