Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen
Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.
En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lankeattekin näin ilmiselvään provoon. =D
Onko nyt edes pikkujoulukausi?Eri/sivuhuomautus: pikkujoulut pidetään silloin kun se firman/seuran/yhdistyksen enemmistölle sopii, oli -kausi tai ei. Meillä esim. pidettiin kerran pikkujoulut helmikuussa. Varsin todennäköistä on pitää pikkujoulut marraskuussa ja joillain voi olla todella monet kännijuhlat tiedossa. Pskin vuodenaika silloin kun vielä kaupparatsun kanssa kaikki oli yhteistä.
Juuri näin. Pikkujoulukausi alkaa jo lokakuun lopussa, huippu on marraskuussa ja jotkut tosiaan pitävät vasta alkuvuodesta. Tänä vuonna omassa duunipaikassa pikkujoulut on ensi tammikuussa.
Mutta koska alkaa provokausi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoi kun tuli kotio?
Olipa kolleegalla kiinteät rinnat.
Kääks kirjoitti:
Muistakaa eroon ajautuneet: lapset EIVÄT lähde kotoa, erotettu vanhempi ei lähde ilman lapsia.
Lähtijä on eroava. Muistakaa tehdä ositus.
vuokrakämpässä asuu
roposten jakamisessa ei ongelmaa
lienee lompakkoloinenkin kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka osa naisista voi olla näinkin helposti vedätettäviä?
Etkö ymmärrä, että aloituksen tyyppinen tilanne on täysin mahdollinen, oli se keksitty tai ei. Ainakin itse keskustelen aiheesta laajemminkin, ja on mielenkiintoista lukea saman kokeneita ja saada uutta näkökulmaa. Unohdan usein jossain vaiheessa koko aloituksen, ja vaikka useimmiten huomaankin jo alkuvaiheessa sen olleen selvä provo, jatkan silti. Monet toimii varmaan samoin.
Jos aloitus olisi täysin mahdoton irl, ei sellaiseen kukaan vastaisikaan mitään. Mitä sinua se haittaa, että täällä palstaillaan, on aloitus sitten totta tai ei. Kaikesta voi puhua ja oppia, vaikka ei lähtökohdassa olisikaan ketään oikeaa henkilöä tosissaan. Tämä on useimmille pelkkää hupia. Mitä tämä oikein sinulle on, kun tunget vain kommenttien väliin sössöttämään omiasi? Ei ne ketään kiinnosta, jokainen kirjoittelee, kun sattuu huvittamaan ja jotkut vaan, kun haluavat tappaa aikaa. Halpaa huviahan tämä vain on. Enemmänkin ihmetyttää mitä te provon huutelijat tästä hyödytte?? Vaikutat aikalailla tyhjäpäiseltä, huutelet vaan muille, eikä itsellä ole mitään mielipidettä mistään.
Nonnii, aloitus on selvä provo, mutta katsopas vaan, kun jutustelu senkus jatkuu. Ei sun enää siis tarvitse välispiikkejä laittaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ylläolevista kirjoittajista en ole minä. Nyt mieheltä tuli viestiä että nukkui 'työkaverinsa' luona ja tulee piipahtamaan kotona iltapäivällä, ei noteerannut mitenkään poistamaansa viestiä. Minusta tämä näyttää olevan taputeltu juttu, vuokrasopimus on omissa nimissäni joten aion järjestää miehelle häädön niin pian kuin mahdollista (saa nukkua työkaverinsa luona tästedes).
Kiitos vielä tuhannesti vinkeistä kirjoittajille.
- Ap
Perheeisä, jolla on alakouluikäisiä lapsia, jää pikkujoulureissulle, haukkuu vaimon ääniviestillä kännissä ja ilmoittaa tulevansa piipahtamaan kotona iltapäivällä.
Tälle satutarinalla tulee satoja alapeukutuksia ja myötätuntoisia viestejä. Halu uskoa miehen/miesten saatanallisuuteen on niin isoa tällä palstalla, että ihmetyttää. Minkälaista teidän elämä on? Missä teitä kasvaa?
En varmasti ole ainoa keski-ikäinen, joka on kuullut vastaavia tarinoita ihan tosielämässä sen verran monta kertaa, että ei ole ollenkaan mahdotonta uskoa, että aplle todella kävi näin.
Ex-puolisoni juodessaan usein sai sellaisen vaihteen päälle, että kaikki elämässä oli vialla, varsinkin minä. Ei se ollut asia, josta viitsin kovin monelle avautua, en oikeastaan edes läheisimmille ystäville.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että sadat torspot lankeavat edelleen vuonna 2022 näihin täysin alkeellisiin ja helposti tunnistettaviin provoihin.
Tällä palstalla pyörii koko kansakunnan sinisilmäisin ja yksinkertaisin väestönosa.
Ja vihaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka osa naisista voi olla näinkin helposti vedätettäviä?
Etkö ymmärrä, että aloituksen tyyppinen tilanne on täysin mahdollinen, oli se keksitty tai ei. Ainakin itse keskustelen aiheesta laajemminkin, ja on mielenkiintoista lukea saman kokeneita ja saada uutta näkökulmaa. Unohdan usein jossain vaiheessa koko aloituksen, ja vaikka useimmiten huomaankin jo alkuvaiheessa sen olleen selvä provo, jatkan silti. Monet toimii varmaan samoin.
Jos aloitus olisi täysin mahdoton irl, ei sellaiseen kukaan vastaisikaan mitään. Mitä sinua se haittaa, että täällä palstaillaan, on aloitus sitten totta tai ei. Kaikesta voi puhua ja oppia, vaikka ei lähtökohdassa olisikaan ketään oikeaa henkilöä tosissaan. Tämä on useimmille pelkkää hupia. Mitä tämä oikein sinulle on, kun tunget vain kommenttien väliin sössöttämään omiasi? Ei ne ketään kiinnosta, jokainen kirjoittelee, kun sattuu huvittamaan ja jotkut vaan, kun haluavat tappaa aikaa. Halpaa huviahan tämä vain on. Enemmänkin ihmetyttää mitä te provon huutelijat tästä hyödytte?? Vaikutat aikalailla tyhjäpäiseltä, huutelet vaan muille, eikä itsellä ole mitään mielipidettä mistään.
Nonnii, aloitus on selvä provo, mutta katsopas vaan, kun jutustelu senkus jatkuu. Ei sun enää siis tarvitse välispiikkejä laittaa ;D
Jutustelu jatkuu mielikuvitus maailmassanne. Hyvää viihdettähän tää on taas ollut. Koska kyseessä keskustelupalsta, voin kirjoitella ihan vapaasti. Vaikka se ei sua miellyttäisikään. Hyppäät vaan mun kirjoitukset ylitse. Sua tuntuu mun kirjoitus kuitenkin kiinnostavan, koska vaivauduit siihen vastaamaan.
Mitä uutta näkökulmaa olet tähän provoaloitukseen nyt saanut? Toimitko seuraavassa provossa jollain muulla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ylläolevista kirjoittajista en ole minä. Nyt mieheltä tuli viestiä että nukkui 'työkaverinsa' luona ja tulee piipahtamaan kotona iltapäivällä, ei noteerannut mitenkään poistamaansa viestiä. Minusta tämä näyttää olevan taputeltu juttu, vuokrasopimus on omissa nimissäni joten aion järjestää miehelle häädön niin pian kuin mahdollista (saa nukkua työkaverinsa luona tästedes).
- Ap
Perheeisä, jolla on alakouluikäisiä lapsia, jää pikkujoulureissulle, haukkuu vaimon ääniviestillä kännissä ja ilmoittaa tulevansa piipahtamaan kotona iltapäivällä.
Tälle satutarinalla tulee satoja alapeukutuksia ja myötätuntoisia viestejä. Halu uskoa miehen/miesten saatanallisuuteen on niin isoa tällä palstalla, että ihmetyttää. Minkälaista teidän elämä on? Missä teitä kasvaa?
En varmasti ole ainoa keski-ikäinen, joka on kuullut vastaavia tarinoita ihan tosielämässä sen verran monta kertaa, että ei ole ollenkaan mahdotonta uskoa, että aplle todella kävi näin.
Ex-puolisoni juodessaan usein sai sellaisen vaihteen päälle, että kaikki elämässä oli vialla, varsinkin minä. Ei se ollut asia, josta viitsin kovin monelle avautua, en oikeastaan edes läheisimmille ystäville.
Niinpä. Mun ex leperteli ensin äidilleen, kuinka ei malta odottaa, että vauva syntyy. Veti sitten illalla kaverinsa luona pullon viinaa päähänsä (oisko jotain muutakin tarjottu, niin sekaisin oli), kysyi kotiin tullessa kuka oikein olen ja alkoi potkia mun mahaa. Siitä sitten vaan turvakotiin ja elämä uusiksi.
Noin se käy, suit sait, kun esim. delirium iskee. Vuosien patoutumat voivat siis ihan hyvin kiteytyä yhteen ainoaan puhelinviestiin, kunhan saa hieman stimulanssia.
Eipä todellakaan malttanut odottaa vauvan syntymistä. Onneksi kuitenkin syntyi ajallaan ja terveenä. Mies heitti henkensä vuoden päästä, viina vei lopullisesti. Säästyin monelta mielipahalta, ehkä jopa paljon pahemmiltakin tilanteilta. Alkoi piilojuomisella, joka paheni tosi nopeasti. Muut aineet ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustakaapa miehet ihan oma palsta, jossa otatte ihan avoimesti ja tyhjentävästi kantaa naisista ja heidän edesottamuksistaan. Sen haluaisin luettavakseni. Sanotte vaan sitten, jos joku vanhapiika eksyy sinne, että "mitä tuo täällä tekee"....
Ei me tarvita siihen mitään omaa palstaa. Sen voi tehdä täällä, koska keskustelun taso sopii siihen täydellisesti.
Mä en vaan voi lopettaa ihmettelemästä, kuinka te joka kerta tartutte näihin provosyötteihin. Miksi ette voi tajuta, milloin joku pilailee kustannuksellanne.
Niinpä. "mies teki sitä ja tätä" -aloituksia varmasti moni MIES tekee ihan läpällä saadakseen fem*kot raivon valtaan ja loppupäivä sitten nauretaan maha kippurassa.
Jos naisena kirjoittaa, että ei sheivaa mitään ruumiinosaa vaan kainalot ja sääretkin saa kasvaa karvaa ihan rauhassa, niin miehet tärisee ihan raivon vallassa ja haukkuu naisen näppäimistö savuten.
Tämä onkin keskustelupalsta ja mielipiteitä on erilaisia. Miksi vaan "anna rehottaa" mielipiteet ovat hyväksyttyjä? Miksi edes pitää kertoa koko kansalle, jos ei halua sheivata? Ja oikeasti tilanne olisi niin päin, että naiset haukkuu miehet tämmösessä ketjussa pedofiileiksi.
Enpä ole vielä kertaakaan lukenut tuollaista, kun aiheena on ollut sääri- ja kainalokarvojen sheivaaminen.
Ohis. Olen taas itse varmaan jokaisessa sheivaamista sivuavassakin ketjussa täällä törmännyt siihen että miehet vinkuu naisten olevan siedettävän näköisiä vain sheivattuina, mutta sheivattu mies näyttää pikkupojalta ja sheivattu nainen ei tietenkään näytä pikkutytöltä vaan on "normaalia HYGIENIAA" harjoittava nainen näiden mielestä.
Minä ainakin saan tuon tuosta kuulla ties mitä haukkuja, kun miehen känni ylittää tietyn pisteen.
Ap:n kuulemat nyt eivät oikeastaan ole pahoja siihen verrattuna.
Olen itsekin joskus tänne kirjoittanut, mutta ne poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saan tuon tuosta kuulla ties mitä haukkuja, kun miehen känni ylittää tietyn pisteen.
Ap:n kuulemat nyt eivät oikeastaan ole pahoja siihen verrattuna.
Olen itsekin joskus tänne kirjoittanut, mutta ne poistetaan.
No hyvänen aika, tee asialle jotain. Elämässä ei jaeta mitään kuka kestää pahimman paskan -palkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Niinpä. Mun ex leperteli ensin äidilleen, kuinka ei malta odottaa, että vauva syntyy. Veti sitten illalla kaverinsa luona pullon viinaa päähänsä (oisko jotain muutakin tarjottu, niin sekaisin oli), kysyi kotiin tullessa kuka oikein olen ja alkoi potkia mun mahaa. Siitä sitten vaan turvakotiin ja elämä uusiksi.
Noin se käy, suit sait, kun esim. delirium iskee. Vuosien patoutumat voivat siis ihan hyvin kiteytyä yhteen ainoaan puhelinviestiin, kunhan saa hieman stimulanssia.
Eipä todellakaan malttanut odottaa vauvan syntymistä. Onneksi kuitenkin syntyi ajallaan ja terveenä. Mies heitti henkensä vuoden päästä, viina vei lopullisesti. Säästyin monelta mielipahalta, ehkä jopa paljon pahemmiltakin tilanteilta. Alkoi piilojuomisella, joka paheni tosi nopeasti. Muut aineet ohessa.
Eri. Kohta joku dorka ilmoittaa tämänkin oleva vain provo ja vilkkaasta mielikuvituksesta johtuvaa. Onhan se kovaa päästää tietoisuuteensa että jotkut oikeasti ovat tuollaisia. Minua potkaistiin ristiselkään kun odotin lasta. Kun nainen on heikoimmillaan se vtuttaa tietynlaisia miehiä vaikka suojellahan heidän pitäisi.
Mitä kummaa tossa on? Eukko huutaa ton saman mulle joka toinen viikonloppu. Varsinkin viikko ennen menkkoja olen suurin kusipää ja rumin ihminen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa tossa on? Eukko huutaa ton saman mulle joka toinen viikonloppu. Varsinkin viikko ennen menkkoja olen suurin kusipää ja rumin ihminen maailmassa.
Jss, ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta, että sadat torspot lankeavat edelleen vuonna 2022 näihin täysin alkeellisiin ja helposti tunnistettaviin provoihin.
Tällä palstalla pyörii koko kansakunnan sinisilmäisin ja yksinkertaisin väestönosa.
No voi nyt kamalaa! Mitä sitten, saa kai asiasta silti keskustella? Tämä aloittajan mies ei ole ainoa herranterttu joka tälläistä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lankeattekin näin ilmiselvään provoon. =D
Onko nyt edes pikkujoulukausi?Eri/sivuhuomautus: pikkujoulut pidetään silloin kun se firman/seuran/yhdistyksen enemmistölle sopii, oli -kausi tai ei. Meillä esim. pidettiin kerran pikkujoulut helmikuussa. Varsin todennäköistä on pitää pikkujoulut marraskuussa ja joillain voi olla todella monet kännijuhlat tiedossa. Pskin vuodenaika silloin kun vielä kaupparatsun kanssa kaikki oli yhteistä.
Miksi otit kantaa vain pikkujoulukysymykseen? Eikö tuohon provoihin lankeamiseen olisi mitään sanottavaa?
Ööö ootas kun mä mietin....no ei ole mitään sanottavaa. Kiva kun kysyit.
Miksi sinua häiritsee etten kommentoinut provoa, eikö sinulla todellakaan ole mitään kokemusta parisuhteista, tai kuullut koskaan kenenkään puolisoiden tempuista? Nyt kannattaisi lukea koko ketju läpi ihan opiksi, vastaisen varalle. Ei tarvitse kiittää neuvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt kamalaa! Mitä sitten, saa kai asiasta silti keskustella? Tämä aloittajan mies ei ole ainoa herranterttu joka tälläistä harrastaa.
Saa keskustella, kun keskustelee aiheesta, mikä naisille sopii. Tässä ketjussa mainittu muutama, josta ei saisi.
Mitä mies sanoi kun tuli kotio?