Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan rikki - mies jätti ääniviestin pikkujoulujen jälkeen

Vierailija
20.11.2022 |

Siinä kertoi noin parinkymmenen minuutin ajan käytännössä inhonneen minua ja kehoani viimeisen parin vuoden ajan mutta jatkanut suhteessa löysässä hirressä roikkuen lasten vuoksi. Nyt ilmeisesti kovassa kännissä sai ilmoitettua tämän minullekin ja ilmoitti haluavansa erota (ehkä siellä juhlissa tapahtui jotain, tässä vaiheessa ei edes kiinnosta kun mikään ei tunnu miltään). Viesti on sittemmin poistettu hänen toimestaan.

En tiedä miten tästä eteenpäin, tyhjä olo.

Kommentit (649)

Vierailija
361/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kertarutina kuin ainainen kitinä. Itse muutin pois viikonloppuna kun puoliso oli sukuloimassa, 

Vierailija
362/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia! Pystytkö hakeutumaan vaikka jonkin perheenjäsenen luokse tilapäisesti? Ota lapset mukaan

Niin miksi pitää lapset ottaa mukaan? Ihan kuin vain äidillä olisi oikeus lapsiin. Törkeäähän toi oli, mutta koski vain tutoa naista. T. Isä

Yksinkö ne lapset pitää jättää kotiin, kun mieshän oli vielä pikkujoulureissullaan? Siinä nainen saa syytteen heitteillejätöstä, jos mies ei tulekaan seuraavaksi yöksi kotiin. Sinä et vaikuta oikein huolehtivalta vanhemmalta.

Kovinpa äkkiä teit tuollaisen päätelmän ihmisestä!

Tyypillinen tämän sontatunkion kaasunpurkaus.

Aiemmassa viestissä naista kehotettiin lähtemään ja ottamaan lapset mukaan. Sitten yksi isä kysyy, miksi lapset pitää ottaa mukaan. Hänen mielestään siis naisen pitää lähteä yksin ja jättää lapset yksin kotiin odottamaan isää, jonka olinpaikasta tai menoista ei ole mitään tietoa. Onko tuo sinusta huolehtivan vanhemman käytöstä?

Sinäkö päätit, että isä käski jättää lapset YKSIN kotia?? Heh, miten typerä kommentti ja näsäviisas. 😀😀😀

Aivan, eli naisen pitää ottaa lapset mukaansa.

.

Oletko sattunut koskaan kuulemaan, että joskus lapsille joudutaan hommaamaan hoitaja, sisko, veli, mummi, äiti, anoppi, tai joku muu.

Miksi se olisi naisen tehtävä? Tuossa tapauksessa paikalle kannattaa soittaa appivanhemmat, niin mies saa äidiltään palautetta palattuaan kotiin. Niillä appivanhemmillakin on voinut olla jotain tärkeämpää tekemistä ja he ovat joutuneet perumaan omia menojaan. Tai joku ventovieras mies lapsenvahdiksi, miltä kuulostaa? Sinulla on ihme harhaluulo, että lapsenvahteja löytyy heti paikalle, kun tarvis tulee. Ihmisillä on omat elämät, ei ne ole koko ajan valmiudessa hyppäämään paikalle.

No pitää olla aikamoinen av-mamma, jos ei ole yhtään ystävää, tuttavaa, tai sukulaista pyytää apuun. Itse olen saanut aina kaitsijan, kun olen tarvinnut.

Ai sun sukulaiset singahtaa paikalle helikopterilla monen sadan kilometrin päästä, kun sinulla tulee tarve lapsenvahdille? Ettet vaan sovi asiasta hyvissä ajoin etkä puolen tunnin varoajalla? Miten on?

Ei kun ne tulee lentsikalla. Oletko vähän yksinkertainen ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tää ketju? Trolli nauraa partaansa, kun äipät avautuu aiheesta😂

Nää on niin vedätettävissä. Kun raivo valtaa mielen, niin ajattelukyky katoaa tyystin.

Vierailija
364/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia! Pystytkö hakeutumaan vaikka jonkin perheenjäsenen luokse tilapäisesti? Ota lapset mukaan

Niin miksi pitää lapset ottaa mukaan? Ihan kuin vain äidillä olisi oikeus lapsiin. Törkeäähän toi oli, mutta koski vain tutoa naista. T. Isä

Yksinkö ne lapset pitää jättää kotiin, kun mieshän oli vielä pikkujoulureissullaan? Siinä nainen saa syytteen heitteillejätöstä, jos mies ei tulekaan seuraavaksi yöksi kotiin. Sinä et vaikuta oikein huolehtivalta vanhemmalta.

Aiemmassa viestissä naista kehotettiin lähtemään ja ottamaan lapset mukaan. Sitten yksi isä kysyy, miksi lapset pitää ottaa mukaan. Hänen mielestään siis naisen pitää lähteä yksin ja jättää lapset yksin kotiin odottamaan isää, jonka olinpaikasta tai menoista ei ole mitään tietoa. Onko tuo sinusta huolehtivan vanhemman käytöstä?

Sinäkö päätit, että isä käski jättää lapset YKSIN kotia?? Heh, miten typerä kommentti ja näsäviisas. 😀😀😀

.

Oletko sattunut koskaan kuulemaan, että joskus lapsille joudutaan hommaamaan hoitaja, sisko, veli, mummi, äiti, anoppi, tai joku muu.

Miksi se olisi naisen tehtävä? Tuossa tapauksessa paikalle kannattaa soittaa appivanhemmat, niin mies saa äidiltään palautetta palattuaan kotiin. Niillä appivanhemmillakin on voinut olla jotain tärkeämpää tekemistä ja he ovat joutuneet perumaan omia menojaan. Tai joku ventovieras mies lapsenvahdiksi, miltä kuulostaa? Sinulla on ihme harhaluulo, että lapsenvahteja löytyy heti paikalle, kun tarvis tulee. Ihmisillä on omat elämät, ei ne ole koko ajan valmiudessa hyppäämään paikalle.

No pitää olla aikamoinen av-mamma, jos ei ole yhtään ystävää, tuttavaa, tai sukulaista pyytää apuun. Itse olen saanut aina kaitsijan, kun olen tarvinnut.

Ai sun sukulaiset singahtaa paikalle helikopterilla monen sadan kilometrin päästä, kun sinulla tulee tarve lapsenvahdille? Ettet vaan sovi asiasta hyvissä ajoin etkä puolen tunnin varoajalla? Miten on?

Ei kun ne tulee lentsikalla. Oletko vähän yksinkertainen ihminen?

Ei vaan sinä olet, kun luulet, että kaikilla asuu sukulaiset siinä lähellä ja joku on aina päivystysvuorossa, jos jollekin tulee heti tarve saada joku katsomaan lapsia ihan yötä myöten.

Vierailija
365/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ai sinä tunnet AP:n, tiedät että hänen sukulaisensa ja ystävänsä ja kaikki tuttavat asuvat helikopterimatkan päässä. Okei.

Vierailija
366/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jättäisin sille kans ääniviestin haukkuen sen jalkojen välin, ettei siitäkään ole mitään ilo ollut pitkään aikaan.

Mutta mitäs jos siitä onkin ollut iloa? Sitten näyttää vain itse tyhmältä ja siltä ettei muuta keksinyt.

Vierailija
367/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Joillain kermaperseillä on asiat toisin.

Ei minullakaan ollut ketään, jäätyäni yh:ksi, kun miehen alkoholisoituminen meni lopulta väkivallaksi jne. Ei ole siskoja eikä veljiä. Äitini asui 500km:n päässä, samoin ex-miehen äiti. Muutin toiseen kaupunkiinkin, jotta pääsen miehestä eroon. Matkaa kertyi n 10 km, joten töitä pystyin tekemään entiseen malliin.

Siinä sitten esim. luottonaapuri vaihtui ja yhteydenpito hiipui. Ystäviä ei uudesta paikasta tullut, kun ei ollut pienten lasten äitejä lähettyvillä, enkä jaksanut mennä mihinkään harrasteisiinkaan, olin niin loppu tuosta perhe-helvetistä. Aika meni toipumiseen. 

Vierailija
368/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Ai sinä tunnet AP:n, tiedät että hänen sukulaisensa ja ystävänsä ja kaikki tuttavat asuvat helikopterimatkan päässä. Okei.

Kukaan ei tunne ap:tä, koska hän on mielikuvitusolento. Etkö sinäkään onneton sitä vieläkään tajua?

Vierailija
369/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä viihdettä taas. Kiitti ap:lle. Näitä tarvitaan.

Onneksi oikeassa elämässä ihmiset ei ole näin tampioita.

Vierailija
370/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pikkujoulu ketjut...yks ja sama reppana asialla.

Vierailija
371/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku naisihminen avautuu ihmissuhteistaan. Yksipuolisesti. Miten täällä porukka sokeasti asettuu tämän Naisen puolelle, vaikka eivät Tiedä, millaiset asiat ovat johtaneet tilanteen tähän pisteeseen. ???

Aika usein se kuule menee niin, että se yleiskone siellä kotona ensin kauniisti ehdottaa miehelle ratkaisua johonkin ongelmaan tai kysyy kauniisti, josko me voitais vaikka jakaa näitä kotitöitä. Kun asia ei etene, ja edelleen se yksi keräilee toisen sukkia lattioilta ja hinkkaa jarruraitaa pytystä, samalla kun toinen kenties nakkaa takin päälleen ja painelee lähipubiin, alkaa tunnelma ehkä hieman kiristyä.

Lapsistakin huolehtii kenties vain toinen, kun miehellä on niin paljon "muuta tärkeämpää". Seksiä kuitenkin pitää saada, ja tietenkin silloin kun miehellä on just sellainen olo. Tätä vuosia, kun ei haluta perhettä hajottaa.

Tähän sitten lopuksi jotkut pikkujoulujatkot kivalla viestillä, jossa kerrotaan kuinka oksettava vaimon vartalo on, ja kai myös kuinka on säälittävä luuseri jne. Ja ei, kukaan ei ole ensihuumassa tällainen, vaan tähän voi mennä pitkäkin aika. On ihan ymmärrettävää mennä halpaan. Kaikki eivät onneksi kuitenkaan ole tällaisia kusipäitä.

Ihan hyvä vaan, jos joku sieppasi ukon tuolta illanvietosta, joutaa kiertoon. On sitten provo tai ei. Tämä siis vain yksi mahdollinen skenaario perhe-elämästä.

Olkoon tilanne mikä tahansa, miehen käytös on puistattavaa. Ihan oma vikansa, kun ei ole saanut suutaan aiemmin auki.

Näin ne nyyhkytarinat uppoaa kuin kuuma veitsi voihin.

😀😀😀

Ja sulle uppoo, vaikka luki selvästi "Oli sitten provo tai ei" ;D Ihan yleisellä tasolla näistä voi keskustella. Joten lällätyksesi meni nyt täysin hukkaan. Ota se kuuma veitsi pois persiistäsi.

Juu, miesviha eläköön vauvapalstalla!!

"Kaikki eivät onneksi ole tällaisia kusipäitä" luki myös ;D Onko dysleksia tai joku muu ongelma, vai miksi pitää ymmärtää tahallaan ??? väärin?? Ja ylläri: Myös naiset voivat olla hyvinkin epäoikeudenmukaisia ja ilkeitä. Ihminen on paska, jos ja kun haluaa olla.

Tällä palstalla naiset ovat ainoastaan oikeassa.

No jos mä menen jollekin miesvaltaiselle palstalle, niin voin tasan varmasti arvata millaisen vastaanoton saan. Ehkä jos kerron olevani parikymppinen blondi, niin alkaa kiinnostus herätä ennalta ennakoitavista syistä, paitsi että mun mielipiteitä ei taideta kunnioittaa mitenkään.

Mun hyvä ystäväni rekkakuskinainen, on koko ikänsä saanut ihan mieletöntä ylenkatsetta miesrahtarien keskuudessa. Ja ihan on hyvä työssään, vuosien palvelus takana. Siirtyi sittemmin ajojärjestelijäksi. Taisi olla siellä naispomo, kun tuli valituksi, vaikka oli kyllä muutenkin pätevä ja jämpti.

No onhan se aika tyhmää, jos kertoo olevansa parikymppinen blondi vaikka se ei liitty asiaan mitenkään. Ei siis ihme, jos pidetään tyhmänä. Keksi parempi esimerkki. Toi loukkaan nyt niitä blondeja.

Etkö ymmärrä lukemaasi??? EHKÄ JOS kerron olevani, kirjoitin. Ensin siis voin alkaa keskustelun, jossa minut teilataan alta aikayksikön, kun sanon olevani pelkästään naishenkilö (kysyttäessä) ja ilmoitan mielipiteeni jostain, ihan siis vain normaaliin keskusteluun osallistuen, asiallisesti.

MUTTA SITTEN, JOS KERRON, että olen parikymppinen blondi. kiinnostus herää, mutta edelleenkään ei mielipidettäni kunnioiteta. Kyse siis esim. miesvaltaisesta alasta. En tarkoita että osallistuisin täysin tietämättömänä mihinkään, vaan tietenkin edes jonkin tason tietämyksellä. Yleinen mentaliteetti on kuitenkin, että akat pysykööt ruodussaan. Nainen on edelleen objekti.

Miksi sun pitää ilmoittaa olevasi NAINEN? Tai parikymppinen blondi. Etkö voisi kirjoittaa vaan ihan sukupuolettomana? Ei taida onnistua.

Ei helvetti, oletko provo? "KYSYTTÄESSÄ" kerron sukupuoleni. Kyllä miehet huomaa että nainen se siellä kirjoittelee. Niinhän täälläkin eritellään, kuten juuri tässäkin ketjussa ;D

Ei kukaan liverrä olevansa nainen ja parikymppinen blondi, vaan asiaa tiedusteltaessa kohteliaasti vastataan, että kyllä, edustan naisnäkökantaa tässä nyt. Ja blondiveto oli juuri osuva esimerkki, miten suhtautuminen muuttuu, mutta silti vain seksistiseen suuntaan.

Ja kukaan ei sano, että Ihana blondi täällä hei, vaan johonkin miehen halveksimaan väittämään kun vastaat, että "Vaikka olenkin vasta parikymppinen blondi, olen silti ollut alalla 4 vuotta", saat vastaukseksi jotain limaista ja alentavaa. 

Opettelisitko ihan alkuun miettimään mitä luet, ennen kuin syöksyt syyllistämään ketään? Ei taida onnistua?

Vierailija
372/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurataanpa, koska tulee seuraava: "mieheni karkasi pikkujouluista siskoni mukaan ja jätti minut !!! Huomasin kaiken huipuksi tänään olevani raskaana'... Byääää....

Vierailija
373/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku naisihminen avautuu ihmissuhteistaan. Yksipuolisesti. Miten täällä porukka sokeasti asettuu tämän Naisen puolelle, vaikka eivät Tiedä, millaiset asiat ovat johtaneet tilanteen tähän pisteeseen. ???

Aika usein se kuule menee niin, että se yleiskone siellä kotona ensin kauniisti ehdottaa miehelle ratkaisua johonkin ongelmaan tai kysyy kauniisti, josko me voitais vaikka jakaa näitä kotitöitä. Kun asia ei etene, ja edelleen se yksi keräilee toisen sukkia lattioilta ja hinkkaa jarruraitaa pytystä, samalla kun toinen kenties nakkaa takin päälleen ja painelee lähipubiin, alkaa tunnelma ehkä hieman kiristyä.

Lapsistakin huolehtii kenties vain toinen, kun miehellä on niin paljon "muuta tärkeämpää". Seksiä kuitenkin pitää saada, ja tietenkin silloin kun miehellä on just sellainen olo. Tätä vuosia, kun ei haluta perhettä hajottaa.

Tähän sitten lopuksi jotkut pikkujoulujatkot kivalla viestillä, jossa kerrotaan kuinka oksettava vaimon vartalo on, ja kai myös kuinka on säälittävä luuseri jne. Ja ei, kukaan ei ole ensihuumassa tällainen, vaan tähän voi mennä pitkäkin aika. On ihan ymmärrettävää mennä halpaan. Kaikki eivät onneksi kuitenkaan ole tällaisia kusipäitä.

Ihan hyvä vaan, jos joku sieppasi ukon tuolta illanvietosta, joutaa kiertoon. On sitten provo tai ei. Tämä siis vain yksi mahdollinen skenaario perhe-elämästä.

Olkoon tilanne mikä tahansa, miehen käytös on puistattavaa. Ihan oma vikansa, kun ei ole saanut suutaan aiemmin auki.

😀😀😀

Ja sulle uppoo, vaikka luki selvästi "Oli sitten provo tai ei" ;D Ihan yleisellä tasolla näistä voi keskustella. Joten lällätyksesi meni nyt täysin hukkaan. Ota se kuuma veitsi pois persiistäsi.

"Kaikki eivät onneksi ole tällaisia kusipäitä" luki myös ;D Onko dysleksia tai joku muu ongelma, vai miksi pitää ymmärtää tahallaan ??? väärin?? Ja ylläri: Myös naiset voivat olla hyvinkin epäoikeudenmukaisia ja ilkeitä. Ihminen on paska, jos ja kun haluaa olla.

No jos mä menen jollekin miesvaltaiselle palstalle, niin voin tasan varmasti arvata millaisen vastaanoton saan. Ehkä jos kerron olevani parikymppinen blondi, niin alkaa kiinnostus herätä ennalta ennakoitavista syistä, paitsi että mun mielipiteitä ei taideta kunnioittaa mitenkään.

Mun hyvä ystäväni rekkakuskinainen, on koko ikänsä saanut ihan mieletöntä ylenkatsetta miesrahtarien keskuudessa. Ja ihan on hyvä työssään, vuosien palvelus takana. Siirtyi sittemmin ajojärjestelijäksi. Taisi olla siellä naispomo, kun tuli valituksi, vaikka oli kyllä muutenkin pätevä ja jämpti.

No onhan se aika tyhmää, jos kertoo olevansa parikymppinen blondi vaikka se ei liitty asiaan mitenkään. Ei siis ihme, jos pidetään tyhmänä. Keksi parempi esimerkki. Toi loukkaan nyt niitä blondeja.

Etkö ymmärrä lukemaasi??? EHKÄ JOS kerron olevani, kirjoitin. Ensin siis voin alkaa keskustelun, jossa minut teilataan alta aikayksikön, kun sanon olevani pelkästään naishenkilö (kysyttäessä) ja ilmoitan mielipiteeni jostain, ihan siis vain normaaliin keskusteluun osallistuen, asiallisesti.

MUTTA SITTEN, JOS KERRON, että olen parikymppinen blondi. kiinnostus herää, mutta edelleenkään ei mielipidettäni kunnioiteta. Kyse siis esim. miesvaltaisesta alasta. En tarkoita että osallistuisin täysin tietämättömänä mihinkään, vaan tietenkin edes jonkin tason tietämyksellä. Yleinen mentaliteetti on kuitenkin, että akat pysykööt ruodussaan. Nainen on edelleen objekti.

Miksi sun pitää ilmoittaa olevasi NAINEN? Tai parikymppinen blondi. Etkö voisi kirjoittaa vaan ihan sukupuolettomana? Ei taida onnistua.

Ei helvetti, oletko provo? "KYSYTTÄESSÄ" kerron sukupuoleni. Kyllä miehet huomaa että nainen se siellä kirjoittelee. Niinhän täälläkin eritellään, kuten juuri tässäkin ketjussa ;D

Ei kukaan liverrä olevansa nainen ja parikymppinen blondi, vaan asiaa tiedusteltaessa kohteliaasti vastataan, että kyllä, edustan naisnäkökantaa tässä nyt. Ja blondiveto oli juuri osuva esimerkki, miten suhtautuminen muuttuu, mutta silti vain seksistiseen suuntaan.

Ja kukaan ei sano, että Ihana blondi täällä hei, vaan johonkin miehen halveksimaan väittämään kun vastaat, että "Vaikka olenkin vasta parikymppinen blondi, olen silti ollut alalla 4 vuotta", saat vastaukseksi jotain limaista ja alentavaa. 

Opettelisitko ihan alkuun miettimään mitä luet, ennen kuin syöksyt syyllistämään ketään? Ei taida onnistua?

Miksi olet niin kateellinen blondeille? Jos saat työpaikalla jotain limaista ja alentavaa puhetta osaksesi, niin siitä tulee ilmoittaa eteenpäin. Etkö uskalla?

Vierailija
374/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse nää muuta mahdollisuutta kuin eron. En jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa minua halveksutaan noin. Lusikat jakoon ja isän kanssa selvitykseen haluaako lapset vuoroviikoin vai onko viikonloppu iskä.

Tsemppiä.

Miksi nuo vaihtoehdot? Miksei isä voi olla lähihuoltaja???

Tässä tapauksessa isä kuulostaakin loistovanhemmalta?

Mitä tarkoitat? Eihän tässä vanhemmuudesta ole kyse vaikka ei kumppaniaan enää halua.

Vierailija
375/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on sanonut kännissä tuollaisia ja monia muitakin julmia asioita monet kerrat, mutta hän nyt muutenkin puhuu juovuksissa mitä sattuu, joten en välitä. Kun onneksi sentään juo hyvin harvoin. Hänellä vaan aina jossain promillemäärässä menee joku pessimistii/masennusfiltteri päälle ja kaikki on ihan huonosti ja kurjaa: työ, vaimo, lapset, koti, oma elämä ja keho eikä halua kuin kuolla. Esim. työstäänkin oikeasti tykkää, on siihen jopa intohimoinen ja harrastaa samaa vapaa-ajallaankin, vaikka noissa kännitilityksissä sekin on pelkkää paskaa jota joutuu tekemään pakon edessä. Ajattelen, että minusta lausutut jutut menee samaan kategoriaan, ei totta hänen arkiajattelussaan selväpäisenä vaan jotain vääristynyttä kännihöpinää. (On kännissä mm. haukkunut minut vanhaksi rupsahtaneeksi luuskaksi, lehmäksi, ärsyttävimmäksi ihmiseksi jonka hän tuntee, ainoaksi ihmiseksi jonka on nähnyt. missä ei ole yhtään mitään kaunista tai hyvän näköistä jne)

Kännissä estot poistuvat ja totuus tulee esiin. Sinunkin on aika lopettaa itsellesi valehtelu siitä, ettei hän tarkoita noita asioita.

Vierailija
376/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😀😀😀

Miksi olet niin kateellinen blondeille? Jos saat työpaikalla jotain limaista ja alentavaa puhetta osaksesi, niin siitä tulee ilmoittaa eteenpäin. Etkö uskalla?

Missä kerroin hiusteni värin? Taisi olla että keskustelua saatetaan käydä palstalla, työpaikasta en ole maininnut mitään. Moi vaan provo! ;D

Vierailija
377/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurataanpa, koska tulee seuraava: "mieheni karkasi pikkujouluista siskoni mukaan ja jätti minut !!! Huomasin kaiken huipuksi tänään olevani raskaana'... Byääää....

Sitä ennen tulee monta aloitusta aiheesta "miksi vaimo laittoi pitsialusvaatteet työpaikan pikkujouluihin vaikka se kulkee kotona kulahtaneissa sloggeissa".

Vierailija
378/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa, ylianalysoida tuota juttua täällä kun ei tunneta kumpaakaan osapuolta.

Jokainen joka joskus on ollut kunnolla kännissä tietää, että silloin sanotaan asioita joita ei tarkoiteta.

Silloin taannutaan 4-vuotiaan uhmaikäisen tasolle: "äiti sä olet ruma ja tyhmä ja mä vihaan sua ja ja ja...!" ja monesti päätetään että tämä oli nyt tässä.

selvinpäin ollaan sitten onnettomia ja kadutaan ja itsekin ihmeissään mitä tuli ladeltua sille rakkaimmalle ihmiselle maanpäällä.

Ehkä se on, että elämän murheet ja paineet kaadetaan sen lähimmän ja rakkaimman niskaan.

Tietenkin voi olla, että ap:n mies on ollut jo pidemmän aikaa lähtöaikeissa mutta ei ole ennen saanut sanottua asiaa.

En tiedä millaisissa piireissä liikut mutta todellakaan aikuiset ihmiset eivät kännissä hauku puolisoitaan rumiksi ja vastenmielisiksi?? Mitä helv..

Sinulle on siis uusi tieto, että Suomessa alkoholismi ja muutenkin alkoholin väärin käyttö ja pään täyteen vetäminen ja siitä seuraavat lieveilmiöt ovat valitettavasti hyvin hyvin yleisiä asioita, varsinkin miesten keskuudessa?

Eri

Liikut siis alkoholistipiireissä. Päihdeihmiset on ihan oma lukunsa ja minä en heidän kanssaan ole missään tekemisissä. Jokainen joka on joskus ollut kännissä tietää.. ei, ei tiedä eikä siedä moista käytöstä.

Tämä ap:n mies nyt kuitenkin oli ollut ihan "päihdeihmisenä" siellä "päihdepiireissä" eli pikkujouluissa ja ilmeisesti oli ollut "sokka irti" ihan kunnolla.

Se että, on ylittänyt rajansa promillejen suhteen, ei tee törkeästä käytöksestä yhtään sen hyväksyttävämpää, mutta se tekee siitä ymmärrettävämpää. käytöksen voi ymmärtää vaikka ei hyväksyisikään sitä.

Tämä kertaa miljoona.

Suhteellisuuden taju ja realismi tuntuu olevan suurimmalta osalta kommentoijista hukassa ellei jopa täysin tuntemattomia käsitteitä.

Edelleen, teidän piireissänne voi olla normaalia taantua neljävuotiaaksi ja kertoa aina vihanneensa rumaa puolisoaan ja kukaan ei edes muista tuota aamulla kun heräävät krapulassa, mutta suurimmalle osalle aikuisista tuo ei ole normaalia eikä millään tavalla hyväksyttävää.

Olet vähän yksinkertainen.

Normaali ihminen tai vielä ennemmin vaikka alkoholiin tottumaton ihminen voi tilanteen, tässä tapauksessa pikkujoulujen, kärjistyessä ylittää vahingossa rajansa ja vetää törkyperseet,millä voi olla megalomaaniset seuraukset.

Tämän tiedostaminen ei tee siitä normaalia tai kenenkään piireissä yleisesti hyväksyttyä asiaa.

Edelleen: teidän piireissänne ehkä. Kannattaisi lopettaa se alkoholin käyttö kokonaan jos yleisesti tiedostatte että välillä teille käy näin. Ei ole normaalia aikuisten käytöstä.

Vierailija
379/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä näet, et voi oikeasti tietää mitä mies ajattelee naisestaan. Nämä kuule on ihmisen kanssa vaikka oksennusta pidätellen koska on niin laiskoja eroamaan ja toisekseen kodinhoitopalvelut kyllä kelpaa ja laskujen maksaja. Sinä sentään sait tietää totuuden, moni on parisuhteessa ja luulee että puoliso rakastaa häntä vaikka toinen pidättelee inhoa ja vihaansa.

Suurin osa meistä parisuhteessa olevista miehisä lähinnä siedämme kumppaniamme. 

Miksi pitää ihan väkisin pysyä noin huonossa parisuhteessa? En pysty ymmärtämään. Luulisi, että eron jälkeen elämä olisi parempaa kuin ennen.

Miehelle huonokin parisuhde on parempi kuin ei parisuhdetta ollenkaan.

Niin on, koska eivät ressukat yksinkään pärjää. Nainen on oltava.

Pärjätään hyvin yksinäänkin, mutta onhan se kiva kun saa seksiä ja kotitöitä joltakin.

Vierailija
380/649 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa, ylianalysoida tuota juttua täällä kun ei tunneta kumpaakaan osapuolta.

Jokainen joka joskus on ollut kunnolla kännissä tietää, että silloin sanotaan asioita joita ei tarkoiteta.

Silloin taannutaan 4-vuotiaan uhmaikäisen tasolle: "äiti sä olet ruma ja tyhmä ja mä vihaan sua ja ja ja...!" ja monesti päätetään että tämä oli nyt tässä.

selvinpäin ollaan sitten onnettomia ja kadutaan ja itsekin ihmeissään mitä tuli ladeltua sille rakkaimmalle ihmiselle maanpäällä.

Ehkä se on, että elämän murheet ja paineet kaadetaan sen lähimmän ja rakkaimman niskaan.

Tietenkin voi olla, että ap:n mies on ollut jo pidemmän aikaa lähtöaikeissa mutta ei ole ennen saanut sanottua asiaa.

En tiedä millaisissa piireissä liikut mutta todellakaan aikuiset ihmiset eivät kännissä hauku puolisoitaan rumiksi ja vastenmielisiksi?? Mitä helv..

Sinulle on siis uusi tieto, että Suomessa alkoholismi ja muutenkin alkoholin väärin käyttö ja pään täyteen vetäminen ja siitä seuraavat lieveilmiöt ovat valitettavasti hyvin hyvin yleisiä asioita, varsinkin miesten keskuudessa?

Eri

Ehkä sinun piireissäsi tuollainen on normaalia, mutta älä yritä tehdä siitä mitään yleistä toimintaa.