Nuoremmat miehet ovat Annin, 42, juttu: Olisiko minun parempi istua kotona jätesäkki päällä neulomassa?
Kuvitelkaas sama otsikko miehistä: Nuoremmat naiset ovat Pertin, 42 juttu... ja siellä voimaantunut mies kertoo kuinka hän saalistaa nuoria humalaisia naisia.
Kuinka nopeasti toimittaja saisi kenkää?
Kommentit (81)
Olen lopen kyllästynyt sanaan nainen.
Niin että joko istut jätesäkki(?)päällä kotona tai jahtaat nuoria miehiä baarissa? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän noin provokatiivisella kirjoituksella ole nimenomaan tarkoitus osoittaa miesvihaa, Anni tuskin on muiden kuin kännissä olevien tyhjäsieluisten kaatopaikka. En usko että se tyydytys on minkään arvoista.
Nettideittailu on avannut nuorille miehille helpon mahdollisuuden etsiä seksipartnereita vanhemmista naisista, minkä faktan käynti nettideittailua käsittelevillä keskustelupalstoilla paljastaa: vanhemmat naiset saavat runsaasti vonkausviestejä nuorilta miehiltä.
Miksi nuoret miehet etsivät seksiä vanhoilta naisilta? No, miehet etsivät seksiä ylipäätään kaikilta naisilta. Vanhemmilla naisilla on monta etua puolellaan. Suhteessa vanhempaan naiseen valtasuhde saattaa kääntyä päinvastoin kuin yleensä ja nuoresta miehestä tulee seksuaalinen objekti. Se on hieno ja ennen kokematon tunne monille miehille. On mukavaa olla haluttu. Vanhemmat naiset ymmärtävät, että kyse on vain seksistä. Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa, että 42 olisi PUUMA tai VANHA. Naisen elämässä ei ole ns. oikeaa ikää. Ja edelliseen, jos Pertti 42 löytää paalua takataskusta niin varmasti saa nuoren naisen. Yleisiä sukukypsien naisten ja Annin ikäiste miesten liitot, koska valitettavasti biologisesti hankalampaa ainoastaan naisen nelikymppisenä lisääntyä.
Pertti voi saada rahalla tosiaan jonku parikymppisen, mutta kuka tekisi siitä ihailevan jutun lehteen, tai kuinka moni lukija hyväksyisi viestin jonka juttu lähettää?
No kyllä on tehty juttuja pariskunnista, joissa mies on vanhempi.
Annillako on nuoria miehiä polykuntana? Homma vain paranee...
Vierailija kirjoitti:
Noin kaikkien tulisi tehdä, niin miehille riittäisi puolisoita. Nuoria miehiä enemmän kuin naisia, iän myötä kääntyy toistepäin.
N43 ja M38, rakennetaan taloa yhdessä.
No, parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi. Te olette poikkeus, mutta tämä Anni case on osa nykynormia eli kertakäyttökulttuuria. Yhä useampi ihminen haluaa elää yksin, eikä perustaa sitä perhettä ja rakentaa sitä pesää. Sukupuolet, kun ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen.
Ei olisi Anni ainakaan enempää syntiä tekemässä jos istuisi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Noin kaikkien tulisi tehdä, niin miehille riittäisi puolisoita. Nuoria miehiä enemmän kuin naisia, iän myötä kääntyy toistepäin.
N43 ja M38, rakennetaan taloa yhdessä.
Onko kukaan näistä nuorista miehistä halunnut pitää tuota Annia?
Ps. Teidän ikäero ei ole 10-15v.
Onko tämä se myötähäpeää aiheuttava muikkeli joka esittelee itseään tiktokissa ja kuvittelee käyttävänsä ikäistään nuoremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella surullista, kun tuo kauneus on katoavaista. Takertuminen nuorekkaaseen pukeutumiseen, harrastuksiin tai omanikäisistä merkittävästi poikkeaviin ihmissuhteisiin on vain surkuhupaista ja säälittävää. Jos oman egon buustaus on tällaisesta kiinni, niin todella huono on itsetunto.
Mistä näiden naisten huono itsetunto johtuu. Jotenkin surullista lukea iltapäivälehdistä näistä Anneista, Marioista, Empuista, jne.
Olen elänyt koko elämäni Suomessa, jossa naisilla on ollut täysin yhdenvertaiset mahdollisuudet tehdä mitä tahansa kuin miehillä. Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa. Milloinkaan omassa nuoruudessani en muista, että olisimme (ikäpolveni siis) koskaan ikinä ajatelleet, ettei nainen voi käyttäytyä noin, että tuo on miehen työ ja tämä on naisen paikka. Minun sukupolveni on aina ajatellut, että kaikki, jokainen ihminen voi tehdä mitä haluaa.
Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että valmiiseen pöytään tullut sukupolvi on leimaa meidät naisia jätesäkkeihin pukeutuviksi mummoiksi.
Niin, me elämme maassa jossa taidot määrittelee meidät, ei sukupuoli. Jos haluu esitellä taitoaan viehättää nuoria miehiä niin go girl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se todella surullista, kun tuo kauneus on katoavaista. Takertuminen nuorekkaaseen pukeutumiseen, harrastuksiin tai omanikäisistä merkittävästi poikkeaviin ihmissuhteisiin on vain surkuhupaista ja säälittävää. Jos oman egon buustaus on tällaisesta kiinni, niin todella huono on itsetunto.
Mistä näiden naisten huono itsetunto johtuu. Jotenkin surullista lukea iltapäivälehdistä näistä Anneista, Marioista, Empuista, jne.
Olen elänyt koko elämäni Suomessa, jossa naisilla on ollut täysin yhdenvertaiset mahdollisuudet tehdä mitä tahansa kuin miehillä. Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa. Milloinkaan omassa nuoruudessani en muista, että olisimme (ikäpolveni siis) koskaan ikinä ajatelleet, ettei nainen voi käyttäytyä noin, että tuo on miehen työ ja tämä on naisen paikka. Minun sukupolveni on aina ajatellut, että kaikki, jokainen ihminen voi tehdä mitä haluaa.
Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että valmiiseen pöytään tullut sukupolvi on leimaa meidät naisia jätesäkkeihin pukeutuviksi mummoiksi.Niin, me elämme maassa jossa taidot määrittelee meidät, ei sukupuoli. Jos haluu esitellä taitoaan viehättää nuoria miehiä niin go girl.
Näkeekö yhteiskunta miehet samanlaisena?
metoo osoitti ettei näe.
Jos Annilla olisi statusta (tai joskus tulee olemaan), hän saisi kuulla kuinka hän käytti miehiä hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jätesäkki on omituinen ajatus, miksi kukaan istuisi missään jätesäkki päällä?
Tekee asiasta jotenkin vastenmielisen. Melko vahva defenssi, eli onko kuitenkin jotenkin kyseenalaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että valmiiseen pöytään tullut sukupolvi on leimaa meidät naisia jätesäkkeihin pukeutuviksi mummoiksi.Niin, me elämme maassa jossa taidot määrittelee meidät, ei sukupuoli. Jos haluu esitellä taitoaan viehättää nuoria miehiä niin go girl.
Äitini käytti lapsuudessani lausetta, kukin kykyjensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Olen joskus seurustellut itseäni nuoremman miehen kanssa. Ei ollut paljoa nuorempi, mutta silti. Tuntui että hän jäi sinne nuoruuttaan elämään eikä ikinä oikein kasvanut aikuiseksi. Ehkä ei ole yleistä, mutta itse tämän kokemuksen vuoksi karttelen nuorempia miehiä. En ymmärrä mitä joku näkee heissä..
Aivan. En myöskään ottaisi nuorempaa miestä uhrautumaan puolestani, ellei hän sitten todella olisi itseni kaltainen. Pitää olla jotain yhteistä henkisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo osoitti ettei näe.
Jos Annilla olisi statusta (tai joskus tulee olemaan), hän saisi kuulla kuinka hän käytti miehiä hyväkseen.
Se minun ongelma tässä onkin, että keskustelemme siitä mitä mies tai nainen voi tehdä, millaisia heidän tulisi olla, jne. Meillä on sukupolvi, joka tuli valmiiseen pöytään ja alkoi sotkemaan kaikkea kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo osoitti ettei näe.
Se minun ongelma tässä onkin, että keskustelemme siitä mitä mies tai nainen voi tehdä, millaisia heidän tulisi olla, jne. Meillä on sukupolvi, joka tuli valmiiseen pöytään ja alkoi sotkemaan kaikkea kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Ja feminismi on heille silkkaa urbaania legendaa, joka ei perustu edes faktaan siitä mitä feminismi oli tai on.
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä on sallittu naiselle, ei pidä olla sallittu miehelle. Se mikä on sallittu miehelle, pitää olla sallitu myös naiselle. Tämä on nykyistä tasa-arvo ajattelua.
Mikäs naisille sallittu ei ole sallittua miehille?
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät nämä "voimaantuvat" naiset itse.
Eivät miehet tätä keksineet vaan te naiset keksitte tämän ihan keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä on sallittu naiselle, ei pidä olla sallittu miehelle. Se mikä on sallittu miehelle, pitää olla sallitu myös naiselle. Tämä on nykyistä tasa-arvo ajattelua.
Mikäs naisille sallittu ei ole sallittua miehille?
No katsoppas vaikka metoo. Ehkäpä muutama vuosi niin Anni löytää itsensä listalta, mutta tuskin.
Siis käyttääkö Anni esim. asemaansa työyhteisössä hyväkseen painostaakseen nuoria miehiä seksiin? Kopeloiko hän miehiä metrossa ja esittelee sukuelimiään koulupojille? Lähettelee nyorille miehille pyytämättä pildekuvia? Ei ymmärrä ei-sanaa? En tiedä, kun en lukenut juttua.
Tuo onkin sellainen "temperamenttinen ja räväkkä" tatuoitu täti, jota ikäisensä miehet osaavat jo varoa.